Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kannattaa Tinderissä tuoda esille hienovaraisesti että on hyväpalkkainen ettei näytä tökeröltä (olen mies)

Vierailija
11.01.2018 |

Tienaan yli kymppitonnin kuussa

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihan suoraan ilmoita olevasi halukas palkkaamaan vakiopanon.

1500e nettona tilille /kk ja asuminen sekä ruuat päälle ja mikäli mennään lomalle niin subventoidaan.

Suosittelisin jonkinsorttista retention bonusta myös, eli rahastoa pystyyn johon 20.000e, ja saa kasvaa toiset 500e/kk plus osingot ja arvonnnousu, rahaa saa nostaa puolet 55v vanhana ja loput 65v vanhana ja jos häipyy menettää koko potin (jossa taitaa olla ainakin milli jo 20v päästä, siitä ei yksikään kullankaivaja päästä irti)

Sitten kuulunee samalla kertoa haluaako lapsia ja montako yms toivomuksia niin löytynee oikeanlainen kullankaivaja.

Vierailija
42/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva, jossa kallis kello näkyy. Mutta et syytä mua, jos et pääse eroon naisista sen jälkeen.

Kuinka moni maallikko tunnistaa kalliin kellon? Siis muun kuin Rolexin tai että erikseen mainitsee hinnan mikä taas on vähän sellaista noloa.

Omassa ranteessa yli 4000€ aikarauta, mutta eipä sitä ole noteerannut kukaan. Ja tuskinpa huomaa jatkossakaan kun on niin tavallisen näköinen, vaikka ko. malli on esiintynyt mediassakin viime aikoina.

Mieheni asiakkaalla oli yli 200 000 euron kello kädessään enkä kyllä sitä mitenkään noteerannut.  Kello ku kello. Mies kysyi jälkeenpäin, että huomasinko kellon. 

Ohhoh. Muistatko merkkiä/mallia?

Taisi olla Patek Philippe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa noissa kelloissa on että on olemassa käytännössä kaksi maailman parasta kellokoneistoja tekevää tehdasta. Toinen on halpismalli ja maksaa 80c, toinen on se kallis malli menee rolexeihin jne 200.000 egn kelloihin ja maksaa 1e20c. Molemmat ovat sveitsissä.

Sitten tulee tietty päälle safirilasit, timantit ja pienet kultaukkelit viisareilla.. ja niissä maksaa lähinnä markkinointi ja merkki. Työ on yllättävän halpaa, alle 50e/kello vaikka käsin tehtynä. Kullat ja timantit harvoin yli 100e.

Vierailija
44/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole muita avuja saada nuorta naista sänkyyn, niin voit kirjoittaa sen ihan kissan kokoisilla kirjaimilla.

Jos taas olet hakemassa tasoistasi seuraa vakavissasi, niin ei sitä tarvitse esitellä. Varakkaat naiset eivät huoli miehiä, jotka tuovat asian esiin. He näkevät sen muustakin. Harrastukset ja yleisvaikutelma kertoo sen, oletko kelvollinen laatunaisille.

Vierailija
45/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanillani luki hänen koulutuksensa. Halutuimpia koulutuksia Suomessa. No minulle se ei ollut mikään fetissi, ja maksamme kaiken 50-50. Että kylläpä golddiggerin sai hän... Niin että haluatteko löytää niitä koulutettuja miehiä vai ette?

Vierailija
46/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä sitä, että miksi mies haluaisi väen vängällä kainaloonsa naisen, joka on kiinnostunut vain miehen rahoista? Vai siis onko se jotenkin tavoiteltava asia miehen mielestä? Onhan se selvää, että jos sitä kovaa palkkaansa jotenkin mainostaa (oli se kuinka hienovaraisesti tahansa) niin se houkuttelee tietyn tyyppisiä naisia ja karkottaa ne toisen tyyppiset. Itsekin tienaan naiseksi melko hyvin, paljon enemmän kuin keskivertomies, ja mulle on ehdoton turn-off jotkut auto- tai venekuvat. Tuota kellofetissiä en ole myöskään koskaan ymmärtänyt. Sillä on paljon enemmän merkitystä miehille. Mä en edes tajuaisi katsoa mitään kelloa. Mutta mä en varmaan olekaan sitä potentiaalista kohderyhmää, koska arvostan miehessä niin paljon ihan muita ominaisuuksia kuin paksua lompakkoa. Ei varmaan tarvitse luetella.

