Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen akateemisia kavereita tukossa kylään mitä tarjottavaa laitan etten vaikuta wt-vaimolta

Vierailija
10.01.2018 |

Jotai hienompaa pitäisi keksiä, mitä ruokajuomaksi tarjoan?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Ei sinun tarvitse esittää mitään.

Vierailija
2/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois uunilohi ja joku bulgur-miniluumutomaatti-korianteri-sitruuna-oliiviöljy-punaviinietikka-lehtikaali-salaattilisuke? Sen kanssa hyvä valkoviini ja oliivi-tomaatti-focaccia (löytyy joistain kaupoista/leipomoista valmiina) sekä oliivitapenade. Nam, itse tykkäisin ja todella helppo valmistaa. Jälkiruoaksi sitten kuohuviiniä ja macaronseja vaikkapa. Osta kunnon leipomosta. Tai lämmin omenapiirakka ja vaniljajäätelö/kastike esim vaahdotettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sipsejä ja kaljaa vain, varmasti maistuu.

Vierailija
4/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat akateemiset ystäväni pitävät erikoisoluista

Vierailija
5/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ois uunilohi ja joku bulgur-miniluumutomaatti-korianteri-sitruuna-oliiviöljy-punaviinietikka-lehtikaali-salaattilisuke? Sen kanssa hyvä valkoviini ja oliivi-tomaatti-focaccia (löytyy joistain kaupoista/leipomoista valmiina) sekä oliivitapenade. Nam, itse tykkäisin ja todella helppo valmistaa. Jälkiruoaksi sitten kuohuviiniä ja macaronseja vaikkapa. Osta kunnon leipomosta. Tai lämmin omenapiirakka ja vaniljajäätelö/kastike esim vaahdotettuna.

Plääh, tuollaiset sapuskat jäävät syömättä. Älä ole tylsimys!

Vierailija
6/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta jotain valmista, vaikka Pullava-pitko.. Jos taas leivot itse hyviä pullia, osoitat, että sinulla on käytännöbn taitoja. Ei kovin akateemista, mutta ehdottomasti ihailtavaa. Et voi siis epäonnistua. Olet kunnon duunari, jos leivot itse, et mikään wt!

Terveisin, akateeminen, jolla on harvinainen taito osata myös tehdä pullaa, mutta harvoin  vaivaudun

Vierailija
7/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätyyppisiä akateemisia? Jos tutkijoita / asiantuntijoita, niin eivät kauheasti välitä, kuhan nyt jotain apetta on pöydässä, jos kauppis- / oikistyyppejä niin sitten varmaan jotain trendikkäämpää.

Vierailija
8/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g makaronilaatikkoa henkeä kohden tai vaihtoehtoisesti raikkaita voileipiä

Vierailija
9/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hyvässä ruoassa, joka on tehty/ostettu kunnon raaka-aineista, samoin kuin tasokas viini, ei ole mitään vikaa tai hienostelua. Muista myös alkoton vaihtoehto. Ja raikas vesi sitruunalla/limellä/appelsiinilla maustettuna on myös ihan hyvä.

Jos haluat vaikeuskerrointa niin blinit ja sörsselit siihen on myös peukuttamisen arvoisia!

Vierailija
10/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin akateemisten miestyökavereitteni kanssa kebabilla, ruokajuomana taisi kaikilla olla kokis. Iltamenoissa juovat kyllä kaljaa.

Vierailija
11/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan kuulosti tosi hyvältä, tuli nälkä!

Vierailija
12/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkarakeittoa.

Vierailija
13/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuosta jotkut on tykänneet :)

Vierailija
14/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillimehuja ja joulutorttuja.

Vierailija
15/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa rusinoilla ja ilman. Ruokajuomaks lämmintä Karjalaa tai Pirkka-olutta.

Vierailija
16/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan kuulosti tosi hyvältä, tuli nälkä!

Ihan perusruokaa, mikä tosta akateemisen tekee? Varsinkin kun kaikki ostetaan valmiina, foccaccia ja macaronsit. Akateemisuus mun mielestä kyllä aika kaukana tosta ehdotuksesta! Mikä nyt sit olis akateemista, en tiedä. Itse pyrkisin nyt ekana siihen, että itse valmistaisin ateriasta suurimman osan. No, meneehän tostakin lohi uuniin.

Vierailija
17/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen tiennyt, että akateemisille pitäisi jotain hienompaa olla. Ihan tavallista meillä on vaikka itsekkin em porukkaan kuulutaan.

Vierailija
18/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200g makaronilaatikkoa henkeä kohden tai vaihtoehtoisesti raikkaita voileipiä

Muista ap pestä jauhenliha ennen makaronilaatikon tekoa

Vierailija
19/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

300g makaroonilaatikkoa/lärvi.

Vierailija
20/56 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm no jos mietin vaikka itseäni ja miestäni (olemme sellaisia akateemisia) niin esimerkiksi Koffin vaalea lager ja Kartanon perunalastut maistuu tai sitten lihapullat ja potut jos oikein ruokaa ajattelit. Miehelle ruokajuomaksi maito ja itse ottaisin vaikka vissyvettä tai sitten ihan vesi hanasta. Tässä nyt muutama ruokavinkki. Googleta jos et ole koskaan kuullut näistä akateemisten suosimista ylevistä herkuista. 😊