Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppani sitten raskaana. Miten nyt tästä eteenpäin?

Vierailija
12.01.2018 |

Oli ollut menkat myöhässä ja tehnyt testin aamulla. Ilmoitti äsken asiasta.Syönyt pillereitä.
Olo aika järkyttynyt. Miten eteenpäin?Emme seurustele.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule tahallaan raskaaksi idiootille!!! Lisäksi ehkäisyvastuu on molemmilla, ei vain naisella.

Mikään ehkäisy, edes sterilaatio, ei ole täysin varma. Siittiö mahtuu livahtamaan jopa soluvälistä, jos putket ovat poikki tai tukossa.

Ehkäisypillerin tehoon vaikuttaa mm. ruuansulatus, vatsatauti ja greippimehu.

Vierailija
62/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunnista isyyttä.

Ihan sama, sinä analfabeetti, tunnustaako vai ei, kas kun isyystestiin voidaan pakottaa. Näin sanoo isyyslaki.

Jos ei mieskin hoida ehkäisyä eli käytä kumia, voi käydä vahinko. Seurauksetonta seksiä ei ole.

Jos ei mies halua lapsia, voi katkaisuttaa siemenjohtimet.

Isyystestistä voi luistella kunnes juttu vanhenee.

Ja kukapa haluaisi olla tuollaisen edesvastuuttoman naisen kanssa tekemissä kun ei ole edes kykenevä hoitamaa omaa ehkäsyään.

Ehkäisy kuuluu aina naiselle, on aivan turhaa ja täysin edesvastuutonta syyttää miestä, sillä kuten huomaat tässäkään tapauksessa mies ei ole tullut paksuksi vaan edesvastuuton huithapeli nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tule tahallaan raskaaksi idiootille!!! Lisäksi ehkäisyvastuu on molemmilla, ei vain naisella.

Mikään ehkäisy, edes sterilaatio, ei ole täysin varma. Siittiö mahtuu livahtamaan jopa soluvälistä, jos putket ovat poikki tai tukossa.

Ehkäisypillerin tehoon vaikuttaa mm. ruuansulatus, vatsatauti ja greippimehu.

Ehkäisyvastuu on aina naisella, vai montako miestä on tullut raskaaksi? Älä vieritä naisten edesvastuuttomuutta miehille.

Vierailija
64/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää nää "olisit käyttäny kumia" ihmiset!!! Mä vahvasti epäilen että nää naiset, jotka tulee paksuksi pillereistä huolimatta, ei syö niitä asiaan kuuluvalla tavalla, ja sanovat mukamas syövänsä niitä! Tai ainakin erittäin suuri määrä naisia tekevät näin. Hyi olkoon tälläisiä ihmisiä!

Etsitkö jostain julkaisun, jossa kerrotaan pillereiden ehkäisytehon olevan 100,00%? Muistatko itse jokaisen kerran, kun sinulla on vatsa löysällä? Sehän tarkoittaa heti sitä, että pillereiden ehkäisyteho on laskenut. Se taas tarkoittaa sitä, että pillereiden lisäksi täytyy käyttää kondomia, niin ei tule vahinkoja.

Mä en sanonut, että olisi 100% varma, mutta näitä on nähty, että naiset "syö pillereitä"..

Niin ja ap ehdottomasti pyydät isyystestiä, kun ette kerta ole edes parisuhteessa!

Vierailija
65/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160€ kertaa 12 kertaa 18 on 34600€. Sillä olis käyny aika monesti maksullisissa...

Isyyslaki koskee myös maksullisesta seksistä syntyneitä lapsia.

Nussi kouraasi jatkossakin, niin on ehdottomasti parempi sekä sinulle että ihmiskunnalle.

Vierailija
66/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen... neuvo kirjoitti:

...kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta lapsesta, niin se seksikin loppuu sillä siunaamalla sekunnilla.

Ap. voi etsiä uuden petikumppanin.

Ainahan on kivempi maksaa useampia elatusmaksuja.

Kuulkaa miesväki, mitä teiltä puuttuu latvasta, kun ette tajua omaa roolianne raskauden alkamisessa?

Vierailija
67/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "sitten"-aloitukset ovat Porvoosta.

Vierailija
68/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n seksikumppanille on varmasti sattunut perinteisesti paha vatsatauti juuri pillereiden ottamisen aikaan...pari kertaa peräkkäin.

Vierailija
69/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä olin silloin naimisissa, kun painoin paljaalla yhden tosi namin, itseäni 13 vuotta nuoremman mimmin takaapäin paksuksi. Ai että! Oli tiukka. Vieläkin kaiholla muistellen. No, onneksi teki abortin, mutta kyllä pelotti, että ei tee. Olis muuten vaimo tykännyt, kun omat lapset olivat silloin vielä pieniä.

Vierailija
70/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen... neuvo kirjoitti:

...kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta lapsesta, niin se seksikin loppuu sillä siunaamalla sekunnilla.

Ap. voi etsiä uuden petikumppanin.

Ainahan on kivempi maksaa useampia elatusmaksuja.

Kuulkaa miesväki, mitä teiltä puuttuu latvasta, kun ette tajua omaa roolianne raskauden alkamisessa?

Olet oikeassa !

Miksi miehet eivät ymmärrä, että naiset ovat täysin edesvastuuttomia ja viestejänne täältä lukiessa saa eittämättä käsityksen, että kuuluisitte holhouksen alaisiksi.

Vierailija
71/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"söi pillereitä" vanhin kikka ikinä. Jos et halua lasta teet sen hyvin selväksi ja jos hän siitä huolimatta pitää lapsen onnittelet yksinhuoltaja arjesta.

