Paskin biisi ikinä?
No niin, tässä on näitä biisilistauksia ollut niin kertokaas mikä on teidän mielestä oksettavin veisu koskaan? Aina välillä piristää kuunnella jotain järkyttävän huonoa ja toisaalta kiinnostaisi tietää ihmisten musiikkimakua tästäkin näkökulmasta. Tiedä mitä aarteita löytyy ;) Eli nyt jos on mielessä joku törkeän huono niin eikun kommentoimaan :)
Kyseessä tietysti asia, josta on turha kiistellä, mutta perustella saa mielellään, miksi juuri se kipale on niiiiiin huono?
Voin aloittaa mainiten iki-inhokkini: Valvomon "Mikä kesä". Vaarallisen huono ja rasittava rallatus, nostaa karvat pystyyn joka kerta :S
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Änd AAAAAAIIIIIIJJJJJJAAAAAAIIIIIII vill oolveis laav JUUUUUHHUUUUUUUUHHUUUUUHUHUHUHUHUUUUUUHUHUUUUHHUUUUUU....
Hienosti demonstroitu! *jatkaa uuuhuuuhuuuuujuhh-huuuuuuu*
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen Turvasana. Heiiij kerro mulle mikä on sun turvasana heiijjj...
Haha. Minusta Jennin Turvasana on parasta mitä olen vuosiin kuullut.
Kaikki ns. huumoribiisit, mm Batman ja Rydman ja Marja Tyrni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen Turvasana. Heiiij kerro mulle mikä on sun turvasana heiijjj...
Sama! Ihan mieletön myötähäpeä tuosta biisistä. "Vähänks oon nyt raju hei!" tyyppisesti väännetty. "Älä pidä mua niin vakavana..." Just.😂
Eipä mene sulle biisin sanoma perille koska otat sen liian vakavasti.
Cheekin Bensaa Sataa (ja mä oon kylän viisahin mies)
EntinenStara kirjoitti:
Anna Abreu:
Ratattaa ja soo soo
Juuri nämä. Abreun suomenkielinen tuotanto on ripulioksennusta. Itse pidän Jenni Vartiaisen Turvasanasta, koska se on tsoukilla tehty ja tykkään kun Jenni ei ota itseään enää niin vakavasti kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Kauhein biisi ikinä!
Mitä helvettiä :D
En oo pitkään aikaan nauranut näin lujaa, siis mitä tää on!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sanatXD kirjoitti:
Tästä asti aikaa. Olen inhonnut sen laulun sanoja jo vuodesta 1990, kun sen kuulin. Varsinkin kertosäkeistöä.
Tämä on munkin ykkösinhokki. Oikein pistää v*tuttamaan se loputon saman jankkaaminen koko biisin ajan. Ja nyt inhoan sitä vielä enemmän, kun siitä näköjään tuli mulle korvamato viestiä naputellessa. Aaaargh!
Mulle taas tulee paljon muistoja mieleen. Toki välillä fanitin laulajaa ja bändiä, välillä inhosin.
Tässä laulussa on se erikoisuus, että elämäni 2 miestä vihasivat toisiaan mutta kumpikin piti tästä laulusta, siitä tietämättä. Se sopi molempien elämään vaikka he olivat toinen toisensa vastakohtia. Jotain yleispätevää siinä siis on.
No hitto miks ei!
Vihaan, vihaan ja myötähäpeän.
Ärsyttää ihan hirveästi Jenni Vartiaisen "sinun korkeissa koroissasi" ja turvasanabiisi, koska niillä hän ikäänkuin mainostaa omaa suvaitsevaisuuttaan näissä seksiasioissa varsin teennäisellä tavalla. Niissä on jotain päällerakennettua. "Mä oon moderni ja avarakatseinen nainen kun diggaan lesboja ja sadomasoilua "uuuuuu-uuuu-uuuuu-uliuli.."
Kaikki "Vain Elämää" -biisit.
Ei vaan jaksais enää kuunnella niitä. Ovat kaiken lisäksi lähes poikkeuksetta huonompia kuin kyseisten kappaleiden alkuperäisversiot.
Samuli Edelmanin "Kaikki tahtoo." Olin aikoinaan työpaikassa, jossa tuo kappale tuli usein keskusradiosta ja teki mieli tumpata sormet korviin !
what what in the butt i say what what in the butt
ei hyvänen aika :D ainakin toi melkein rimmaa
Vierailija kirjoitti:
Salkkarilaulu Tunteisiin
Pahinta siinä on se enkelikuoron ulina. Ja se ohjelma, mistä se on.
Vierailija kirjoitti:
Despacito
Olen ihan varma, että Despacitossa tehtiin jokin youtube-klikkauskusetus. Ostettiin klikkauksia, että saatiin buusti päälle ja listan ykköseksi. Eihän se ole edes millään tavalla erikoinen biisi. Keskiverto latinorallatus.
Siinä Popedan Pitkä perjantai ja oikein lyriikoiden kanssa.
Paten laulu on yhtä örinää ja erityismaininta kertosäkeessä laulavista taustalaulajusta.
Aivan hirveä tekele.
Itsekkäin ja Junnun huonoin sanoitus: Ystävän laulu.