Mikä on veroprosenttisi?
Verokortti tuli tänään postissa. Veroprosenttini: 2.
Kuinkahan pian saan sen laskemaan yhteen..?
Laskeekohan koskaan nollaan..?
Ihan turhaan valitetaan että Suomessa on korkeat verot.
Kommentit (62)
23,5 %. En kuulu kirkkoon, muuten olisi 1,5 %-yksikköä korkeampi.
10,5. Osa-aikatyössä sosiaalialalla.
Korjautin jo 1.1. alkaen, 17. Oon osittaisella hoitovapaalla.
27 % oli tuossa postissa tulleessa, mutta saatan joutua sitä vähän nostamaan vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Joulu- ja tammikuu mennään 56,5% Sitten taas normaaliin; olisko 43%
Miksi tammikuu menisi isommalla prosentilla. Kumma kun et edes verotusta tunne ja silti päässyt muka tuollaisiin tuloihin.
2% oli kotiin tullessa kortissa, mutta mun täytyy laskea uusi, joten en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
0
Äitiyspäivärahoilla elellään tää vuos (:
Eikös äitiys- ja vanhempainrahasta mene aina vähintään se 20 pinnaa veroa? Mulla tuo ei riittänytkään ekalla kierroksella, vaan pamahti mätkyjä yli 500€. Kuvittelin vaan, että kyllä ne tietää paljonko verotetaan kun on mammalomalla ja kun kortissa oli se 20%, mitä joka paikassa hoettiin, niin en uhrannut enempää ajatuksia sille.
Noh, virheistä oppii ja jatkossa olen laskettanut kolmekin verokorttia vuodessa, jos tuloina on ollut kh-tukea, vanhempainrahaa ja palkkatuloja. Ei ole mätkyjä näkynyt sen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu- ja tammikuu mennään 56,5% Sitten taas normaaliin; olisko 43%
Miksi tammikuu menisi isommalla prosentilla. Kumma kun et edes verotusta tunne ja silti päässyt muka tuollaisiin tuloihin.
Tammikuuhan menee automaattisesti edellisen vuoden prosentilla. Eli, jos on loppuvuonna nostanut prosenttia, tuo on ihan normaali tilanne. Ellei sitten halua tehdä jo tammikuuta varten muutosverokorttia ennenkuin verottaja tekee sen sinulle valmiiksi.
Kukahan tässä ei tunne verotusta.
Eipä ole vielä tullut uutta verokorttia.
28,5%. Yritin laskea mahdollisimman lähelle totuutta (en ole ikinä ottanut automaatiossa tulevaa käyttöön).
41 %, vatuttaa ja siltikään en usko aktiivimallin muuta kuin korkeintaan kasvattavan veroprosenttiani.
Mulla 4% mutta nostan sitä n. 10%.