Minna Parikan kengät ihan jäätävän rumia
En ole ikinä Parikan designistä pitänyt, mutta kyllä nyt on ihan järkyttävä mallisto esim. nämä
https://www.minnaparikka.com/fi/candy-mule-blue-suede-fuchsia
Ei helv...
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Minä en kanssa käsitä noiden suosiota.
Tää bloggaaja on ihan koukussa niihin ja jopa lapselleen ostaa niitä 😕https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/nelliina/tyttaren-ensimmaiset-pari…
Niin, et varmaan käsitä, kun et ole perehtynyt Parikan tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
Tää bloggaaja on ihan koukussa niihin ja jopa lapselleen ostaa niitä 😕https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/nelliina/tyttaren-ensimmaiset-pari…
Eiks toi ookkin joku korsetin tekija-ompelija.
Ei sitten ihme, vaikka varpaatkin vaantyis ihan vaaraan.
Siis lopulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lopulta
Mikä ihmeen korsetin tekijä-ompelija? Häh?
Minä ihailen Parikan Heartbeats -kenkiä, jotka etenkin kiiltonahkaisina ovat kuin taideteoksia. Omiin leveisiin lättäjalkoihini ja tuulipukutyyliini ne eivät tietenkään sopisi yhtään. Mitään kaniinikenkiä en kehtaisi pitää, vaikka ne veikeiltä näyttävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lopulta
Mikä ihmeen korsetin tekijä-ompelija? Häh?
AAAhh siis toi Parikkahan on tehny kengat Dita von Teaselle..... siis sita nois varmaa....siiiis
Pidän mm. Raquel-mallistosta. Jos osaisin kävellä korkokengillä ja minulla olisi enemmän rahaa, niin ostaisin kyseiset kengät.
Sääli, että Parikan kengät ovat muotoilultaan ja väreiltään mauttomia.
Kannattaisin muuten mielelläni.
Ja ilmeisesti ne ovat leveälestisiä, joten ei sopisi mun kapeaan jalkaan.
Jos haluan ostan hyvät kengät, en tahdo näyttää klovnilta. Enkä minkään brandin mainokselta.
Ihan tyylikkäitä, mutta ei hirveästi miehille tarjontaa. Tilasin juuri itselle New Rockin bootsit, jotka ovat hieman halvemmat mutta niihin saa sopivasti särmää monipuolisilla custom vaihtoehdoilla. Aika kesyjä nuo Parikan mallit ovat vielä, mutta toisaalta suomalainen maku on aika mieto. Saa kengässä olla vähän bling blingiä, kunhan se sopii vaatetukseen, hyvin vähän se näkyy varsinkin miehillä housujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisesti ne ovat leveälestisiä, joten ei sopisi mun kapeaan jalkaan.Jos haluan ostan hyvät kengät, en tahdo näyttää klovnilta. Enkä minkään brandin mainokselta.
Kun se Parikka on tehnyt muitakin kuin värikkäitä sushi-, karkki- tai pupunkorvakenkiä...
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisesti ne ovat leveälestisiä, joten ei sopisi mun kapeaan jalkaan.Jos haluan ostan hyvät kengät, en tahdo näyttää klovnilta. Enkä minkään brandin mainokselta.
Munkin mielestä ne on liian leveälestisiä, ja osa jopa jotenkiss miehekkäitä.
Kunnon punapojaiseen korkkariiin verrattuna. *** En ostais, vaikka olis huone kullalla silattu!!!***
Vierailija kirjoitti:
No lapselle sopii mainiosti pupukorvakengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taisit sohaista ampiaispesään, Parikan popoista kun ei tässä valtakunnassa saa lausua poikittaista sanaa. Niistä kuuluu tykätä ja ihan kaikkien, vauvasta vaariin, tulee huokaillen haaveilla pupunkorvakengistä. Samoin N- bloggaajan kulutustyylistä ei saa sanoa mitään , ei edes ihmetellen.
Ps. On ne Parikan laukutkin karmeita, etenkin sellainen iso muodoton möhkäle, jossa sellaiset piparkakkureunat.
Osuit ytimeen, on aina tullut sellaiset saaraaaltomaiset vibat kyseistä suunnittelijasta.. ja tällä tarkoitan nimenomaan sitä, että ei saa arvostella tai olla tykkäämättä.
Missä yhteydessä Minna Parikka on sanonut jotain tuollaista?
En väittänyt hänen sanoneen, vaan fanien. Näkyy tässäkin ketjussa.
