Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen junassa ja vieressäni istuu nuori nainen, joka juo pillimehua

Vierailija
12.01.2018 |

Eikös tuo ole vähän lasten juttu? Ihan aikuisesta naisesta on kuitenkin kyse. Hänen repussaan näytti olevan sarjakuvalehtiä, kuka sellaisia enää nykypäivänä lukee?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 42v nainen saatan toisinaan juoda sen pillimehun junassa Akun Ankan taskukirjaa samalla lukien. Mitä väliä? Jotkut saattavat tarvita pienen sokeripitoisen juoman ihan vaikka sokeritasapainon ylläpitämiseksi verenkierrossa ettei taju lähde. Ja kaikki ovat oikean ikäisiä sarjakuvia lukemaan.

Vierailija
22/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyhjän purkin ryystäminen on kyllä kaikkein pahinta. Se pitäisi kieltää lailla.

Toivon että ryystämisen kieltävä laki saadaan pian. Suomessa ei tajuta, milloin tulee siirtyä aikuisuuteen. Se on tämä tietty porukka joka ei osaa siirtyä edes työelämään. Juovat pillimehujaan junissa, ja sossu tietysti on maksanut lipun.

Ihan vinkkinä että jos joutuu ottamaan pillimehun mukaan, ottaa sitten myös lasin. Sen voi kääriä sanomalehteen ettei mene rikki laukussa. Olkalaukku on tähän hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v nainen ja minulla on monesti eväänä pillimehuja sekä pilttejä. :)

Vierailija
24/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että lainaisin naapurin lasta junamatkoille, niin että voin juoda pillimehua ja lukea sarjakuvia ikään kuin seuran vuoksi.

Erityisesti lapsentekoiässä olevien naisten kannattaa olla varovaisia, jos ei ole minkäänlaista lasta mukana. Lähellä istuvat voivat luulla, että pillimehu on riistetty oman lapsen itkuisista käsistä. Tällä palstalla on ollut jopa vanukkaita varastavia vanhempia.

Vierailija
25/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä vastauksia uteliaan ihmisen kysymykseen. Älä välitä, ap!

Vierailija
26/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on varalta aina pillimehu mukana koska hän on ykköstyypin diabeetikko...Ja kyllähän niitä saa aikuiset juoda ihan ilman syytä.Minäkin syön välillä lasten hedelmäsoseita ja ostan tikkarin makeannälkään.

Luen myös välillä Aku Ankkoja ja oon hei jo 30v,apuaaa  

Vierailija
27/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on semmonen tyypillinen ammattivalittaja ja ihmisten kyttääjä. ja kyllä AP, KAIKKI näkevät sen sinun kyttäämisesi! Kyllä sen aistii.

Vierailija
28/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tosissaan ollaan, niin ykkösen diabeetikot nostavat matalan verensokerin kätevästi ja nopeasti pillimehulla, as simple as that.

Vierailija
29/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juoma pitäisi olla? Reissussa on hankala kuljetella avattuja litran pöniköitä mukana. Mieluummin pillimehu mukaan, jos nimenomaan mehua tahtoo.

Vierailija
30/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän hassua, jos aikuinen henkilö imee Trippiä ja lukee sarjiksia. :D Ei siinä siis mitään väärää ole mutta kuitenkin.

Vierailija
31/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen juo pillimehua, on vielä laittanut saparot niin seisoo heti täysillä.

Vierailija
32/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa pillimehut ovat oikein käteviä, koska ne voi juoda kerralla pois ja heittää roskiin. Ei tarvitse kikkailla avatun pullon/purkin kanssa. 

Vierailija
33/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei stressaa jatkuvasti, mitä muut ovat mieltä.  Osa ei siis  kasva aikuiseksi koskaan.

Vierailija
34/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti ollut söpön näköistätoimintaa.

Vierailija
35/35 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirrrveetä! Kai jäit seuraavalla asemalla pois, paheksuen kuuluvasti mennessäsi moista tapain turmelusta. Aikuinen ja pillimehu, oi aikoja oi tapoja.