Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOIDEN PÄÄSIÄINEN+++

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaan ja hiljaista on! Käytiin mun töiden jälkeen mun äidin luona päivällisellä ja tapasin taas ihania veljentyttöjä! Tahtoo sen plussan tikkuun ensi viikolla ja oman yhtä ihanan!!!!! Tissit on kipeytyneet ja turvonneet jo, joten täti on tuloillaan...?!

Mitäs meidän muille piinailijoille kuuluu?

No, huomenna töihin taas, joten täytyy alkaa valmistautua petiin...

Vierailija
2/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa se täällä vaan innokkaana keskustelee...itsensä kanssa=) Missäköhän kaikki muut piileskelee? Kyllähän se tissikipu ja turvotus voi olla myös merkki raskaudesta..plussasädetystä hirveesti Killalle!

Meillä kävi tänään saunomassa ja vähän iltaa istumassa miehen vanhemmat...lähtivät jokin aika sitten pois. Kattelin tossa justiinsa Satuhäitä tv2:lta...oispas kyllä mukavaa itsekin joskus viettää oikein kauniit, iloiset ja aurinkoiset häät=)! Kuinkas moni Enskoista on jo purjehtinut avioliiton onnelliseen satamaan:)?

Jepsis...ovista edelleen odottelen saapuvaksi. Eilen tuli lähes tasavahvat viivat ovistikkuun, mutta tänään sitten haaleampi toinen viiva. En tiedä, oliko se eilinen tulos siis merkki siitä, että ovis on meneillään...vai tuleeko vielä esim. huomenna tai ylihuomenna täysin tasapaksut viivat. No sen näkee sitten...

Heh...suklaamunasaldoni tälle pääsiäiselle on jo 6 Kinderiä, 1 Nalle Puh -muna ja 1 prinsessamuna =) Vielä olis masussa tilaa muutamalle munalle=)!

Plussaonnea kaikille Enzkoille!

-Vii-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi hiljanen pino meillä nyt! No, varmasti pääsiäisen jälkeen saadaan taas eloa. ja toivottavasti plussauutisia!

Me avomiehen kans ei olla vielä avioliiton satamaan keretty, mutta suunnitelmissa on, että häät olisi 7.7.2007 =) sattumalta lauantai päivänä.

Vielä sais pari viikkoo piinailla, että sais testata.. ei millään jaksais oottaa!

Mut nyt täytyy mennä herätteleen ukkoo, että keretään hakee kaupasta trulleille karkkeja.

Munarikasta pääsiäistä kaikille!!

Vierailija
4/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hiljaista on.. Kaikki ovat tietenkin lähteneet kyläilemään jne. Ite olen koko pääsiäisen töissä.. Viime vuonnakin olin.. :( No, saapas ainakin hyvät rahat :)

Naimisiin olen menossa ihan 8 viikon päästä, eli lauantaina 10.6. Kyllä täytyy sanoa, että alkaa vähän jo jännittämään! =) Mutta onneksi on kaikki suurimmat hommat jo tehty :)

Ite haluaisin tietää mitä te Ensikot-rakkaat teette töiksenne??

Mekin olimme eilen istumassa vähän iltaa tädilläni, jolla on 4 viikkoa vanha tyttö. On se sitten NIIN ihana!! :) Tuhisee ihanasti!! :) Voi kun ei menisi kauaa, ku olisi semmonen pieni, ihanalle tuoksuva vauva täällä meidän omassa kodissa :)

Mitään uutta ei ole kerrottavaa, ku sen verran että ensi viikolla tiistaina taas on se sisäinen ultra, jossa sitten selviää, että olenko ovuloinut tässä kuussa ollenkaan. En ainakaan ole tuntenut mitään oviskipuja tms. Ai, niin.. Siis kysymykseeni: ite olen ravintola-alalla (tarjoilija).

OIKEEN MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!

=) Lisbet (kp 25/30-43)

Vierailija
5/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa nyt Lisbetin kysymykseen. Eli valmistun ihan pian Tuotantotalouden insinööriksi. Päättötyön viimeistelyä vaille. Sain vakituisen paikan vähän aikaa sitten eräästä putkifirmasta. Hoidan laskutukset, varastonhallinnan jne. Matkaa töihin on paljon, 47 km suunta, mutta onneksi tykkään autoilemisesta, joten tuo välimatka ei haittaa.

Vierailija
6/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tässä saanut pitää lomaa 1,5 viikkoa työpaikan vaihtumisen takia, joten tottahan toki sain kunnon flunssan. Peiton alla olen kärvistellyt koko viikon. No parempi ehkä näin, ensi viikolla pääsen sitten jo pirteänä töihin ja loppuviikosta pitäisi aloittaa petipuuhatkin suurella tarmolla (nyt kp 9).

