Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex-piispa Irja Askolan kosteisiin lounaisiin ei puututtu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän uskonpiireissä käydään kisaa siitä kuka on TOSIuskova. Olen aina vaaleissa äänestänyt naista, aina tukenut naista. Tällä kertaa vaan tämä juttu ei mene läpi. Jos Korhonen olisi tehnyt vaikka otoksen kaikista kirkkoherroista Uudenmaan piirissä ja sieltä olisi pompannut Kallion kirkkoherran tekemiset esille, niin tilanne olisi toinen. Tämä on silkka ajojahti. Rahallisesti määrät ovat niin olemattomia.

Korhosella ei ollut nyt malttia kehittää juttua kunnolla. Heti vaan kimppuun. Ja tässä tapauksessa kimppuun käyty saa mun sympatiat.

Pari tonnia ei ole verorahoissa paljon, mutta on se aika paljon ykittäiselle palkansaajalle perustettomasti työnatajalta varastettuna.

Jos taas ovat edustuskuluja, niin hyvin pieniä. Itse ylempänä toimihenkilönä saan tuon rahan kulumaan varmaan parissa kolmessa kuukaudessa (jos ei ole sesonki) ja olen ihan tavis. Ja tosiaan: ruokaa, kukkia, juomia, hotelleja, takseja. Eikä mun elämä ole sen ylellisempää. Olenhan vaan joka hoitaa suhteita.

Askolan kulut olivat ainakin olevinaan edustuskuluja. Laajasalo oli lomailemassa vaimonsa kanssa.

Vierailija
22/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko se Kassi-Irja ostamaan nyt punkkunsa omaan laskuun?

Kai Piispalla sentään on joku sopeuttamiseläkeluottokortti, jolla saa höylätä juomansa seurakunnan tililtä. Ei tuollaisista viroista voi jättää ihan tyhjän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Askola ei uhannut Korhosen tukemaa ehdokasta? Väärinkäytöksiin pitää puuttua, mutta jotenkin epäilen Korhosen jaloja tarkoitusperiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan