Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Parikan kengät ihan jäätävän rumia

Vierailija
13.01.2018 |

En ole ikinä Parikan designistä pitänyt, mutta kyllä nyt on ihan järkyttävä mallisto esim. nämä

https://www.minnaparikka.com/fi/candy-mule-blue-suede-fuchsia

Ei helv...

Kommentit (188)

Vierailija
1/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota linkkiä, voi vide, ovh ollut y l i 300! Rumat, niitä pupunkorvia en ole ymmärtänyt ikinä.

Vierailija
2/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevasi mielipiteissäsi yksin suosiosta päätellen.

Happamia sanoi kettu jne......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku noita hirvityksiä!?Noilla hinnoilla???

Vierailija
4/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo karua kieltä suomalaisten "huippusuunnittelijoiden" tasosta.

Vierailija
5/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kanssa käsitä noiden suosiota.

Tää bloggaaja on ihan koukussa niihin ja jopa lapselleen ostaa niitä 😕

https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/nelliina/tyttaren-ensimmaiset-pari…

Vierailija
6/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioi, että osti lapselleen kirppikseltä ja maksoi niistä 15€

Vierailija
7/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän suunnitellut tosi kauniitakin kenkiä. Mutta nuo hinnat! Ei nuo mitkään kengät 300-1500 euron arvoisia. Huippusuunnittelijat arvostaa liikaa omaa nimeään.

Joistain Suomen oloihin sopivista jalkineista voisin maksaa paljonkin, mutten noista.

Vierailija
8/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kengät ovat statussymboli, ne ostetaan samasta syystä kuin Vuittonin laukku. Että muut näkevät, kuinka sinulla on x-merkin tavara ja tietävät, että se maksoi paljon.

Tennarit ja kengät kuluvat, joten ihan sama ostaa halpoja ellei sitten halua tukea aidosti suomalaista ja teetätä niitä suutarilla Suomessa. On myös muutama suomalainen kenkäfirma jotka tekevät kenkiä Suomessa. Parikathan tehdään muualla, vain designer on suomalainen.

Vierailija
9/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sua Nelliinan kenkäostoksissa tökkii? Tosi söpöt nuo lapsen glitteritennarit, ja vielä käytettynä ja halvalla saatu. Lapsillehan nuo pupunkorvat nimenomaan sopii. Olisin itsekin rakastanut tuollaisia 3-vuotiaana.

Vierailija
10/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisen rumia kenkiä ja törkyhinnat. Ja ei, en ole kateellinen. Eivät vain ole minun makuun yhtään.

Vierailija
11/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kengät ovat statussymboli, ne ostetaan samasta syystä kuin Vuittonin laukku. Että muut näkevät, kuinka sinulla on x-merkin tavara ja tietävät, että se maksoi paljon.

Tennarit ja kengät kuluvat, joten ihan sama ostaa halpoja ellei sitten halua tukea aidosti suomalaista ja teetätä niitä suutarilla Suomessa. On myös muutama suomalainen kenkäfirma jotka tekevät kenkiä Suomessa. Parikathan tehdään muualla, vain designer on suomalainen.

Onneksi oma itsetunto on vähän vankemmilla kantimilla, ettei tarvitse susirumilla kengillä pönkittää. Tai oikeastaan se taitaakin olla tosi heikko, kun en tuollaisia suostuisi jalkaan pistämään paitsi naamiaisiin. Variksetkin kävisivät varmaan nokkimaan kinttuja jos puistonpenkille istahtaisi statussymbolejaan esittelemään.

-ap

Vierailija
12/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sua Nelliinan kenkäostoksissa tökkii? Tosi söpöt nuo lapsen glitteritennarit, ja vielä käytettynä ja halvalla saatu. Lapsillehan nuo pupunkorvat nimenomaan sopii. Olisin itsekin rakastanut tuollaisia 3-vuotiaana.

Ei varsinaisesti töki mikään. En vaan käsitä, että ostellaan kenkiä, joita säilytetään laatikoissa. Itse ostan kengät, jos tarvetta ilmenee.

Vierailija
13/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti töki mikään. En vaan käsitä, että ostellaan kenkiä, joita säilytetään laatikoissa. Itse ostan kengät, jos tarvetta ilmenee.

Jos olet häntä yhtään seurannut, tiedät, että hän myös käyttää kenkiään eikä osta niitä vain koristeeksi. Laatikossa niitä säilytetään mm. siksi, että ne pysyvät hyvässä kunnossa käyttökertojen välillä.

Vierailija
14/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet häntä yhtään seurannut, tiedät, että hän myös käyttää kenkiään eikä osta niitä vain koristeeksi. Laatikossa niitä säilytetään mm. siksi, että ne pysyvät hyvässä kunnossa käyttökertojen välillä.

"Minulla on ollut tapana ostaa itselleni joululahjaksi joka vuosi kengät..."

"En käytä näitä kenkiä..."

Älytöntä sanon minä.

Vierailija
15/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisit sohaista ampiaispesään, Parikan popoista kun ei tässä valtakunnassa saa lausua poikittaista sanaa. Niistä kuuluu tykätä ja ihan kaikkien, vauvasta vaariin, tulee huokaillen haaveilla pupunkorvakengistä. Samoin N- bloggaajan kulutustyylistä ei saa sanoa mitään , ei edes ihmetellen.

Ps. On ne Parikan laukutkin karmeita, etenkin sellainen iso muodoton möhkäle, jossa sellaiset piparkakkureunat.

Vierailija
16/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Parikan varhaisemmat kengät on kauniita, mutta nämä nykyiset glitter-pupunkorva-töpöhäntäkengät on karseita. Mulla on Jodie- ja Raquel-korkkarit joista tykkään.

Vierailija
17/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisit sohaista ampiaispesään, Parikan popoista kun ei tässä valtakunnassa saa lausua poikittaista sanaa. Niistä kuuluu tykätä ja ihan kaikkien, vauvasta vaariin, tulee huokaillen haaveilla pupunkorvakengistä. Samoin N- bloggaajan kulutustyylistä ei saa sanoa mitään , ei edes ihmetellen.

Ps. On ne Parikan laukutkin karmeita, etenkin sellainen iso muodoton möhkäle, jossa sellaiset piparkakkureunat.

Joo ei.

http://www.fannyalexandra.com/WebRoot/vilkasfi01/Shops/2013122001/52DD/…

Vierailija
18/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää ap:n linkittämistä kengistä, mutta tuollaiset ovat nyt muodissa. Samantyylisiä on "ulkomaansuunnittelijoiltakin" - häpeääkö ap niidenkin puolesta?

Vierailija
19/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä vääristelyä ja liioittelua tämä kommentti. Onhan tässäkin ketjussa suurin osa sanonut inhoavansa Parikan kenkiä ja saanut monta yläpeukkua.

Parikalla on ollut joitain kivojakin malleja (vanhemmissa mallistoissa), vaikka ne eivät omaan tyyliini oikein  sovikaan. Näistä karkkipaperikengistä ja pupunkorvista en innostu.

Ja mitä Nelliinaan tulee, niin hän on kyllä bloggaajista sieltä fiksuimmasta päästä, vaikka osteleekin paljon kenkiä. Jalat maassa -tyyppi, joka ei ole ryvettynyt blogikohuissa, ei hauku seuraajiaan eikä muutenkaan möläyttele idioottimaisuuksia  klikkausten toivossa.

Vierailija
20/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. 300€ ei edes ole kovin kallis laadukkaaksi kengäksi.

Hienoa että Minna on luonut näkemyksestään ja intohimostaan menestyvän brändin. Tähän ei moni pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä