Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on raadokkaan rehellinen, onko haittaa???

Vierailija
19.06.2023 |

Esim jos kysyn häneltä, onko joku nainen hänen mielestään kaunis, saan kuulla joko kyllä tai ei. Ei mitään en tiedä.muutenkin saan vastauksen aina kaikkeen rehellisesti. Mitä muut olette mieltä? Minun mielestäni hyvä asia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. En tiedä miksi miehen pitäisi valehdella siitä, onko joku nainen kaunis vai ei. Mutta jos muuten laukoo loukkaavia "totuuksia" jatkuvasti niin kyllästyisin nopeasti. Avaa lisää.

Vierailija
2/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sinun miehesi rehellisyys tai epärehellisyys haittaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä sen päätät, ääliö.

Vierailija
4/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. En tiedä miksi miehen pitäisi valehdella siitä, onko joku nainen kaunis vai ei. Mutta jos muuten laukoo loukkaavia "totuuksia" jatkuvasti niin kyllästyisin nopeasti. Avaa lisää.

Ei lauo totuuksia mutta vastaa rehellisesti jos kysyn jotain. Esim kysyin just onko naisten tekokynnet hänen mielestä seksikästä niin hän sanoi että ne on kamalan näköiset

Vierailija
5/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on rehellinen ja suora myös tärkeistä asioista. Se on tärkeintä.

Vierailija
6/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistaa käytöstavat ja ei ainakaan hauku ketään.

Vierailija
7/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lauo totuuksia mutta vastaa rehellisesti jos kysyn jotain. Esim kysyin just onko naisten tekokynnet hänen mielestä seksikästä niin hän sanoi että ne on kamalan näköiset

No pitäisin lähtökohtaisesti aivan pimeänä jos tuollaisesta valehtelisi.

Vierailija
8/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jonkun naisen ulkonäöstä miehesi pitäisi valehdellakaan? Toki jos tarkoitat, että hän sanoo rehellisesti naisen olevan ruma myös tämän naisen kuullen, ei tuollainen rehellisyys ole mielestäni mikään hyve, koska se aivan tarpeettomasti loukkaa toista. Näitäkin ihmisiä kun on, jotka ovat törkeitä ja tahdittomia ja perustelevat sen vain sillä, että "Minä sanon suoraan".

Vierailija
9/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hieno homma, että jos kysyt häneltä jotain, hän vastaa totuudenmukaisesti. Tuollainen rehellisyys on ihailtava ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
10/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö se mitenkään rehellisyyteen, jos sanoo mieltymyksensä tai mielipiteensä? Mikä siinä olisi "raadokasta"? Jos sellainen sana on olemassakaan.

Vierailija
11/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa outoa, jos ei pystyisi noin typeriin kysymyksiin vastaamaan rehellisesti.

Vierailija
12/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö se mitenkään rehellisyyteen, jos sanoo mieltymyksensä tai mielipiteensä? Mikä siinä olisi "raadokasta"? Jos sellainen sana on olemassakaan.

Joskus lukenut palstalta, että monet miehet mielistelee naistaan. Niin tämä mies ei ainakaan niin tee. Kai se on sitten hyvä.

Vierailija
13/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sana olisi 'raadollinen'.

Vierailija
14/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni samalainen. Saa aina suoran vastauksen. Oon kysynyt vaikka vaatteistani että sopiiko niin mies sanoo ei todellaan ole nätti.

Vierailija
15/15 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi: "Näyttääkö perseeni tässä mekossa tavallistakin läskimmältä?"

tai

"kumpaako kiksauttaisit, minua vai Miss Universumia, jos saisit valita?"

Siinä rehellisyys punnitaan...