Paskin biisi ikinä?
No niin, tässä on näitä biisilistauksia ollut niin kertokaas mikä on teidän mielestä oksettavin veisu koskaan? Aina välillä piristää kuunnella jotain järkyttävän huonoa ja toisaalta kiinnostaisi tietää ihmisten musiikkimakua tästäkin näkökulmasta. Tiedä mitä aarteita löytyy ;) Eli nyt jos on mielessä joku törkeän huono niin eikun kommentoimaan :)
Kyseessä tietysti asia, josta on turha kiistellä, mutta perustella saa mielellään, miksi juuri se kipale on niiiiiin huono?
Voin aloittaa mainiten iki-inhokkini: Valvomon "Mikä kesä". Vaarallisen huono ja rasittava rallatus, nostaa karvat pystyyn joka kerta :S
Kommentit (138)
Tästä asti aikaa. Olen inhonnut sen laulun sanoja jo vuodesta 1990, kun sen kuulin. Varsinkin kertosäkeistöä.
Änd AAAAAAIIIIIIJJJJJJAAAAAAIIIIIII vill oolveis laav JUUUUUHHUUUUUUUUHHUUUUUHUHUHUHUHUUUUUUHUHUUUUHHUUUUUU....
can't get you out of my head nananananananaaa
mamban hitit (en tiedä nimiä)
kesähitit:
lemon tree
the way
mambo nr 5
smooth (santana)
nuo on kuitenkin toki oikeaa musiikkia, ehkä tuota minogueta lukuunottamatta. jotain nyky"räppiä" ja pikkutuhmapoppia en viitsi edes huomioida tässä.
Og Ulla-Maija - makia
nin hirvee naista alistava biisi et n oo ikinä törmänny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Kaikki Bonu Johvin ruikutusitkubiisit.
Janos Valmusen "Bussipysäkillä" on ehdottomasti universumin paskin biisi ikinä. Kuunnelkaa jos ette usko:
Kun kuulin tämän ensimmäistä kertaa niin luulin että on läpällä tehty. Lyriikat ja tahditus :D Ihan tuli joku PP Peteliuksen ja Aake Kallialan sketsi mieleen.
Jenni Vartiaisen Turvasana. Heiiij kerro mulle mikä on sun turvasana heiijjj...
Kisun juu juu juustossa löytyy. :)
Pave Maijasen Yamma Yamma.
Tuo mainittu "Bussipysäkillä" on tuttu biusi lapsuudesta, kaikessa karmeudessaan tarttuva kappale. Jää soimaan päähän, halusi tai ei...
Mitkä sanatXD kirjoitti:
Tästä asti aikaa. Olen inhonnut sen laulun sanoja jo vuodesta 1990, kun sen kuulin. Varsinkin kertosäkeistöä.
Tämä on munkin ykkösinhokki. Oikein pistää v*tuttamaan se loputon saman jankkaaminen koko biisin ajan. Ja nyt inhoan sitä vielä enemmän, kun siitä näköjään tuli mulle korvamato viestiä naputellessa. Aaaargh!
Jos ei tää oo paskin niin en tiedä mikä voiis olla..,.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen Turvasana. Heiiij kerro mulle mikä on sun turvasana heiijjj...
Sama! Ihan mieletön myötähäpeä tuosta biisistä. "Vähänks oon nyt raju hei!" tyyppisesti väännetty. "Älä pidä mua niin vakavana..." Just.😂
Suomen Euroviisu 2015:
Pertti Kurikan Nimipäivät "Aina mun pitää".
Jenni Vartiaisen Turvasanan lisäksi kaikki Kaija Koon nykybiisit. Ysärillä Kaija lauloi kauniita kappaleita, nyt tosi noloja jätetyn vaihdevuosiakan jollotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Voin aloittaa mainiten iki-inhokkini: Valvomon "Mikä kesä". Vaarallisen huono ja rasittava rallatus, nostaa karvat pystyyn joka kerta :S
Sama biisi sattuu olemaan minunkin iki-inhokki! Se harvinaisen ärsyttävä rallatus ja sitten se musiikki soittimineen joka kuulostaa välillä ihan suolistokaasuilta!
Tuure Boeliuksen koko tuotanto :)
Maija Vilkkumaan koko tuotanto.