Osallistutko maaliskuussa Nannan treenileirille Espanjassa?
Jere kertoi iltapäivälehdessä, että mukaan lähtee lastenhoitajiakin.
Kommentit (12)
Nanna ja Martina tänään Iltalehden kannessa. Timmissä kunnossa nämä äidit!
Vierailija kirjoitti:
Timmin vartalon viehätys katoaa kun sen jatkona on maskuliininen naama, joka näyttää todellista ikäänsä reippaasti vanhemmalta.
Kumpikin näyttää ilman photoshoppia lähemmäs viisikymppiseltä.
Yksinkertainen tanssityttö Keravalta ja väkivaltainen rattijuoppo, joilla kummallakaan ei ole alan koulutusta. Ihanko tosissaan joku haluaa treenata näiden kanssa ja maksaa siitä?
Nyt sitten kateuskortteja kehiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmin vartalon viehätys katoaa kun sen jatkona on maskuliininen naama, joka näyttää todellista ikäänsä reippaasti vanhemmalta.
Kumpikin näyttää ilman photoshoppia lähemmäs viisikymppiseltä.Yksinkertainen tanssityttö Keravalta ja väkivaltainen rattijuoppo, joilla kummallakaan ei ole alan koulutusta. Ihanko tosissaan joku haluaa treenata näiden kanssa ja maksaa siitä?
Nyt sitten kateuskortteja kehiin :)
Joo, mun on kyllä tosi vaikea keksiä yhtään asiaa, joista aidosti olisin kateellinen näille äideille.
No ehkä vielä ne Stefanin rahat, mutta jos niiden takia pitäisi ottaa sellainen yrmy, huonotapainen mies, joka ei edes erityisesti tykkäisi musta, niin en kyllä jaksaisi vaivautua.
Mua jaksaa huvittaa se kuinka Martina on jo vuosikaudet luonut itsestään kuvaa uranaisena. Peruskoulun käynyt bloginpitäjä jonka tekisit vilisee huonoa suomea ja jonka elämä on yhtä lomailua ja loisimista miehen rahoilla. On kyllä todella kaunis. Ja on tehnyt sosiaalisesta kiipimisestä varsinaista taidetta.
Hyvää bisnestä tällainen leiri, eiköhän se täyty mammoista.
Mä tunnen 4 lapsen äidin joka on huomattavasti tiukemmassa kunnossa ja tehnyt huomattavasti enemmän rahaa Fitness-alalla. Ja ihan ilman julkisuutta. Nämä kaksi on ihan harrastelijoita jotka tarvii miehen rahoja.
Hän on Johanna, Nanna on vain lempinimi.