Päästäisitkö 13 v pojan tyttökaverille yöksi?
Kun me ollaan kuulemma niin tiukkoja kun ei päästetä. Eli katsotaan nyt ollaanko ainoat. Löytyykö tästä maasta nyt joku toinenkin vanhempi, joka ei päästä? Vai onko tilanne todellakin niin että olemme ainoat typerät tiukat vanhemmat ja ongelma ratkeaisi muuttamalla muualle.
Kommentit (52)
No totta vitussa!
Kortsut mukaan.
Jos kerran nyt on kolmisen kuukautta seurustelua takana ja ovat edelleen kesällä yhdessä, yökyläilyä voisi jo harkita. Sillä edellytyksellä tietyti, että molempien kanssa on keskusteltu seksistä ja erityisesti siitä, että kiirehtiä ei tarvitse eikä varsinkaan suostua toisen mieliksi mihinkään mistä ei ole itse varma.
Vierailija kirjoitti:
Päästäisitkö pojan samanikäisen pojan luo yöksi? Vastaa kysymykseen ja toimi samalla tavoin tytön kanssa.
Häh? Itse en todellakaan päästäisi 13v poikaa tyttökaverilleen yöksi.
En kuitenkaan näe mitään ihmeellistä siinä, että 11v poikani yökyläilee välillä saman ikäisen kaverinsa luona. Ovat tehneet tätä jo useamman vuoden.
En sitten tiedä, onko se normaalia enää 13-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle kondomipaketti mukaan!
13-vuotiaalle kondomipaketti? Ei kait prinssinakin mittaisille pippeleille kondomeja myydä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäisitkö pojan samanikäisen pojan luo yöksi? Vastaa kysymykseen ja toimi samalla tavoin tytön kanssa.
En kuitenkaan näe mitään ihmeellistä siinä, että 11v poikani yökyläilee välillä saman ikäisen kaverinsa luona. Ovat tehneet tätä jo useamman vuoden.
En sitten tiedä, onko se normaalia enää 13-vuotiaana.
Miksi hyväksyt pojan yökyläilyt saman ikäisen pojan luona, mutta jos pojan sijalla olisikin tyttö niin se ei sopisi?
Ihan sama tapaako teinit päivällä, illalla tai yöllä :D ei siinä vanhemmat saa kättä väliin kun himot hyrrää ! Minun tytär aikoinaan seurusteli 14 vuotiaana, oli e-pillerit ja kaikki, hyvä ihminen hänestä tuli siitä huolimatta:D fiksu, järkevä aikuinen on nykyään. Kyllä se seksi kuuluu nuoruuteen. Muistelkaapa vanhemmat omia nuoruus aikoja millaista se oli....ihanaa ja mukavaa aikaa.
Ehkäpä kaikilla ei ole ollut samanlainen nuoruus, nimim. 18 v eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sitten tiedä, onko se normaalia enää 13-vuotiaana.Miksi hyväksyt pojan yökyläilyt saman ikäisen pojan luona, mutta jos pojan sijalla olisikin tyttö niin se ei sopisi?
Koska heteropojalla se poika on kaveri, tyttö on seurustelukumppani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tapaako teinit päivällä, illalla tai yöllä :D ei siinä vanhemmat saa kättä väliin kun himot hyrrää ! Minun tytär aikoinaan seurusteli 14 vuotiaana, oli e-pillerit ja kaikki, hyvä ihminen hänestä tuli siitä huolimatta:D fiksu, järkevä aikuinen on nykyään. Kyllä se seksi kuuluu nuoruuteen. Muistelkaapa vanhemmat omia nuoruus aikoja millaista se oli....ihanaa ja mukavaa aikaa.
Aloin itse seurustella 14-vuotiaana rippileirillä. Totta kai mekin oltaisiin haluttu yöpyä yhdessä, mutta vanhemmat eivät päästäneet. Nyt aikuisena ja teinin vanhempana ymmärrän miksi. Ja koska se arvatenkin kiinnostaa, meillä seksi tuli mukaan kuvioon vasta melkein vuotta myöhemmin.
voisin päästää, jos tyttö olisi poikaa vanhempi. tyttö voisi sitten opettaa pojalle uusia temppuja.
Kyllähän sitä seksiä voi harrastaa millon haluaa, mutta ei se tarkota että vanhemman pitäis luoda ton ikäselle ideaalit olosuhteet. Mun mielestä ton ikästen ei edes tarvii vaan nukkuu yhdessä, vaan päivät riittää hyvin.
En, ihmettelen jos 13 v. tytön kotiin pääsee.