Uskomaton kommunikaatio ja seksuaalinen kemia - mies ei tunne mitään romanttista
On hieman pettynyt olo, kun ystävä, jonka kanssa lopulta päädyttiin tapailemaan, sanoi, että rakastaa minua ja olen hänelle aikuisikänsä tärkein ihminen, jonka on tavannut. Hän ei kuitenkaan onnistunut kehittämään minua kohtaan romanttisia tunteita, vaikka alkoikin rakastamaan. Mitään "vikaa" meissä ei ollut... Kaikki oli ns. täydellistä molempien mielestä, kun keskusteltiin asiaa läpi. Seksi toimi, kommunikaatio toimi, aina oli hauskaa. Päätettiin jatkaa vain ystävinä tästä lähtien. Silti harmittaa, kun molemmat olisi nähneet tässä potentiaalia, mutta tunteita ei vain herännyt. Mies totesi, että ei halua satuttaa minua, jos tunteeni jatkaa vain kehittymistään ja hänen ei. Minä puolestani sanoin, etten tahdo jatkaa miehen kanssa, joka ei tunne samoin minua kohtaan.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tiemme kohtaavat vielä tulevaisuudessa, ehkä ei. Toivoa en elättele. Onneksi tästä jäi käsiin silti ystävyys, joka ei luultavastikaan tule rapistumaan, jos molemmat panostaa suhteeseen.
Ap
Kas kun haluat olla vielä ystävä. Mua ei kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tiemme kohtaavat vielä tulevaisuudessa, ehkä ei. Toivoa en elättele. Onneksi tästä jäi käsiin silti ystävyys, joka ei luultavastikaan tule rapistumaan, jos molemmat panostaa suhteeseen.
Ap
Kas kun haluat olla vielä ystävä. Mua ei kiinnostaisi.
Upea ihminen hän on. Käteen jäi vain hyviä muistoja. Tapailua tuli koitettua ja eipähän tarvitse harmitella vanhempana, että ei uskallettu yrittää.
Ap
Rehellisesti sanottuna itsestäni kyllä kovasti kuulostaa klassiselta "ei etsi mitään vakavaa" -tilanteelta.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna itsestäni kyllä kovasti kuulostaa klassiselta "ei etsi mitään vakavaa" -tilanteelta.
Hän ei etsinyt mitään vakavaa, kuten en minäkään. Yritti kyllä ja oli sillä asenteella liikkeellä, että mitähän tästä tulee.
Ap
Ap