Kokemuksia keskenaan riitelevien ihmisten kutsumisesta samoihin juhliin? Itse on ihan ok valit kumpaankin, heilla kahdella jotain, johon en halua eika kiinnostakaan puuttua.
Jos jätän jommankumman kutsumatta, tulen asettuneeksi toisen puolelle. Kumpaakaan en voi jättää kutsumatta, koska toinen riitapukari on perheestäni. Tämä toinen kutsuttu riitelijä on jo etukäteen julistanut sääntönsä, että ei istu lähelläkään tätä vihamiestä.
Melko hankala tilanne.
Kommentit (4)
Vaan kun melkein tiedän, että jos tilanne leimahtaa, niin muiden vieraiden läsnäolo ei hillitse kumpaakaan osapuolta. Lisäksi tämä ei-perheenjäsen-riitapukari todennäköisesti haluaa oikean show`n että kaikki saavat " tietää totuuden" tästä perheenjäsenestäni (niin hän siis itse luulee tapahtuvan). Tosin totuus muiden silmissä on vähän eri kuin tämän tyypin, joka itse arvelee aina olevansa oikeassa ja tekevänsä aina oikeat arviot kaikista asioista.
Koen olevani juhlien emäntänä vastuussa juhlatunnelman pysymisestä iloisena sekä siitä etteivät vieraat joudu katselemaan tai kuuntelemaan julkista riitelyä tai sitten juutu istumaan sellaisen viereen, joka käyttää koko illan heille vieraan henkilön haukkumiseen asiassa, josta heillä ei ole mitään tietoa.
Tai oikeastaan se on niin et äitini hyväksyy anoppini, mutta anopin mielestä äitini väheksyy tai jotenkin muutoin " kaltoinkohtelee" häntä. Hän on kieltäytynyt kaikista sukujuhlista ym tilaisuuksista joissa vanhempani olisivat samaan aikaan paikalla =/ Eipä se minua stressaa, mut lapset hiukan ihmettelevät.
Toinen ei tietenkään astu sivuun koska on perheenjäsen ja toinen ei muuten vaan kun on muutenkin aina oikeassa. Huh huh, päätä särkee jo kun vaan ajatteleekin tulevaa tilannetta.
ap
ja kunpa tietäisin vastauksen.