Todennäköisesti tuo on ap:lle ainoita keinoja saada nuorten naisten huomio. Ja kyllähän sillä varmaan huomiota ja seuraa saa, mutta aika harvalle meistä miehistäkään riittää se, että nainen on kiinnostunut vain rahan vuoksi.

Vierailija
47/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen kertominen on ok. Omaisuudella pröystäily ei.

Vierailija
48/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hauskaa noissa kelloissa on että on olemassa käytännössä kaksi maailman parasta kellokoneistoja tekevää tehdasta. Toinen on halpismalli ja maksaa 80c, toinen on se kallis malli menee rolexeihin jne 200.000 egn kelloihin ja maksaa 1e20c. Molemmat ovat sveitsissä.

Sitten tulee tietty päälle safirilasit, timantit ja pienet kultaukkelit viisareilla.. ja niissä maksaa lähinnä markkinointi ja merkki. Työ on yllättävän halpaa, alle 50e/kello vaikka käsin tehtynä. Kullat ja timantit harvoin yli 100e.

Kai tämä on sellainen trolli? Noissa todella kalliissa kelloissa kun ei käytetä mitään kaupasta saatavia yleiskoneistoja, vaan omaa "in-house" tuotantoa. Halvemmilla (suhteellisesti) voi kyllä olla geneerisiä Valjoux ja ETA -koneistoja, joskin sellaisellekin tulee hintaa kun sen sveitsiläinen työntekijä käsipelillä hienosäätää, koristelee, jne.

Siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että jossain 200k€ kellossa ei ole 200k€ arvosta materiaaleja tai työtunteja.

Vierailija
49/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaat vaatteet ja siisti tyyli. Klassinen mutta värikäs. Ei mitään uusrikkaiden "slipovereja" sitten... Ehkä lauseet kuten "Toimeen tuleva" tai "konsulttina / finanssialalla / ICT-alalla", mitä näitä nyt on. "Ullanlinnasta". "Ens kesänä Monacoon."

Mitä vikaa "slipoverissa"? :o

Se menee jo pelleilyksi... Tuli eräs blogi mieleen, "ei näin". Näyttää joltain rikkaan larppaamiselta. Toki joku vanhempi charmikas herra voi sitä käyttää, mutta nyt 2018 suosittelen nuorempia ottamaan slipoverin pooois...

Ohis, mutta en ihan ymmärrä ihmettelyä tässä ketjussa. Aiheellinen kysymys. Nainen, miksi sinä haluat näyttää parhaat puolensa profiilissa? Vai oletko ihan luomuna liikkeellä? Niin varmaan. Kyllä mieskin saa avujaan käyttää. Ehkä vetoaa golddiggereihin, mutta onhan miehettömiä korkeakoulutettuja naisia vaikka kuinka paljon. Eikö ole kiva, että on oman tasoinen mies vapaana? Vasta oli hesarissakin aiheesta, kun ei hyviä miehiä "ole".

Korkeakoulutettuna naisena kommentoisin, että en arvosta rahaa vaan sivistystä.

Vierailija
50/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva, jossa kallis kello näkyy. Mutta et syytä mua, jos et pääse eroon naisista sen jälkeen.

Kuinka moni maallikko tunnistaa kalliin kellon? Siis muun kuin Rolexin tai että erikseen mainitsee hinnan mikä taas on vähän sellaista noloa.

Omassa ranteessa yli 4000€ aikarauta, mutta eipä sitä ole noteerannut kukaan. Ja tuskinpa huomaa jatkossakaan kun on niin tavallisen näköinen, vaikka ko. malli on esiintynyt mediassakin viime aikoina.

Mieheni asiakkaalla oli yli 200 000 euron kello kädessään enkä kyllä sitä mitenkään noteerannut.  Kello ku kello. Mies kysyi jälkeenpäin, että huomasinko kellon. 

Ohhoh. Muistatko merkkiä/mallia?

Taisi olla Patek Philippe

Patekki tosiaan on monien varakkaampien suosiossa.

Itse olisin veikannut Voutilaista.

Vierailija
51/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan kannata mainita. Se ei yhtään tehoa naisiin. Kuvat tehoavat ja tinderistä voi linkittää instaan. Sinne sitten vaan kuvia bentleystä rollsista suihkarista kroatian rannalla olevasta huvipurresta etelä ranskan kartanosta harrods ostosreissusta jne. Kuvia myös kun oot nuorien fitnessmimmi naisystäviesi kanssa praivatti vip yksityispileissä ettei jää muijille epäselväksi että etsit lisää maksullisia haaremiisi.

