Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön alkoholisti vela täällä, onko apuja mammat?

Vierailija
12.01.2018 |

Taas kumoan kaljaa ja roikun täällä palstalla kun sosiaalinen elämä on olematonta ja pitkän parisuhteen tilanne se ettei taloudellisesti ole järjellisesti ajateltuna fiksua tehdä lapsia :( Mulla on lähihoitajan tutkinto mutta kaikki työt menee (ihan te-toimiston virkailijalta kuultuna) tiskin alta ns. hyväveliverkostona ja sairaanhoitajaopiskelut keskeytyi kun en saa opintolainaa eikä töitä löydy. Mitä hittoa tässä tekee!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää kaikki alkoholistit AA:han!

Miksi? Jeesus pelastaa?

Vierailija
22/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tekemään sijaisuuksia jonkun firman kautta ja ilmottaudu vaikka yksityisiin hoitolaitoksiin/päiväkoteihin sijais-listoille.

Itse lähihoitajana tiedän, että piireihin täytyy päästä sisään jos haluaa hyvän kokopäivätyön heti, mutta tiedän myös että ne hyvät työntekijät sinne piireihin löydetään usein sijaisista.

Ja lopeta se kittaaminen, ennen kuin se kalja kittaa sinut vielä pahempaan jamaan. Lähihoitajana tiedät mitä alkoholi sinulle tekee.

Jos haluat jatkaa niitä sairaanhoitajaopintoja, kannattaa yrittää ensin päästä vaikka niitä lähihoitajan sijaisuuksia tekemään sopivaan paikkaan joksikin aikaa ja voit sitten hakea monimuotokoulutukseen, eli opiskelisit siinä työsi oheella.

Mutta juuri nyt voisit suunnata nukkumaan oman puolisosi kainaloon. Kertoa hänelle että hän on tärkeä ja viettää yhteistä aikaa hänen kanssaan. Ota kiinni niistä elämän pienistä ilon murusista, ne alkaa kyllä kasvaa kun etsit niitä <3

Siunausta ja voimia, pääset tästä vielä ylös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae tekemään sijaisuuksia jonkun firman kautta ja ilmottaudu vaikka yksityisiin hoitolaitoksiin/päiväkoteihin sijais-listoille.

Itse lähihoitajana tiedän, että piireihin täytyy päästä sisään jos haluaa hyvän kokopäivätyön heti, mutta tiedän myös että ne hyvät työntekijät sinne piireihin löydetään usein sijaisista.

Ja lopeta se kittaaminen, ennen kuin se kalja kittaa sinut vielä pahempaan jamaan. Lähihoitajana tiedät mitä alkoholi sinulle tekee.

Jos haluat jatkaa niitä sairaanhoitajaopintoja, kannattaa yrittää ensin päästä vaikka niitä lähihoitajan sijaisuuksia tekemään sopivaan paikkaan joksikin aikaa ja voit sitten hakea monimuotokoulutukseen, eli opiskelisit siinä työsi oheella.

Mutta juuri nyt voisit suunnata nukkumaan oman puolisosi kainaloon. Kertoa hänelle että hän on tärkeä ja viettää yhteistä aikaa hänen kanssaan. Ota kiinni niistä elämän pienistä ilon murusista, ne alkaa kyllä kasvaa kun etsit niitä <3

Siunausta ja voimia, pääset tästä vielä ylös!

Voi kiitos. Nyt minä itken. <3

Mä olen tehnyt juuri sitä mitä sanoit, käynyt "tarjoamassa itseäni" kaikkiin paikkoihin mut koskaan eivät soita ja te-toimistosta sanottiin että täälläpäin on kuulemma niin iso reservi että eivät otakaan "tuntemattomia" (ainakaan ulkopaikkakuntalaisia). Mä yritän vielä, mutta kuukausi kuukaudelta into laantuu ja voimat vähenee.

Mieskin lähti kavereiden luo ja ei pääse viereen `>_<

Kiitos vastauksestasi! Todella!

-ap

Vierailija
24/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jeesus pelastaa?

Tekisin mitä vaan, kun pystyisi muuttaan veden viiniksi :)

Vierailija
25/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jeesus pelastaa?

HANAVIINI saa ihan uuden merkityksen :D

-ap

Vierailija
26/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkat samaa rataa. Hyvinhän sulla menee.

Tavallaan. Mut inhottaa olla elättinä ja ja etsiä päivään jotain sisältöä juomalla kaljaa. :(

-ap

Kaljan juonti on oma valintasi. Syytät siitä muita. Katso peiliin.

Vierailija
27/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkat samaa rataa. Hyvinhän sulla menee.

Tavallaan. Mut inhottaa olla elättinä ja ja etsiä päivään jotain sisältöä juomalla kaljaa. :(

-ap

Kaljan juonti on oma valintasi. Syytät siitä muita. Katso peiliin.

Voi rakas ystävä. En ole missään vaiheessa sanonut syyttäväni muita. Minä valitsen. Minä juon. Ja katson peiliin. Näen pelkää paskaa.  Ja juon lisää.

-ap

Vierailija
28/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jeesus pelastaa?

HANAVIINI saa ihan uuden merkityksen :D

-ap

Saitte mut nauramaan! +1