Jos todella ei halua lasta, käyttää kortsua. Mutta kun on pakko saada paljaalta, muuten ei seiso.

Jälkikäteen on turha lutkuttaa peukkuaan ja itkee "mut kun mä en haluuu!"

EI. Vaan jos todella ei halua lasta, ei harrasta seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se on ainoa 100 % varma keino. Jos harrastaa seksiä, syyttäköön vain itseään. Mitkä tahansa ja mitkä tahansa ehkäisymenetelmät voivat pettää.

Vierailija
72/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jos sullakin on vaimo tai avopuoliso, niin kiinni jäit ellei sitten lapsen äiti tee aborttia. Päätäntävalta kun on tässä asiassa naisen käsissä. Niinhän nää pillerit tuppaa "pettämään".........siksi miehen, kuka ei halua lasta pitää hoitaa myös oma ehkäisy! Nähtäväksi jää miten nainen tässä päättää, mutta sinä menet ainakin jossain määrin sen mukaan. Maksettavaa ainakin todennäköisesti tulee, ellet sitten ole luuseri, josta ei ole mihinkään. Fiksu aikuinen kuitenkin ymmärtää vastuunsa, eikä toimi noin.

Vierailija
73/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö tuli raskaaksi, miesystävä suositteli aborttia. Sukulaistyttö päätti pitää lapsen. Ei kertonut kenellekään kuka on isä, eikä sitä saatu selville. Lapsi on nyt melkein 8, ja yhtäkkiä isällä onkin herännyt halu tavata lastaan. Asia ok,jos maksat takautuvasti elarit näiltä vuosilta vaatii sukulaistyttö. Se on paljon rahaa. Tilanne on seis tällä hetkellä.

Vierailija
74/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP varakas?

Vierailija
75/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaistyttö tuli raskaaksi, miesystävä suositteli aborttia. Sukulaistyttö päätti pitää lapsen. Ei kertonut kenellekään kuka on isä, eikä sitä saatu selville. Lapsi on nyt melkein 8, ja yhtäkkiä isällä onkin herännyt halu tavata lastaan. Asia ok,jos maksat takautuvasti elarit näiltä vuosilta vaatii sukulaistyttö. Se on paljon rahaa. Tilanne on seis tällä hetkellä.

Miks sillä isällä pitäis maksaa elarit takautuvasti? Eikös se lapsen äiti ole ne jo kertaalleen saanut Kelasta.

Vierailija
76/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sillä isällä pitäis maksaa elarit takautuvasti? Eikös se lapsen äiti ole ne jo kertaalleen saanut Kelasta.

Tätä mäkin olin tulossa sanomaan. Jos äiti saa elarit mieheltä takautuvasti tulee kela ja ottaa äidiltä ne takasin

Vierailija
77/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ollut menkat myöhässä ja tehnyt testin aamulla. Ilmoitti äsken asiasta.Syönyt pillereitä.

Olo aika järkyttynyt. Miten eteenpäin?Emme seurustele.

Ahneella on paskanen loppu.. Onnea elatusmaksuihin seuraavaksi 18 vuodeksi.

Ahneella? Outo viesti.

Vierailija
78/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää nää "olisit käyttäny kumia" ihmiset!!! Mä vahvasti epäilen että nää naiset, jotka tulee paksuksi pillereistä huolimatta, ei syö niitä asiaan kuuluvalla tavalla, ja sanovat mukamas syövänsä niitä! Tai ainakin erittäin suuri määrä naisia tekevät näin. Hyi olkoon tälläisiä ihmisiä!

Etsitkö jostain julkaisun, jossa kerrotaan pillereiden ehkäisytehon olevan 100,00%? Muistatko itse jokaisen kerran, kun sinulla on vatsa löysällä? Sehän tarkoittaa heti sitä, että pillereiden ehkäisyteho on laskenut. Se taas tarkoittaa sitä, että pillereiden lisäksi täytyy käyttää kondomia, niin ei tule vahinkoja.

Mä en sanonut, että olisi 100% varma, mutta näitä on nähty, että naiset "syö pillereitä"..

Niin ja ap ehdottomasti pyydät isyystestiä, kun ette kerta ole edes parisuhteessa!

Näitä on nähty, että mies viis ehkäisystä piittaa ja luistelee ilman kondomia, jopa naiselta salaa.

Piuhat poikki, ukko.

Vierailija
79/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppani sitten päättää pitääkö lapsen vai ei. Jos ei pidä, homma on selvä. Jos pitää, ratkaisette kuinka paljon olet mukana lapsen elämässä. Miehen kannalta vahinkoraskaus on paskamainen tilanne, mutta ei oma lapsikaan mikään maailmanloppu ole, moni on järkytyksestä selvittyään onnellinen ja rakastaa lastaan vaikka lapsen äidin kanssa ei enää olisikaan mitään.

Miks vahinkoraskaus on paskamainen miehen kannalta? Eikö molempien?Jopa enemmän naisen? Ei varmaan nainenkaan ollut sitä suunnitellut. Jos yhdessä seksiä harrastetaan on mahdolliset seurauksetkin yhtä paljon molempien vastuulla, eikä tilanne ole paskamainen vain miehelle.

Vierailija
80/80 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on nähty, että mies viis ehkäisystä piittaa ja luistelee ilman kondomia, jopa naiselta salaa.

Piuhat poikki, ukko.

Mä en ole ikinä kokenut sellaista, että mies vetelis salaa paljaalla. Ja mulla on jonkin verran kokemusta.. mutta muutaman naisen tunnen jotka on pillerit jättäny mieheltä/kumppanilta salaa syömättä.

-se jolle vastasit