Jari Sillanpää uuden Seiskan kannessa! Ei hyvältä näytä..
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77… Tekee Olavi Virrat ennätysajassa, jos ei saa ryhdistäydyttyä. Ei hyvä, ei. :(
Kommentit (390)
Siinä on nyt sitten jollekin personal trainerille, elämäntapavalmentajalle, stylistille jne. työsarkaa. Koskahan näemme tällaisen ohjelman, Siltsun hurja muodonmuutos tms.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo syksyllä tänne että Siltsun elämä on kopio George Michaelin elämästä
Enää puuttuu 'Life in Prison'.
Ja sitten ihmetellään, että miten niin julkkisten elämä on rankkaa... miettikää nyt, että teitä vahdittaisi koko ajan kameran kanssa ja kaikkein karmeimmat otokset laitettaisi koko kansan nähtäville. Lasten kouluun, omalle työpaikalle jne. En mäkään tommosta jaksaisi. Miksi ei anneta ihmisen olla rauhassa? Ja siis en puolustele huumejuttuja mutta tämmönen salakuvaaminen ja jahtaaminen on epäinhimillistä.
Ihan normi keski-ikäinen mies, ei mitään erikoista.
Mutta miettikääpä miten taitava ex-pressa meillä on, Tarjasta seuraava Markkanen? Tarzan dominois koko NBA:ta :D
Vierailija kirjoitti:
Siinä on nyt sitten jollekin personal trainerille, elämäntapavalmentajalle, stylistille jne. työsarkaa. Koskahan näemme tällaisen ohjelman, Siltsun hurja muodonmuutos tms.
Jos eläisimme Britanniassa, Siltsu tekaisisi monien muiden julkimoiden tapaan "from fat to fit" -kuntoilu-DVD:n ja nettoaisi sillä sievoiset setelit.
Diabetes?
Ruusuhan tarkoittaa että jaloissa paha verenkiertohäiriö. Eli kyllä on isompaa ongeömaa kuin pelkkä maha
Aika härskiä paparazzilta mennä kotiovelle kyyläämään, Hyi Seiska.
Katsokaa eka omaa kroppaanne ja arvostelkaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa en ymmärrä. Ihmiset , jotka tekevät äänellä työtä ja polttavat tupakkaa.
Oli polttaja sitten laulaja tai näyttelijä, pahinta mitä voi tehdä olemukselleen ja äänelle
on tupakointi! Puhumattakaan terveydellisistä syistä.
Et ymmärrä laulamisesta mitään. Ammattilaisia kun seuraat niin heille jopa ihan suositellaan, että pikku tupruttelu on suotavaakin. Ihan oikeasti. Vaikka olisikin kuinka epäterveellistä.
En arvosta tippaakaan ihmistä, joka kaivaa otsikoita pilkkalehdestä ja jatkaa henkilön mollaamista keskustelupalstalla. Tee itsellesi palvelus ja käytä energiasi johonkin hyvään, josta itse saat positiivista energiaa ja mahdollisesti opitkin uutta. Tsemppiä!
V tun Seiska. Huolehtikaa ihmiset ihan vaan omista asioistanne. Koittakaa edes käyttäytyä.
Ylläpito, voisitko poistaa tämän herjaavan ketjun? Olen jo tehnyt ilmoituksen.
Kohdelkaa toisia niin kuin toivoisitte itseänne kohdeltavan. Miettikää mitä sanotte. Sairas palsta.
Aika ikävää julkaista kuva, jossa kieltämättä mahakas mies laittaa takkia päälleen ja on vääntyneenä takakenoon. Korostaa kivasti tuota keskivartaloa... näin nimittäin Siltsun juuri vähän aikaa sitten (ennen ruususaikkua) ja hän näytti kyllä freesimältä kuin kesällä ja oli mun mielestä hoikentunutkin.
Paskaiset collarit on vähän ikävät kyllä,mutta sellaiset oli mullakin eilen, kun olin siivonnut keittön roskiskaapin...
Voihan tuo olla toki rappiolla, mutta voi tuohon muitakin selityksiä olla.
Mä en näe tuossa olemuksessa mitään ihmeellistä. Tyypillinen suomalainen mieshenkilö arkisena. Suurimmalla osalla av-mammoistakin on ukkeli tuossa ulkoisessa kuosissa joka päivä ja karummassakin. Tekopyhiä hysteerikkoja te kauhistelijat olette.
Vain koska vähättelee julkisuudessa, ei tarkoita etteikö sisimmässään voisi tajuta tilanteen vakavuutta itse. Varmasti kokee häpeää ja myöntäminen voi olla vaikeaa.