Mikä on veroprosenttisi?
Verokortti tuli tänään postissa. Veroprosenttini: 2.
Kuinkahan pian saan sen laskemaan yhteen..?
Laskeekohan koskaan nollaan..?
Ihan turhaan valitetaan että Suomessa on korkeat verot.
Kommentit (62)
24%, ei kirkollisveroa.
MUlla oli 0% kun palasin kotihoidontuelta lokakuussa töihin ja ilmoitin kotitalousvähennykset.
Mitä tän ketjun peukutukset tarkoittaa? Onko yläpeukku yhtä kuin joo, mulla on sama? Mitä alapeukku tarkoittaa? Onko se kannanotto jonkun korkeaan veroprosenttiin eli samalla palkkaan? Vai häh?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tän ketjun peukutukset tarkoittaa? Onko yläpeukku yhtä kuin joo, mulla on sama? Mitä alapeukku tarkoittaa? Onko se kannanotto jonkun korkeaan veroprosenttiin eli samalla palkkaan? Vai häh?
Kuka ny peukutuksia katsois. Aloittajalla on näköjään aika monta alapeukkua. Miksköhän =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ny peukutuksia katsois. Aloittajalla on näköjään aika monta alapeukkua. Miksköhän =D
Mikähän on ennätysmäärä alapeukkuja mitä on koskaan annettu?
3%. Puolet vuodesta Suomessa töissä ja puolet ansiosidonnaisella Pattayalla. Kysyin verotoimistosta voisiko saada muutosverokortin pienemmällä prosentilla, niin eivät suostuneet tekemään! Ansseista menee sitten se 25%. Saahan ne palautuksina sitten, mutta ottaa päähän verottajan rosvoaminen.
Reilu 60% (sis YEL, maksan minimiä), noiden verojen ja yrityksen pakollisten kulujen jälkeen voin nostaa kassasta palkkaa noin 1800/kk-2 000/kk, tuntipalkka noin 11€, asiakas maksaa 49€.
Toiveikkaana juuri nostin 8,5 prosenttiin :D määräaikainen osa-aikainen sopparini loppuu kesäkuussa ja toivon löytäväni uuden työn viimeistään syksyksi.
Kai se 0 on. En ole kiinnittänyt asiaan huomiota.