Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niin onnekas että sinulla on puoliso joka haluaa seksiä kanssasi (riittävän usein ja hyvin)?

Vierailija
10.01.2018 |

Kerro myös ikä ja sukupuoli ja onko lapsia vai ei.

Oletko niin onnekas että sinulla on puoliso joka haluaa seksiä kanssasi (riittävän usein ja hyvin)?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu, mikä: haluaa liiankin kanssa, koko ajan.

Vierailija
2/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä lapsiin sidottuja haluttomien miesten vaimoja sitten todellisuudessa kovin paljoa ole, vittu että sitä taas tuntee itsensä luuseriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40, olen onnekas. Lapsia on, mutta ei nykyisen puolison kanssa..

Vierailija
4/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että vaimo on pitänyt sanansa ja halunsa. Sovittiin nuorena naimisiin mennessä, ettei toinen saa käydä vieraissa, jos kotona saa riittävästi seksiä. Sovittiin vaimon pyynnöstä.  Hän halusi, syystä tai toisesta varmistaa, että olisi uskollinen tai sitten halusi varmistaa riittävän seksin saannin.

Toki töitäkin ja vaivaa olemme seksin harrastamiseen tehneet.  Lapsien syntymät eivät vaikuttaneet mitenkään seksin määrään tai ei ainakaan vähentävästi. Eivät ole taloudelliset pahat ongelmatkaan parisuhteeseen vaikuttaneet. Parisuhde ollut aina ykkönen, sitten perhe ja työt jossain takana. Ei ole edes seksin määrä juurikaan vähentynyt vuosien mittaan. Nyt ollaan jo kohta eläkeiässä ja olen tosi kiitollinen vaimoille menneistä vuosista ja nainneista. Eilenkin tuntui samalta, kuin joskus nuorena.

Vierailija
5/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava huomata olevansa ainoa nainen vastanneista joka ei ole niin onnekas. Ap

Vierailija
6/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava huomata olevansa ainoa nainen vastanneista joka ei ole niin onnekas. Ap

Tekiskö mieli?