Joku taisi kysellä ammattia. Koulutukseltani olen insinööri. Meidän alalla ei vain (ainakaan täällä suunnassa) ole paikkoja vapaana, joten myyntiassarin hommat aloitan ensi viikolla. Ja naimisiinmenosta sen verran että ensi kesänä olen ollut kolme vuotta naimisissa (ja kohta 8 vuotta yhdessä). Mitään häitä emme kyllä pitäneet koska mies inhoaa keskipisteenä olemista. Ihan vain kahvit tarjosimme vanhemmille jälkeenpäin, etukäteen asiasta tiesivät vain todistajina olleet 2 ystäväämme.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
7/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakyselyyn vastaan, että en ole vielä valmistunut mihinkään ammattiin, mutta opiskelen yliopistolla luokanopettajaksi ja ehkä n. vuosi (korkeintaan 2) olisi opiskeluja jäljellä...riippuu ihan siitä, miten jaksaa/kerkiää gradua vääntää=)!

Me ollaan tänään lähdössä mun vanhempien luokse yökylään ja viettämään pääsiäistä. Ovulaatio luultavasti on vielä tuloillaan (tänään, huomenna tai ylihuomenna), joten tämä pääsiäinen on ainakin munarikas;) Nyt on siis meneillään kp 16/29-34...

*Huih*...Lisbetillä on varmasti jännät paikat, kun häät ovat pian:)! Ihanaa! Anskuliinille pikaista paranemista ilkeästä flussapöpöstä! Nealle tsemppiä piinailuun..pari viikkoa menee varmasti nopeasti!

Aurinkoista lauantaita kaikille Enskuliineille ja toivotaan, että haikara toisi meille jokaiselle pian pienen, ihanan vauveliinin:)!

-Viipuli-

Vierailija
8/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä paistaa aurinko ja mä istun sisällä.. väsyttää ja pitäs tehä pari koulutehtävää..

mä näin teistä unta:D en muista kunnol,mut jotain unta näin. Killa siin oli ainakin. hihih.

Juu. Mäki osallistun galluppiin, eli opiskelen sosionomiksi ja elän avoliitossa. Naimisiin menoa suunniteltu 2007 kesäl,mut siirtyy varmast ainakin vuodella vielä siitä. Mut eipä täs oo kyl mitään kiirettä.

Saattaa mennä vaikka montakin vuotta vielä.

Tääl on ollu ihan hyvä olo.. Vois alkaa jo tulla jotain kunnon raskausoireit,et vois uskoo tähän raskauteen. Ei oo ollu ainakaa pahoinvointii, mut välil mahas nippailee.. Ja pyörrytystä on kans. Mut eipä kai muuta... Ja niin väsymys kyl on saanu minust otteen.

Mut alussa mennään vasta. Aattelin jos nyt huonost rahatilanteest huolimatta menisin alkuraskauden ultraan.. Mut täytyy nyt katella.

Tai kyl toi mies sen lupas maksaa,ni kai se on sit tyydyttävä. En vaa haluis,et se jotus kokonaa maksaa.

Nyt alan tekemään niit koulujuttuja. Heippahei. Ja

MUNARIKASTA JA PLUSSASÄTEISTÄ PÄÄSIÄISTÄ!

lara rv 5+4

Vierailija
9/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoista lauantaita Enskattarille.

Mies kävi just päiväunille ja minä suuntaan kohta koirien kanssa ulkoilemaan.

Tuntuu siltä, että aurinko saa vauvakuumeen kasvamaan¿Eilenkin sanoin miehelle, että miten mukavaa olisi työnnellä vaunuja kuivilla asfalteilla¿Toivottavasti ensi pääsiäisenä olisi jo mitä työnnellä.

Meillä oli häät viime kesänä. Kymmenen vuotta yhdessäoloa tulee ensi elokuussa täyteen.

Nauttikaa keväästä ja suklaamunista. Ja paljon plussatuulta+++++++

Keiju, kp 65 (mrrrr)

Vierailija
10/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa pääsiäistä minunkin puolesta enskattarille!

Tänään kävin katsomassa ystäväni kolmepäivää vanhaa poikaa. Oli kyllä niin suloinen ja pieni (2,1kg ja 40cm).Pikku prinssi oli päättänyt syntyä melkein kaksi kuukautta etuajassa. Onneksi kaikki meni ja kaikki myös voivat hyvin isä taisi olla kolmikosta se väsyneimmän näköien =)

Olise jotenkin niin pieni tuttikin peitti puoli naamaa. Oma kuume nousi taas aivan uusiin lukemiin.