Itse asiassa "fanit" ovat olleet yllättävän asiallisia sitä tuulipuvuita meukaavaa lukuun ottamatta. Ketjussa esiintyvää vihaa merkkiä kohtaan on sen sijaan vaikea ymmärtää, varsinkaan kun syy ei ole, että kengät olisivat epäeettisiä tms, vaan koska... pupukorvat?
Niinpä. Korkeintaan on kehotettu ottamaan rauhallisesti (ne on oikeasti vaan kengät), tutustumaan Parikan muuhun tuotantoon tai hyväksymään vain sen faktan, että jotkut tykkää Parikan kengistä. Jos ketjuakin katsoo, tästä on poistettu ainoastaan 1 viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä ne on liian leveälestisiä, ja osa jopa jotenkiss miehekkäitä.
Kunnon punapojaiseen korkkariiin verrattuna. *** En ostais, vaikka olis huone kullalla silattu!!!***
Miehekkäitä? Oikeasti? Minusta varsinkin Parikan vanhempien mallistojen kengät ovat erittäin naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lapselle sopii mainiosti pupukorvakengät.
Sopivat ne aikuisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se Parikka on tehnyt muitakin kuin värikkäitä sushi-, karkki- tai pupunkorvakenkiä...
Ai se on tehnyt semmosiakin?
Eipä ole vain silmään osunut yksiäkään Parikan kenkiä joita olisi tehnyt mieli vilkaista toisenkin kerran saati sovittaa.
Ei löydy ilmeisesti Suomenmaasta opinahjoa -tyylikkäälle - kenkäsuunnittelulle.
No ei meillä ole kyllä perinteitäkään.
Tyylikäs on eri juttu kuin kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyylikkäitä, mutta ei hirveästi miehille tarjontaa. Tilasin juuri itselle New Rockin bootsit, jotka ovat hieman halvemmat mutta niihin saa sopivasti särmää monipuolisilla custom vaihtoehdoilla. Aika kesyjä nuo Parikan mallit ovat vielä, mutta toisaalta suomalainen maku on aika mieto. Saa kengässä olla vähän bling blingiä, kunhan se sopii vaatetukseen, hyvin vähän se näkyy varsinkin miehillä housujen kanssa.
Onko sinulla linkkiä Parikan miesten kenkiin? Olisi kiva nähdä, mitä hän on suunnitellut miehille ja itse en pikaisella googlettamisella onnistunut löytämään yhtään esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit arvata, kuinka räväköitä malleja, - naskalin heiluessa taiteilijan pikkuisessa pääkopassa mahtaa liikuskelakkaan???
Punaiset ja pilkulliset olisivat minusta edelleen kivat. Jos Sopisivat sellaisen vanhan retro-pönkkähelmaisen hameen kanssa! !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on tehnyt semmosiakin?
Eipä ole vain silmään osunut yksiäkään Parikan kenkiä joita olisi tehnyt mieli vilkaista toisenkin kerran saati sovittaa.Ei löydy ilmeisesti Suomenmaasta opinahjoa -tyylikkäälle - kenkäsuunnittelulle.
No ei meillä ole kyllä perinteitäkään.Tyylikäs on eri juttu kuin kummallinen.
On tehnyt, sillä onhan häneltä ilmestynyt hyvinkin monta mallistoa. Vanhemmat niistä hyvinkin naisellisia ja klassisempia. Tässä esimerkki Parikan vanhemmasta suunnittelusta https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/kodinkuvalehti.fi/s3fs-publi…
Ei taida Suomesta löytyä juuri perinteitä, mutta siitä ei voi Parikkaa syyttää, sillä hän on opiskellut kenkäsuunnittelua Iso-Britanniassa ;) Minusta on hienoa, että hän tekee omaa juttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap taisit sohaista ampiaispesään, Parikan popoista kun ei tässä valtakunnassa saa lausua poikittaista sanaa. Niistä kuuluu tykätä ja ihan kaikkien, vauvasta vaariin, tulee huokaillen haaveilla pupunkorvakengistä. Samoin N- bloggaajan kulutustyylistä ei saa sanoa mitään , ei edes ihmetellen.
Ps. On ne Parikan laukutkin karmeita, etenkin sellainen iso muodoton möhkäle, jossa sellaiset piparkakkureunat.
N on harvoja bloggaajia, joita ei ole haukuttu palstalla, joten tietty sun piti vetää hänet tähän.
Tossuista? Parikkahan on tunnettu korkokengistään. Ihanaa, että hän tekee kenkiä myös meille, jotka emme pysty käyttämään korkkareita tai halua käyttää niitä.