Ai niin, mutta kymppitonni kuussa on niin nolon vähän ettei sillä kannata pröystäillä. Eihän siitä edes jää kun 6 tonnii verojen jälkeen.

Vierailija
52/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan kannata mainita. Se ei yhtään tehoa naisiin. Kuvat tehoavat ja tinderistä voi linkittää instaan. Sinne sitten vaan kuvia bentleystä rollsista suihkarista kroatian rannalla olevasta huvipurresta etelä ranskan kartanosta harrods ostosreissusta jne. Kuvia myös kun oot nuorien fitnessmimmi naisystäviesi kanssa praivatti vip yksityispileissä ettei jää muijille epäselväksi että etsit lisää maksullisia haaremiisi.

Ai niin, mutta kymppitonni kuussa on niin nolon vähän ettei sillä kannata pröystäillä. Eihän siitä edes jää kun 6 tonnii verojen jälkeen.

Olen samaa mieltä. Oma nettotulot ovat nyt noin 5400 euroa eikä tulisi mielenkään antaa kuvaa olevani hyväpalkkainen. Mutta minä olenkin nainen. 

Vierailija
53/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulta löytyy hyviä ystäviä, hyväpalkkainen työ ja hyviä harrastuksia, mutta hyvä nainen vielä puuttuu"

Siinä esimerkki siitä kuinka ujutat tiedon muun tiedon joukkoon, jonka kokonaissanoma on sympaattinen, eikä kerskuva. 

Vierailija
54/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkaisuuden esiintuominen on tökeröä, teki sen millä tavalla tahansa. 

Vierailija
55/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian esiin tuominen yhtään mitenkään on iso turn-off. Mä kävin tinder-treffeillä yhden miehen kanssa, joka muka ohimennen mainosti omaisuuttaan, ja maku meni heti. Ei meillä kyllä muutenkaan synkannut. Tosi komea oli, mutta ei sillä pitkälle pötkitä.

Aloin lopulta seurustella tyypin kanssa, joka on yhtä köyhä opiskelija kuin minä itsekin. Opiskelemani ala on kyllä hyväpalkkainen, joten en tarvitse miestä mua elättämään. :)

-N26

Kelle on, kelle ei... Kyllä minä ainakin tiedän paljon sellaisia, joille ei kelvanneet ne "mukavat tavismiehet, joissa ei ollut mitään vikaa, mutta..."

Ottivat sitten hyvätuloisia moukkia, ja esittelevät uutta materiaansa (mitä kukakin). Kiireellä pyritään myös sitoutumaan. Yksi jopa puhuu nykyään "saaneensa mieheltään luvan" tulla viettämään iltaa meidän kanssa. Tämä itsenäinen nainen, joka aiemmin tunsi arvonsa ja pyöritteli miehiä mennen tullen. Surullista.

Joo, toki on sellaisiakin naisia. Se onkin sitten miehen asia, etsiikö kuvailemasi kaltaista ihmistä ennemmin kuin minunlaistani. Samanlaiset arvomaailmat on yksi tärkeimpiä asioita kumppanin valinnassa, todennäköisesti omaisuudellaan leveilijällä ne kohtaakin paremmin onnenonkijan kanssa. Kaikki voittaa. :)

Vierailija
56/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, miksi ei haluaisi vaikuttaa tökeröltä? Kun siis kuitenkin ilmeisesti etsit yhden yön seuraa tökeröiltä naisilta, niin mitä väliä kunhan flaksi käy?

Vierailija
57/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväpalkkaisuuden esiintuominen on tökeröä, teki sen millä tavalla tahansa. 

Ainoastaan heidän mielestään, jotka kuvittelevat, että palkka kertoo ihmisen arvon ja jotka ovat epävarmoja omasta arvostaan. 

Vierailija
58/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sen näkee kuvista ja vaatteista että rahaa (tod näk) on ja tekstissä voit mainita vaikka ammatin tai suunnilleen mitä teet työksesi, kyllä fiksut ihmiset siitä päättelee paljon sulla suunnilleen on rahaa.

Vierailija
59/59 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin montaa hyvää vihjettä tullut. Kello ei todellakaan toimi. Suurin osa naisista ei tiedä kelloista yhtään mitään. Ei edes tunnista usein kallista autoakaan ellei ole jotenkin todella erikoinen.