Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin kaverin lapselle luistimet ilmaiseksi.

Vierailija
11.01.2018 |

Nyt tuli kaverilta tekstiviestillä valitus, kun toisesta luistimesta oli kokeiltaessa nauha katkennut. Ei ollu kuulemma käyttökelpoiset luistimet kuten antaessa väitin. Että joo, saa hyvät luistimet ilmaiseksi, eikä voi edes nauhoja kitisemättä niihin ostaa. Enpä anna tuolle enää yhtään mitään.

Olisitko sinä vastaavassa tilanteessa marissut antajalle?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää provo, onhan? Ei tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa.

Voi kuule. Kyllä on monenlaisia erikoisuuksia.

Minulle on valitettu jälkeenpäin ruuasta, kun on oltu kutsuttuina meillä syömässä. Ruokaa on siis ollut liikaa ja se on ollut liian kallista. - No, jos pyydän jonkun syömään, on ruoka parasta mitä osaan laittaa, eikä mitään arkisoppaa. Määrätkin on reilut, koska tiedän, että valittajan puoliso on isoruokainen ja pitää ns. hyvästä ruuasta. Meillä myös käy aikuislapsetkin usein, joten kun laitan, en väkerrä mitään kahden hengen annoksia vaan sillä silmällä, että jos kalaa jää, on seuraavana päivänä nopeaa tehdä kalapiirasta jne.

Salaa epäilen, että valittajan puoliso on saattanut erehtyä kehumaan tarjoomuksia liiaksi. Virallinen syy on se, että en suostu tukemaan ko. henkilön uskonnollispohjaista hyväntekeväisyyttä hänen mielestään riittävän paljon siihen nähden, mihin minulla "olisi varaa", vaan tuhlaan sen rahan omaan ruokaan.

Vierailija
42/53 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pärjäätte työelämässä, jos teistä kukaan ei saa suuta auki ja sitten loukkaannuttu ja kantelette lehtiin ja nettiin. Minulla ei ole mitään kynnystä sanoa noista heti suoraan tasan niinkuin asia on, mutta joo vastaan työelämässä noin 100 ihmisen hommista ja palkanmaksusta ja noita vastaavia yrittäjiä on maailma täynnä,,,,mutta jokainen osaa sanoa vastaan yrityselämässä... joten miksi se ei onnistu siviilissä, en ymmärrä ?

Halpa on naisten ystävyyskin jos se 5 eurolla lähtee....

Pienet rahasummat ja röyhkeys ei ystävyyteen kuulu. Auttamisella puolin ja toisin pidetään yllä suhdetta. Kun alkaa rahan vaatiminen pikkuasioista ja ollaan röyhkeitä niin aitten on kyse hyväksikäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kaverilta tekstiviestillä valitus, kun toisesta luistimesta oli kokeiltaessa nauha katkennut. Ei ollu kuulemma käyttökelpoiset luistimet kuten antaessa väitin. Että joo, saa hyvät luistimet ilmaiseksi, eikä voi edes nauhoja kitisemättä niihin ostaa. Enpä anna tuolle enää yhtään mitään.

Olisitko sinä vastaavassa tilanteessa marissut antajalle?

Huh, säästyit sentään haasteelta.

Vierailija
44/53 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mieheltä tuli tekstari "Sorry. Iso kiitos luistimista ja unohda se vitonen"

Joko siis kaveri tosiaan kusetti miestään tai sitten ne tajus törkytensä.

Ap

Vierailija
45/53 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ex-kaverillesi huomenna ja kysy mistä oikein oli kysymys. Aika jännä juttu.

Vierailija
46/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luistimet on olleet jo paljon käytetyt, kun nauhakin jo katkeaa... Itse en kehtaisi antaa kaikkea vanhaa huonokuntoista ja odottaa vuolaita kiitoksia!

Vierailija
47/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uskokaa tai älkää, mutta tänään sain kaverin mieheltä viestin, jossa pyydettiin pistämään tilille 5€ luistimen nauhoista. Olivat käyneet ostamassa uudet ja mun pitää ne maksaa. Teroitusta mun ei sentään tarvitse maksaa, koska sanoin että luistimet on teroitettava ennen kuin annoin ne. Luistimen nauhojen huonosta kunnosta en maininnut, joten ne kuulemma pitää maksaa.

Että näin. Olen äimänä.

ap

Pyydä anteeksi ja sano että voit hakea luistimet takaisin kun virheellisesti luulit niiden olevan hyväkuntoiset. Vie kahvipaketti samalla hyvitykseksi.

Vierailija
48/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi järkevämpää seuraa, aika omituista viestittelyä.....

Vierailija
49/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luistimet on olleet jo paljon käytetyt, kun nauhakin jo katkeaa... Itse en kehtaisi antaa kaikkea vanhaa huonokuntoista ja odottaa vuolaita kiitoksia!

Oletko tosissasi?! Luistinten käyttöikä voi olla vuosia, jopa kymmeniä vuosia, jos huolehtii välillä teroituksesta eikä se luistimen pinta hajoa. Nauhat ovat sellaista kulutustavaraa että niitä täytyy muutaman vuoden välein uusia - jos se on hiutunut heikoksi niin voimakkaasti kiristämällä voi katketa helposti. Ei se silti kerro itse luistinten kunnosta yhtään mitään. 

Vierailija
50/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin maksaa ne nauhat ja pistää välit poikki. En ala niitä takaisin vaatimaan enkä tappelemaan vanhoista luistimista. Mutta ajattelin kyllä mainita kaverille, että menetti sitten 5€ takia tarjolla olleen suksipaketin. Oltiin siis jo vähän puhuttu, että heidän lapsensa saa meidän lapsen vanhat sukset, sauvat ja monot, kunhan ne viikonloppuna kaivan varastosta ja katson että ovat ok. Samalla meni myös tulevat luistimet ja sukset ym. Meiltä ei heru enää mitään. Toivottavasti nauttivat siitä 5 eurosta.

ap

Meinasin ehdottaa, että maksat sen 5 euroa ja teet selväksi, että se on halpa hinta päästä noista loisista eroon.

Vierailija
51/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kanna pitää yhteyttä enää. Jatkuu varmaan samanlaisena tai saat syytteet niskaasi kun käräytit vaimon miehelleen - varmaan sanonut että maksoi liikaa niistä luistimista.

Vierailija
52/53 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten itse koskaan luistellut? Ahkerana luistelijana joudun vaihtamaan nauhat vuosittain.

Vierailija
53/53 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut joskus hitusen samanlainen tilanne. Eli oltiin tutustuttu uuteen naapuriimme jonka kanssa aloimme kaveerata ja mieskin tuli mainiosti toimeen perheen isännän kanssa ja lapset leikkivät keskenään. Tuli puheeksi se kun meillä on pojalta jääny vanhoja sählymailoja että voitaisiin antaa kun heidän poikansa oli innostunut sählystä. Annettiin ilmaseksi ja meni pari kuukautta, oltiin yhteyksissä ja nähtiin melkein päivittäin kunnes yhdestä mailasta oli irronnut lapa pojan käsissä kun oli tehnyt sillä muuta kuin pelannut. Perheen äiti tuli raivoamaan "On meilläkin ystävät kun rikkinäisiä antavat" ja siihen meni välit. Arvatkaa vaan ketuttiko silloin kun tiesin että ei ollut meidän vika se että se mailan lapa oli menny rikki 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä