Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Maija Vilkkumaa tekee musiikkia ja laulaa?

Vierailija
13.07.2008 |

Hirveätä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok ikäisensä ja tapaisensa kaupunkilaisnaisen tunteiden tulkki. Laulutekniikka on kyllä melko p:stä, mikä on outoa, koska on nettipäiväkirjojensa mukaan ottanut laulutuntejakin. Toisaalta ehkä yrittää jäljitellä yhdeksi idoliksi mainitsemaansa Janis Joplinia.

Lauri Tähkän sanoitukset on musta KAM-MOT-TA-VIA! Ilman mitään kielitajua sekaisin eri murteista peräisin olevia ilmaisuja ja nykysanontoja. YÖK YÖK YÖK!

Vierailija
22/28 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaalla on jotain hyviä biisejä, mutta en oo tutustunut tuotantoon tarkemmin.

Zen Cafella on muutama hyvä mutta aika paljon tylsiä jankutuksia.

Oma ihmetyksen aiheeni on se, miten CMX on myynyt yhtään levyä. Ankeeta ja tylsää. Tai Kotiteollisuus. Aina kun niiltä tulee uusi sinkku se on sama biisi kuin kaikki edellisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jee mitä sontaa!

Vierailija
24/28 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi sen oo hiljaa vai mikä huuto se nyt olikaan siinä lasten levyllä, saa mut joka kertaa sulkemaan koneen siihen paikkaan

Vierailija
25/28 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku se on niin helverin suosittu, dorka!

Vierailija
26/28 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa Maija rääkyy?? Mie oon kuunnellu maijaa kohta 10 vuotta, enkä mie olen kuullut maijalta yhtään biisiä, jossa hän rääkyis.

Vierailija
27/28 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jokainen saa ihan itse valita sen musiikin mitä itselleen hankkii. En minäkään varmaan tykkää Zen Cafesta tai Anssi Kelasta, kun en edes tiedä millasta musiikkia niillä on. Ei tulis mieleenkään ostaa niiden levyjä, koska ne ei oo mun makuun. En tajua mitä se ketään raapii mitä toiset kuuntelevat.

Vierailija
28/28 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Maija Vilkkumaa vielä jotenkin menee jakeluun. Mutta Anssi Kela ja Antti Tuisku ovatkin jo sitten niitä käsittämättömiä tapauksia, joita kuunnellessa tulee ihan oikeasti niin paha olo, että sitä voidaan verrata jo pahimpaan kankkuseen. Varsinkin Antti Tuiskun ´´lauluääni´´ on kuin pikkuvauva itkisi aamuyöllä. Eikä Anssikaan jää kyllä pahemmin hopealle siinä kaameudessaan. Samoiten on YÖ -Yhtyeen laita, jonka pääsolisti on suorastaan karmea tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi