Seksikumppani sitten raskaana. Miten nyt tästä eteenpäin?
Oli ollut menkat myöhässä ja tehnyt testin aamulla. Ilmoitti äsken asiasta.Syönyt pillereitä.
Olo aika järkyttynyt. Miten eteenpäin?Emme seurustele.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut menkat myöhässä ja tehnyt testin aamulla. Ilmoitti äsken asiasta.Syönyt pillereitä.
Olo aika järkyttynyt. Miten eteenpäin?Emme seurustele.
Miksi näissä huonoissa provoissa on aina sana "sitten"?
Abortti? Mä tekisin abortin. Se on sama mitä nainen päättää tehdä. Ei ole pakko alkaa isäksi.
Mutta joutuu maksaa elarit.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen... neuvo kirjoitti:
...kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta lapsesta, niin se seksikin loppuu sillä siunaamalla sekunnilla.
Ap. voi etsiä uuden petikumppanin.
Että mua ärsyttää nää "olisit käyttäny kumia" ihmiset!!! Mä vahvasti epäilen että nää naiset, jotka tulee paksuksi pillereistä huolimatta, ei syö niitä asiaan kuuluvalla tavalla, ja sanovat mukamas syövänsä niitä! Tai ainakin erittäin suuri määrä naisia tekevät näin. Hyi olkoon tälläisiä ihmisiä!
Kikkelis kokkelis, mitäs läksit. Jos ei tiedä, että seksistä voi seurata raskaus ja lapsi, kannattaa pidättäytyä ihan siinä että leikittelee yksin sillä pippelillään.
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää nää "olisit käyttäny kumia" ihmiset!!! Mä vahvasti epäilen että nää naiset, jotka tulee paksuksi pillereistä huolimatta, ei syö niitä asiaan kuuluvalla tavalla, ja sanovat mukamas syövänsä niitä! Tai ainakin erittäin suuri määrä naisia tekevät näin. Hyi olkoon tälläisiä ihmisiä!
Tai sitten pillerit eivät ole sataprosenttisen luotettava ehkäisykeino oikeinkaan käytettynä. Tai sitten ihminen on inhimillinen, ja muistaa joskus väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen... neuvo kirjoitti:
...kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta lapsesta, niin se seksikin loppuu sillä siunaamalla sekunnilla.
Ap. voi etsiä uuden petikumppanin.
Joo, niitähän on joka ukolle ihan jonossa tyrkylle. Ehkäpä ap jatkossa muistaa käyttää tuplaehkäisyä, niin vahingon mahdollisuus pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö jostain julkaisun, jossa kerrotaan pillereiden ehkäisytehon olevan 100,00%? Muistatko itse jokaisen kerran, kun sinulla on vatsa löysällä? Sehän tarkoittaa heti sitä, että pillereiden ehkäisyteho on laskenut. Se taas tarkoittaa sitä, että pillereiden lisäksi täytyy käyttää kondomia, niin ei tule vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160€ kertaa 12 kertaa 18 on 34600€. Sillä olis käyny aika monesti maksullisissa...
Siihen vielä toisen asteen koulutuskorvaus - vuoden pari lisää :D Kyllä - vanhemmalla on elatusvelvollisuus myös täysi-ikäisestä lapsestaan siihen asti, kun tämä on valmistunut lukiosta/amiksesta.
Koulutuskorvaus ei edelleenkään ole sama kuin elatusvelvollisuus. Se on pääsääntöisesti pienempi summa, ja sen tarkoitus on kattaa koulutuksen aiheuttamia kuluja. Amikselle sitä ei aina edes vahvisteta, koska katsotaan, että amislainen voi tehdä töitä koulun ohella ja elättää itsensä. Riippuu toki koulutusalasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tullut raskaaksi pillerien aikaan niin, että olin vatsataudissa. En ollenkaan tajunnut, että sekin vaikuttaa niiden tehoon. Eli inhimillisiä erehdyksiä voi sattua.
Hattu päähän ja poistut paikkakunnalta livakasti jälkiä jättämättä ja luonnollisesti laitat uuden osoitteesi salaiseksi.
Tuollaista sattuu, tuttu juttu pelimiehille.
Ei siinä sen kummempaa.
No kosit tiineenä olevaa mammaa ja alatte leikkiä kotia
Vierailija kirjoitti:
Hattu päähän ja poistut paikkakunnalta livakasti jälkiä jättämättä ja luonnollisesti laitat uuden osoitteesi salaiseksi.
Ei siinä sen kummempaa.
Eli kun sinä pistät pääsi pensaaseen, niin kuvittelet olevasi näkymätön? Mensa varmaan odottelee innolla jäsenhakemustasi.
Vierailija kirjoitti:
Et tunnista isyyttä.
Ihan sama, sinä analfabeetti, tunnustaako vai ei, kas kun isyystestiin voidaan pakottaa. Näin sanoo isyyslaki.
Jos ei mieskin hoida ehkäisyä eli käytä kumia, voi käydä vahinko. Seurauksetonta seksiä ei ole.
Jos ei mies halua lapsia, voi katkaisuttaa siemenjohtimet.
Tsekkiopiskelija Helsingissä veloittaa 150-200 eur kerta. Mieti monta elaria saat maksaa 18 vuoden mittaan ja laske mikä tuli kertahinnaksi oman seksikumppanin kanssa.
Kumin kanssa peliin. Aina. Kotona ja vieraissa. Aina. Kumin kanssa. Aina. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sen kummempaa.
Eli kun sinä pistät pääsi pensaaseen, niin kuvittelet olevasi näkymätön? Mensa varmaan odottelee innolla jäsenhakemustasi.
Sarkasmi on vaikea laji, eikö?
Vink, vink, älä sinä ainakaan laita jäsenhakemustasi mensaan.
Hyi, miten inhottavia kommentteja ketju täynnä
Maksat elatusmaksut jos lapsen äiti niin haluaa ja päättää pitää lapsen.