Omasta navasta sen verran että tädin pitäisi tulla pääsiäisviarailulle ja sitten alkaa yritys ihan aikuisten oikeasti. Sen ulkomaantyökeikan jätän väliin kaiken piti olla täysin selvää mutta yhtäkkiä aikataulut ym. alkoivat muutua ja homma siirtyykin ehkä loppukesälle (tai ehkä ei)! Joten niin pitkälle en lupautunut omia suunnitelmiani ; ) siirtämään!

Galluppeihin: Emme ole naimisissa emme edes kihloiss ja kymmenen yhteistä vuotta jo takana. Kukaan ei oikeastaan enään edes kysele että koskas on häät ovat varmaan luopuneet jo toivosta!!

Työkseni teen lähinnä rakennus restaurointi töitä. Eli entisöintiä, koritemaalauksia, kultauksia, väritutkimuksia ym piperrystä.

Nyt en kyllä enää muista kuka piinaili mutta ++++++++++++säteitä

kaikille tasapuolisesti!

Niin ja munarikasta pääsiäistä!

-hapö-

Vierailija
11/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin eilen illalla kylässä avokin siskolla. Parasta reissussa oli pitää sylissä heidän 1-vuoden ikäistä tyttöä =) Oispa pian oma!

Eilen nippaili niin perhanasti, että meinas jalat mennä alta. Yskiessäkin tuntuu kipeeltä ja aamulla säikähdin puhelinta ja tein äkkinäisen liikkeen niin tuntu kuin joku ois revenny tuolla kohdun tietämillä. Kummallista! Oisko ovulaatio vai jotain muuta? Muutenkin tuntuu tuolla oikealla puolella melkein kokoajan jotain outoo.. Ovulaation ajankohtaa en tiiä, kun tosiaan eka luomukierto menos.

Juu, no eiköhän nuo oireet selviä joskus.

Nea kp 14

Vierailija
12/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrasta sitten.. Eli tänään kurvasi sitten täti paikalle!!!! PASKA!!! :( No, kyllä mä vähän arvelinkin, että kierto tulee olemaan lyhyempi, ku tissit tuli jo niin " aikaisessa" vaiheessa kipeeksi.. Eli nyt on siis sitten kp 1/25-43.. Lyhenee vaan nää kierron päivät, ei kai ole sekään kovin hyvä asia.. Pitänee soittaa sille lääkärille sitten tiistaina, että miten nyt sitten tästä eteenpäin..

Pidän teidät ajantasalla!!

L.

Vierailija
13/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me palailtiin jo anoppilasta kotiinpäin...

Tulomatkalla kävimme moikkaamassa kolmen kuukauden vanhaan veljenpoikaa, ihana oli, kasvanut taas. :) omakin olisi ihana.

Olikos piinailijoita?

Itselle tosiaan pitäisi täti tulla huomenna (nyt kp28/29) ja uskoisin että tuleekin, kun on normaalit tätioireet eli ei mitään oireita. ehkä hieman alaselkä tuntuu muttei muuta, mutta niin aina. Ei ole myöskään mitään muitakaan tuntemuksia. Sitäpaitsi onnistuttiin olemaan aikalailla erikaupungeissa hyvien päivien aikoihin. :( mutta eihän sitä toisaalta tiedä jos vaikka oltais onnekkaita.

Niin, ollaan siis oltu naimisissa vajaa vuosi ja seurusteltu noin kolme. :) on se mukavaa kun on itselle oikea mies, elämä on niin paljon ihanampaa.

Mutta plussasäteitä kaikille! Toivottavasti pääsiäisen jälkeen kuuluisi paaaaljon kivoja kuulumisia teiltä!

-ii-

Vierailija
14/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tänne omalla koneellani! Tässä on joku ihme vika, et pitää katkasta ensin yhteys ja sitten yhdistää uudelleen niin tää lataa tän sivun. Sama pitää toistaa joka kerta kun painaa täällä jotain linkkiä. Eli mun täytyy todella haluta lukea näitä juttuja, kun jaksan kymmenen kertaa katkasta netin ennen ku pääsen lukemaan kuulumisianne! :D Mies tossa koittaa selvitellä, et mistä tämmönen vika mahtaa johtuakaan.

Galluppeihin... Naimisiin ollaan ajateltu mennä esikoisen nimijuhlien yhteydessä, näillä näkymin ainakin ois semmoset suunnitelmat. En tarvi mitään prinsessahäitä, eikä meillä ois nyt suuria säästöjä semmosia järjestääkin, joten nimijuhlat+häät yhtäaikaa ois käytännöllinen ratkaisu.

