Toivoisin naisen olevan vastaanottavainen, lempeä, pehmeä ja helposti lähestyttävä
Kommentit (16)
Ei oo, mutta siksi olenkin jo varattu.
Olen tuollainen mutta miehet eivät lähesty. ☹️
Koska mä en vain ole tuollainen enkä aio yhdenkään mulkunjatkeen takia muuttua.
Minä toivon samaa miehestä, ja sellaisen miehen olenkin saanut.
Kuka nyt haluaisi kumppanin olevan tyly ja ilkeä paskiainen?
Ei ole vaikeaa olla tuollainen. Tunnen useitakin tuollaisia naisia itseni lisäksi. Miesten pitää kuitenkin ymmärtää, että helposti lähestyttävä ei tarkoita, etteikö naisella olisi rima korkealla.
Miehet haluaa kovan, viileän ja määrätietoisen naisen. Ei tuollaista nössöä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että yhtäkään maailman naista kiinnostaa karvankaan vertaa, mitä sinä meiltä haluaisit? Yksinäisessä betonikuutiossasi runkkaava ulilautajonne.
Kukapa tuolalista naista haluaisikaan.
Minä ilmeisesti olen tuollainen, päätellen siitä, että olen tuollaista palautetta saanut.
Vaikeaa tuo on silloin, kun mies haluaa käyttää noita ominaisuuksia hyväkseen. Mutta onneksi kilttejäkin miehiä on.
Minä voisin olla ja ehkä olenkin tuollainen ihmisille, joita arvostan ja joihin luotan.
Vierailija kirjoitti:
SOHVA täyttää nuo kriteerit niin että heilahtaa.
😂👍😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on teille niin vaikeaa?
Miksi se on niin vaikea käsittää, että SINUN toivotaan kääntyvän 180 astetta ja jatkavan matkaasi heti nyt samantien. Kiitos! Ovi odottaa vastaanottavaisena.
Kun mieleinen mies lähestyy minua, olen taatusti lempeä, viehkeä ja kutsuva.
Menikös jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
:´D
Alistuvainen ja tottelevainen jota voi potkaista jos pomo oli töissä pahalla päällä. Sitten se pyytäisi anteeksi pomon puolesta ja leipoisi kakkua ja antaisi pildeä.
t. peräkammarin pekko
Tuollainen nainen on iso turn off. Ei miehet sellaista halua.