Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka omaavaat vasemmisto/tasa-arvo ideologian, pistättekö illallislaskun puoliksi?

Vierailija
13.01.2018 |

Pistättekö treffi-illallislaskun puoliksi seuralaisenne kanssa, vai pitääkö miehen maksaa lasku?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouduin alkuaikoina aina maksamaan osani, mies ei kertaakaan ottanut kuuleviin korviinsa. En alkanut vänkäämään asiasta.

Nyt ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä, ja maksetaan yhteiseltä tililtä.

Vierailija
22/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni omaa vasemmisto/tasa-arvo ideologian. Itse omaan oikeisto/tasa-arvo ideologian. Jompi kumpi meistä maksaa koko laskun, koskaan ei olla puolitettu. Ihan jo siitä syystä, että meillä on yhteiset rahat yhteisellä tilillä.

Miten tuutte toimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah mä maksan kun miehelläni ei ole rahaa. Mielelläni maksan. 

Samoin. Muuten emme kävisi missään.

Ohis

Vierailija
24/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni omaa vasemmisto/tasa-arvo ideologian. Itse omaan oikeisto/tasa-arvo ideologian. Jompi kumpi meistä maksaa koko laskun, koskaan ei olla puolitettu. Ihan jo siitä syystä, että meillä on yhteiset rahat yhteisellä tilillä.

Miten tuutte toimeen?

Meinaatko että vasemmistolaisilla arvoilla ei voisi olla varakas, hyväpalkkaisessa työssä ja huolehtia raha-asioista säntillisesti? Vai mitä mahdat vihjata?

Ohis

Vierailija
25/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy illallisilla, päivällisillä joskus. Maksamme yhteisen tilin kortilla, ihan sama kumpi maksaa.

Vierailija
26/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen tili. Mies tekee itse maksun yleensä, koska en itse jaksa.

Sinkkuna olen antanut miehen maksaa leffaliput ym., mikäs siinä.

Vierailija
27/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainakin tähän saakka maksanut.

Vierailija
28/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse aina omat ruokani ja juomani ihan automaattisesti. Näin kenelläkään ei ole nokan koputtamista asiasta.

Vierailija
29/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuutte toimeen?

Meinaatko että vasemmistolaisilla arvoilla ei voisi olla varakas, hyväpalkkaisessa työssä ja huolehtia raha-asioista säntillisesti? Vai mitä mahdat vihjata?

Ohis

Siis meinaan sitä että miten tulevat toimeen ilman erimielisyyksiä/riitaa asioista.

Vierailija
30/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa omansa. Tosin parisuhteessa yleensä vaan maksetaan vuorotellen, kun se on nopeampaa.

Vierailija
31/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuutte toimeen?

Ohis

Siis meinaan sitä että miten tulevat toimeen ilman erimielisyyksiä/riitaa asioista.

Miksi eri painotuksista ideologioissa pitäisi tulla riitaa? Tai mikä tämä ihmeen oletus on, että oikeisto-vasemmisto ei voisi tulla toimeen ja jopa elää sopuisasti keskenään? Ei ihme että politiikka menee näin päin persettä, kun oletuksena on, että pitäisi riidellä keskenään.

Ohis

Vierailija
32/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuutte toimeen?

Ohis

Miksi eri painotuksista ideologioissa pitäisi tulla riitaa? Tai mikä tämä ihmeen oletus on, että oikeisto-vasemmisto ei voisi tulla toimeen ja jopa elää sopuisasti keskenään? Ei ihme että politiikka menee näin päin persettä, kun oletuksena on, että pitäisi riidellä keskenään.

Ohis

Aika luonnollisesti poikkeavista arvomaailmoista ja muistakin erilaisista näkökannoista voi tulla erimielisyyksiä. Nähtävillä ihan täällä palstallakin.

Tottakai voi myös olla riitelemättä. Ihan mielenkiinnosta kysyin että miten se heillä toimii. Ei tarvitse sinun ottaa siitä omaan nokkaasi.

Vierailija
33/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuutte toimeen?

No ihan hyvin on tultu toimeen. Tosin vasta 25 v naimisissa, joten ehkä liian aikaista mennä sanomaan... ;)

Vierailija
34/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no puoliksi ja puoliksi, mutta maksellaan parhaamme mukaan vuorotellen. Miehen kanssa molemmat ollaan oltu aiemmin iilimatojen kanssa, joten molemmat pitävät huolen, ettei kumpaakaan hyväksikäytetä.

Vierailija
35/35 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuutte toimeen?

Ohis

Ohis

Aika luonnollisesti poikkeavista arvomaailmoista ja muistakin erilaisista näkökannoista voi tulla erimielisyyksiä. Nähtävillä ihan täällä palstallakin.

Tottakai voi myös olla riitelemättä. Ihan mielenkiinnosta kysyin että miten se heillä toimii. Ei tarvitse sinun ottaa siitä omaan nokkaasi.

Näkökantojen ei ole mikään pakko olla ääripäitä toisistaan. Aika harva ihminen näkökannoistaan huolimatta on ääripäässä yhtään missään, yhteistä näkökulmaa voi löytyä helpostikin, kunhan keskustelutaitoa ja halua ymmärtää löytyy. Minä olen joissain asioissa vasemmalla ja toisissa taas oikealla. Ja joissakin mielipiteissä olen sekä että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi