Kirsi Alm-Siira: Eronnut
Onko nainen eronnut miehestään kun ei ole näkynyt pitkään aikaan sormusta vasemmassa nimettömässä??
Kommentit (28)
Ei ihme kun erosi. Tykkää olla aina esillä, ja on aina töissä. Epäilen myös, että Hänellä on uusi mies.
Nyt vauvapalstan feministi mammat heittämään kuvainnollisesti yläfemmaa Kirsin kanssa ja hehkuttamaan hänelle miten elämä nyt vasta alkaa kun pääsee miehestä eroon. Näin olen tällä palstalla viimeisen vuoden aikana lukenut miten rahat alkavat suorastaan tekemään pesää lompakkoon kun saavat vihdoin elää yksin ilman tuhlailevaa aviomiestä. Lisäksi teatterit ja taidenäyttelyt ystävättärien kanssa on yhtä juhlaa kun ei ole enää miestä. Varmaan Kirsikin sitten liittyy joukkoonne jos tämä elämän laatu tuosta erosta kerran niin paljon parantuu.
Kirsi kyllä kelpais mulle. On aika hottis ja sexy.
Tuo muija on koko ajan esillä. Oli sitten kyseessä mikä tahansa asia. Ei ihme jos Kirsin mies kyllästyy tuohon muijaan. Onkohan tuolla tyrkyllä myös uusi mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on ainakin aina töissä. Ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta aukaisee television niin siellä on kirsi vetämässä livenä uutisia tai aamu- tv:tä. Näin oli ainakin viime syksynä.
Voi kun se vaan pysyisikin niitä töitään tekemässä. Riitti jo se tanssikisa, missä piti sitten oikein pyörtyillä. Mä kun jo niin toivoin, että olisi jättänyt koomikon uransa siihen tuolilta tippumiseen. Ja siihenkin sellainen "enkös mä ollutkin niiiin hauska"-tirskuminen päälle. Aikakauslehdessäkin oli jo iso juttu, kuinka Kirsukka oli nuorena sellainen protestoija, joka sai potkut lukiostakin.
Ja ei riitä, kun pitää vetää vielä jotain jumpparyhmää useita kertoja vk:ssa. Mies ja kaksi lasta, kodinhoito jne...??? Jos joutuu heräämään jo aamuyöstä, on mentävä aikaisin nukkumaankin. Kohta luetaan, kuinka pikkukirsi paloi loppuun, tai mies lähti lätkimään.
Pekka Poutakin on alkanut elää ikävää "Pelle Pouta" tv- ja jopa siviilielämää pussikaljoineen ja uutislähetyskoirineen. Rapsuttaakin koiraparkaa niin, että kohta karva lähtee.
Kuka on Pelle Pouta?!
No sepä se. Ei jaksais enää katsoa. Minun on vaikea ymmärtää, että hänestä on tullut ämteeveen kestojulkkis, jonka naama on aamulla uutisissa, iltapäivällä poriareenalla, illalla viihdeohjelmassa... MIKSI? Ketä kiinnostaa?? Ovatko kiinnostavat ihmiset loppuneet vai maikkarin rahat?
Mistä KA-S on tunnettu? Tuoliltaputoamisesta ja pyörtymisestä suorissa lähetyksissä.
Uutiskorokkeelta putoamista odotellessa...