Toinen kysymys oli ammatista. Itse olen yo-lähihoitaja. Koululla olen nyt töissä ja haaveena onkin opettajan ammatti. Saa nähdä onnistaako pääsykokeissa tänä vuonna.

Mulla on menossa kp 23. Elämäni ensimmäinen piinaviikko! Luulen, että kiertoni ennen pillereitä oli noin 30 päivää, joten jos menkkoja ei kuulu niin testaan aikasintaan viikon päästä. Nännit on ollu jo lähemmäs viikon kipeät, johtuukohan pillereiden lopetuksesta vai mistä, en tiiä. Ikinä ennen ei oo kipua sillä suunnalla ollut. Mahassa välillä tuntuu lieviä menkkamaisia kipuja.

Tässäpä mun kuulumiset!

++++++++++++++säteitä kaikille ja mukavaa pääsiäisen loppua!

Sabam kp23

Vierailija
15/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Onhan pääsiäisenä palstailemassa sentään muitakin Enskoja kuin minä! ;)

[color=magenta]Aloitetaan työpaikkakyselyyn vastaamalla: oon hoitoalalla jos ei joku jo arvannut, kun näin pyhinäkin töissä... No rahan tuloa ei voi estää! :)

[color=blueviolet]Ja sit siviilisäätykyselyyn: yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, mutta ei olla naimisissa, eikä ole suunnitelmia mennäkään. Ainakaan lähitulevaisuudessa.

[color=magenta]Viipuli: mäkään en saanut parissa kierrossa ovistestiin kuin melkein yhtä vahvat viivat, mutta ilmeisesti ne kuitenkin tarkoitti positiivista tulosta, koska sit pian lämmöt nousi ja täti saapui kahden viikon kuluttua.

[color=blueviolet]Lisbet: pahoittelut tädistä! Tosi kurjaa, että se ryökäle taas sut yllätti!

[color=magenta]Iisallahan on jännät paikat! Muista, että oireettomuuskin voi olla hyvä merkki! *bd*

[color=blueviolet]Sabamille plussasäteitä piinaviikolle!

[color=magenta]Omaa napaa: tänään kp 31/28-41. Rinnat nyt pari päivää selvästi kipeet ja turvoksissakin tädin tuloa enteillen. Testasin eilen ja negaa näytti. Aina vannon, etten testaile turhan aikaisin, mutta meillä oli pari ystävää istumassa iltaa ja halusin sit nautiskella viiniä huoletta. Jos ois tärpännyt, niin ois voinut jo näyttää plussankin, kun ainoosta oviksen aikaan tapahtuneesta pupuilusta on huomenna 2 viikkoa. Tietty vielä teoreettinen mahdollisuus, että jos simpat ois eläneet muutaman päivän ja ovis ois ollut myöhemmin, niin saattaisi se plussaksikin muuttua, mutta enmä kyllä mitään toiveita elättele. Eiköhän se tämäkin kierto taas pieleen mennyt! :(

Vierailija
16/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vihdoin koneelle... Ollaan vietetty tupareita ja eilenkin kylässä ramppasi pikkuisen vajaa 30 hlöä. On ollut sellainen huiske, etten ole koneelekaan ehtinyt. Kävin lukemassa pinot ja piinailuja sekä oviksen metsästelyjä taitaa monella olla lähellä. Tsemppiä teille :)

Lisbet81: Voi miten huippua, kun on juhlat lähellä! Onkos teillä isotkin häät tulossa? Onnea avioliiton satamaan¿ vai saakos sitä edes etukäteen onnitella¿ (jotkut kun sanovat, että tuo huonoa onnea) Niin ja sinun kyselyysi ammateista. Itse olen valmistunut sosionomiksi AMK:sta ja työskentelen sosiaalialalla palvelusihteerinä. Huomasin, että laraleikin taisi opiskella sosionomiksi¿? (ainiin ja pahoittelut tädin tulosta, plääh)

Itselläni on myös tässä pääsiäisen aikoihin ovishetki, tai niin ainakin luulen. Kunhan saan AinoAuroralta käyttämättä jääneet ovistikut, niin pääsen tarkemmin etsimään oikeaa hetkeä.

Hauskaa pääsiäistä kaikille ja puuhailuintoa :)

Tuisku

Vierailija
17/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan unohdin mainita, että meillä häitä vietettiin viime syksynä ja vauvayritys aloitettiinkin heti häiden jälkeen. Vaikkakaan häillä ei sinällään ollut mitään merkitystä yrityksen aikatauluihin, no anyway. Ollaan siis oltu naimisissa reilu ½ vuotta ja yhdessä 6 ½ vuotta.

