Voisiko joku kertoa mulle Haavistosta
Mietin tässä näitä ehdokkaita, mutta mun politiikan tietämys on tosi huonoa vaikka olenkin yrittänyt sitä nyt seurata. Kertoisitteko minkälainen tyyppi tämä presidenttiehdokas Haavisto oikein on?
Kommentit (19)
Myi Suomen sähköverkot ulkomaiselle sijoitusyhtiölle. En ymmärrä miten kukaan voi olla niin urpo. Ei ajatellut lainkaan suomalaisia vaan rahankiilto silmissään vouhotti menemään. Tai puhtaasta typeryydestä. En tiedä kenen asiaa tyyppi presidenttinä ajaisi.
Haluaa Suomeen lisää kulttuurinrikastusta.
Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Myi Suomen sähköverkot ulkomaiselle sijoitusyhtiölle. En ymmärrä miten kukaan voi olla niin urpo. Ei ajatellut lainkaan suomalaisia vaan rahankiilto silmissään vouhotti menemään. Tai puhtaasta typeryydestä. En tiedä kenen asiaa tyyppi presidenttinä ajaisi.
Ei haavisto siitä päättänyt vaan Fortumin hallitus. Haavisto oli pelkkä kumileimasin
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ansioitunut mies. Palkittu muunmuassa ruskean reiän ritarikunnan ristillä kullatuin perskarvoin.
Ehkä se sinun mielestäsi on tarkeintä. Itse arvostan hänen kansaivälistä rauhantyötään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ansioitunut mies. Palkittu muunmuassa ruskean reiän ritarikunnan ristillä kullatuin perskarvoin.
Ehkä se sinun mielestäsi on tarkeintä. Itse arvostan hänen kansaivälistä rauhantyötään.
Miten hän on ansioitunut rauhantyössä? Kertoisitko nimiä, vuosilukuja, kansoja, sotia?
Emme voisi enää uskottavasti haukkua ruotsalaisia homoiksi, jos Haavistosta tulisi pressa.
Sellainen neuvo olisisi, että jo sinulla ei ole itselläsi perusteltua näkemystä asiasta, niin älä äänesta. Jät asia sellaisille, jotka luulevat tietävänsä tai joille asialla on merkitystä. Muuten menee valinnat ihan arvonnaksi. Tosin Presidentin vaallissa ei enää nykyään saa juurikaan pahaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto sai kenkää EU:n lähettilään virasta, koska hänellä ei ollut riittävää luotettavuutta ja uskottavuutta. Hän itse selitti, että EU muka lopetti koko operaation Darfurissa, mutta hänen tilalleen palkattiin Tanskalainen Torben Brylle.
Vierailija kirjoitti:
Emme voisi enää uskottavasti haukkua ruotsalaisia homoiksi, jos Haavistosta tulisi pressa.
Heh..... prosentuaalisesti ja kaikinmuinkin tavoin Suomi on homo/seksuaalivähemmistö myönteisempi maa kuin Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on ansioitunut rauhantyössä? Kertoisitko nimiä, vuosilukuja, kansoja, sotia?
Vastaisitko tähän? Mitä hän on saanut aikaan? Ja mikä oli palkka tuon rauhantehtävän aikana? Miten maailma hyötyi siitä että hän hyötyi rahallisesti?
Valtiotieteen ylioppilas ja siviilipalvelusmies.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa Suomeen lisää kulttuurinrikastusta.
Tämä on fakta.
Sen oma pikku kikuliinikin on mamuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Valtiotieteen ylioppilas ja siviilipalvelusmies.
Esiintyy toisinaan ulkomailla mr. professorina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sinun mielestäsi on tarkeintä. Itse arvostan hänen kansaivälistä rauhantyötään.[/quote
Missä tämä "rauhantyö" näkyy??
Vierailija kirjoitti:
Älkää huolestuko - EI homppelis pomppelista tule ikinä pressaa!
Ei osaa sanoa presidentti vaan yleensä murahtaa, että prsidentti.
Se on homppi. Ilmeisesti tämä luetaan nykyään eduksi muiden meriittien puutuessa.