Littlest pet shop LPS keräily
Keräileekö lapset vielä littlest pet shop hahmoja?
Meillä aikoinaan ostettiin tytölle (nyt 18v.) petsejä.
Niitä kerääntynyt melkoinen määrä ja ajateltiin pistää ne kiertoon.
Tietääkö joku missä hinnoissa petsit on kirpparilla?
Netissä myytävien hintoja vähän katselin ja hämmästyin kuinka isoja summia niistä pyydetään.
Kommentit (25)
Sikahinnoissa ovat. Harmittaa kun meillä oli niitä varmaan 1000 osaa yhteensä satojen hahmojen lisäksi niin myytiin ne ihan pilkkahintaan. En osannut arvata, että hinnat nousisivat ihan taivaisiin. Mietin myös miksi näin?
Oliko noissa ihmishahmojakin? Meillä oli vain eläinkamaa.
Vanhan mallisia (missä magneetit ja ne millä ei irtoa päät) ei enää valmisteta joten siksi ovat arvossaan.
Kaupoissa myytävät petsit ovat rumia verrattuna alkuperäisiin vm. 2004-2010 hahmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko noissa ihmishahmojakin? Meillä oli vain eläinkamaa.
Oli ihmishahmoja, blythe nukkeja lemmiensä kanssa.
Nekin pilattiin. Vanhoilla nukeilla oli kunnon hiukset ja ripset, tosi nättejä.
Nykyiset ovat pelkkää muovia ja rumia kuin mitkä.
Tyttärelle (nyt 17) tuli niitä ostettua jonkin verran, oli varusteita ja talokin.
Monia kertoja sanoin, että ET anna niitä kellekään. Pienet serkut kun käy, niin ihan varmasti tykkää leikkiä niillä. Hyväkuntoisimmat laitoin talteen.
Onhan tuo osan antanut naapurin pikkutytölle, saatteella: "sillä ei ole koskaan mitään omaa ja nättiä". Tekihän tuo sinänsä kauniisti, mutta silti jälkeenpäin harmittaa, ettei ole tiettyjä enää tallella.
Kannattaa myydä netissä (huutis, tori jne.) Saa parhaan hinnan.
Kirpputorilla saatetaan varastaa tuon kokoisia leluja.
Laita Huutikseen myyntiin, hyvin tuntuu siellä hinnat nousevan Petseillä. Äläkä myy pilkkahintaan ekalle "maksan koko kasasta 15 e" - tarjoajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan mallisia (missä magneetit ja ne millä ei irtoa päät) ei enää valmisteta joten siksi ovat arvossaan.
Kaupoissa myytävät petsit ovat rumia verrattuna alkuperäisiin vm. 2004-2010 hahmoihin.
Jos alkuperäiset on vuosilta 2004-2010 niin mitähän minun lapsuuden LPS-lelut ovat? Eli ne 90-luvun lelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkuperäiset on vuosilta 2004-2010 niin mitähän minun lapsuuden LPS-lelut ovat? Eli ne 90-luvun lelut.
Ettet nyt sekota niihin Little Pocketeihin?
LPS oli niitä suurisilmäisiä eläinfiguureja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lps kenner lelut on vintagea :) Ensimmäisiä lps hahmoja, niilläkin omat keräilijänsä.
Ne oli muistaakseni vuosilta 92-96
Minulta löytyis mm. nämä https://img0.etsystatic.com/215/0/5618267/il_340x270.1377388548_ewn0.jpg ja myös jokin kissaperhe. Onko nuo jotain eri sarjaa? Silloin mun leikki-iässä ei vielä ollut noita isopäisiä ja ja isosilmäisiä.
Lisäksi löytyisi Polly Pocket -leluja ja paljon muuta ysäri-/kasarikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt sekota niihin Little Pocketeihin?
LPS oli niitä suurisilmäisiä eläinfiguureja.
Kyllä noissa lelupakkauksissa luki ysärilläkin LPS, eli aitoja ovat. Jälkeenpäin lemmikkihahmot vain muuttuivat epärealistisemman näköiseksi.
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2016-03/7/15/enhanced/w…
Eipä noita kannatakaan myydä. Hinnat Kenner Littlest Pet Shop -leluille Ebayssa tyyliin $5 yksittäinen hahmo, $16 setti. Ainoastaan avaamattomista pakkauksista saa vähän enemmän, n. $30-$200.
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita kannatakaan myydä. Hinnat Kenner Littlest Pet Shop -leluille Ebayssa tyyliin $5 yksittäinen hahmo, $16 setti. Ainoastaan avaamattomista pakkauksista saa vähän enemmän, n. $30-$200.
Suomessa myös keräillään noita Kenner petsejä.
Muistaakseni joskus lehdessäkin oli juttua että niistä maksetaan hyvä hinta.
Meidän teini myös petsinsä ja osti uuden kännykän niillä rahoilla :)
Halutuimmat yksitellen huutokaupalla, ei niin suositut yhdessä talojen ja tarvikkeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän teini myös petsinsä ja osti uuden kännykän niillä rahoilla :)
Halutuimmat yksitellen huutokaupalla, ei niin suositut yhdessä talojen ja tarvikkeiden kanssa.
Siis myi petsinsä..
Vierailija kirjoitti:
Keräileekö lapset vielä littlest pet shop hahmoja?
Meillä aikoinaan ostettiin tytölle (nyt 18v.) petsejä.
Niitä kerääntynyt melkoinen määrä ja ajateltiin pistää ne kiertoon.Tietääkö joku missä hinnoissa petsit on kirpparilla?
Netissä myytävien hintoja vähän katselin ja hämmästyin kuinka isoja summia niistä pyydetään.
Meillä keräillään.
Olen ostanut kirpparilta 3e kappale hintaan.
Kyllä kirpparillakin on hinnat nousseet.
Kalleimmat mitä olen bongannut on 15-20€ kpl.
Mutta joskus ne ihan ensimmäiset ovat hyvin oudön näköisiä
Täällä hinnoitteluapua lps hahmoille:
https://miisanpetsit.blogspot.fi/