Tuisku

Vierailija
18/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotiuduttiin vanhempieni luota ja kohta pitäis mennä nukkumaan. Täällähän oli onneksi muutkin Enskat tulleet esiin " piiloistaan" ...mukava kun oli taas Ensikoiden palstalla mielenkiintoista luettavaa=) Pahoittelut tädin kanssa painiville ja tsempit piinailijoille=)! Onkos EmmaAnna vielä piinailemassa:)? Vai muistanko oikein, että siellä oli ainakin meneillään jännät paikat...?!

Aika moni oli kyläillyt lähiaikoina paikassa, jossa on pikkuista väkeä. Minä myös kävin tänään ystäväni luona, jolla on kolme pientä poikaa...ihania tapauksia=)! Vauvakuume kyllä tosiaankin kasvaa vaan entisestään, kun saa ihastella toisten lapsosia!

Tänään illalla tuli ovulaatiotikkuun kaksi samanvahvuista viivaa...eli ovulaatio on tuloillaan (kp17/29-34)! Olen niiiiin onnellinen siitä, että ovis tapahtuu (tai ainakin käsky aivoille käy)...sillä erimerkkisillä testeillä en saanut silloin aiemmin (2-3 kierrossa) testaillessa identtisiä viivoja tikkuun ollenkaan. Nyt näyttäisi testimerkin vaihdon myötä ovulaatio myös löytyvän...löytynyt siis tässä ja edellisessä kierrossa=) Pupuilua siis harrastelemme miehen kanssa näin pääsiäisenä paljon! Puputhan ihan oikeastikin kuuluvat pääsiäiseen:)

Kaikille Enskuille paljon pupuja ja pikku tipuja=)!

-Viipuli-

Vierailija
19/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla mennyt pyhät mukavasti, iltaisin en ole jaksanut edes konetta avata, sen verran on väsy ollut:) Tänään en saanutkaan meidän " hauvavauvaa" hoitoon, joten jäin kotiin sen kanssa. Kun ei sitä raaskita yksin jättää näin vapaa-ajalla. Menen vain piipahtamaan katsomassa miten talo edistyy.. Voi kunpa se talo jo olisi valmis!

Galluppeihin; rahoitusalalla työskentelen ja yhdessä ollaan miehen kanssa nyt oltu noin 10½ vuotta, naimisissa ei olla, kihloissa kylläkin. Katsotaan koska naimisiin ehditään, vielä ei ainakaan kiire ole.

Lisbetillä onkin kohta häät, toivotaan että kesä tulee siihen mennessä ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta! Ihanaa varmaan suunnitella tuollaisia " kekkereitä" :=) Tuleeko paljon vieraita?

Killa, pahoittelut negasta. Toivotaan että se plussa sieltä vielä pamahtaisi ruutuun tai sit tätsä tulis pian, ettei tarttis piinailla ylimääräistä!

Täällä loppui piinailu ja nyt menossa jo kp3. Tätdä vihdoin tuli kp33, eli se vaihtui kp 1:ksi. Tuli tätsä sit dpo 23, eli aika myöhään:(( Mulla ois lääkäri ens viikon lopulla, jännittää jo vähän et muistanko kysyä kaikki mitä mieltä painaa ja onko kaikki ok......

Nauttikaahan viimeisestä pyhäpäivästä!!!

Aurora

Vierailija
20/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiästä vietettiin anoppilassa ja oli kyllä mukavan munarikas, täytyy sanoa ;)

Missä kaikki plussauutiset viipyy?! :O Nyt kaikki joukolla vaan plussaamaan, eikö niin? Täältä suunnasta pahoittelut kaikille negan testanneille sekä tädin vierailuista kärsiville.

Nyt menossa kp16, ovis oli kp12, ainakin testi näytti kahta yhtä voimakasta viivaa. Ihmettelin, että niinkin aikaisessa vaiheessa, mutta kai sitä testiä on uskottava. Tuli kyllä pupuiltua ihan kiitettävästi! Kai tämä ehkäisyn poisjättäminen tuo jonkun uuden säväyksen niihin hommiin ;) En kyllä voi yhtään valittaa.

Noista kyselyistä... Tällä hetkellä en ole vielä missään ammatissa, mutta muutaman vuoden päästä valmistun lastentarhanopettajaksi (ensimmäinen vuosi alkaa olla lopuillaan). Tietty, jos tässä saa jäädä äitiyslomalle, niin tuo valmistuminenkin vähän viivästyy, mutta pieni paha se on.

Miehen kanssa olemme avioliitossa. Meidät vihittiin viime joulukuussa.