Mun laihis kusi
Tänään vetäny lohitäytteistä kroisanttia, kermamunkkia, siskonmakkarakeittoa ja nyt illalla vielä hesen kerros. Tosi vahvasti mennyt...voi paska :(
Kommentit (8)
Huomenna on uusi päivä ja jatkat laihista. Saatko liian vähän energiaa?
Ap, älä lannistu. Mul sama. 😁
Oon vetänyt tänään vuorotellen makeaa ja suolaista. Ihan järkyttävät määrät, mitä vaan kaapeista ja pakastimesta löytyi.
Ei silti maailmanloppu. Tämmöst tää elämä o, ap & down, ja sama uudelleen.
Huomen uusi päivä, tsemppiä meille! ✌️
Mun laihis ei! Koitan jonkinlaista pätkäpaastoa/warrioria. Päivät vedän lähinnä kasviksia ja ehkä pähkinöitä ja kananmunaa tai proteiinijuomaa ja illalla mässytän parin tunnin sisään niin paljon kun napa sietää.
Makeanhimo on lähtenyt, nälkää ei juuri tunnu, virtaa riittää eikä mitään mielitekoja :)
Äsken vedin katkarapukeittoa raejuustokasalla leipineen ja höysteineen ja päälle keksin ja pari riviä suklaata :)
Vatsalihakset alkaa näkyä jo vaikka tipaton on aika alussa! :)
Huomenna jatkuu ystävä hyvä, tänään oli vaan herkkupäivä!
Minulla tuli viikolla myös kiusaus juoda viiniä, ja otinkin eilen ja toissapäivänä puoli pulloa punkkua. Ajattelin, että se auttaa nukkumaan, ja auttoikin, mutta painoa tuli helposti kilo lisää. Päätin kuitenkin jo silloin kun annoin periksi kiusaukselle, että palaan ruotuun, ja katson, miten alkoholi vaikuttaa painoon. Tänään on taas se kilo lähtenyt, että aika hyvin tuo alkomahooli turvottaa.
Nyt taas ohjelmassa ja kartalla, ja siinä mielessä tuo oli hyvä kokemus, että pistää ensi kerralla miettimään, että haluanko oikeasti niin paljon sitä viiniä, vai jaksanko odottaa vaikka muutaman kuukauden päähän.
Pienet takapakit voi käyttää niin, että ne vahvistavat laihdutuspäätöstä ja koko prosessia. Tsemppiä, huomenna on uusi päivä.
Vannon pyhästi käsi sydämellä tai mörökölli minut vieköön, että huomenna laihtarini jatkuu
Ap
Ps. Kiitos sympatioista :)
Huomenna uusix, eix vaa?