Menin tänään naimisiin itseäni 27 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kysy mitä haluat!
Voitte onnitella! Olen onneni kukkuloilla. :) Salassa menimme naimisiin ja suvuille kerromme myöhemmin.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut ukolla seisoa kun asiasta ehdit avautua hääpäivänäsi vauva-palstalla. :D:D:D
Oletko eronnut seksiaddikti? :D :D :D
'Ikis' menikin nyt tällä kertaa vaihteeksi itse suoraan asiaan, itsensä siihen asettaen siis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha. Enkä usko, koska kukaan ei tule häiden jälkeen kirjoittamaan av:lle. Toivottavasti. Sen kyllä uskon, että jos olet noin vanhan miehen kanssa, salaat suhteen mahdollisimman kauan.
Kiitos kommentista! Olen kääntänyt ja kertonut kaikki kommentit miehelle, joka naureskelee vieressä. Tuore aviomieheni lähettää sinulle oikein lämpimiä terveisiä ja toivoo, että löydät oman onnesi. :)
Awwww! Näen sieluni silmillä, miten sohvalla istuu vanha taatta hyväntahtoisesti naureskellen sirpsakka nuorikko kainalossa ja hyrähtelee valkoiseen partaansa kun siellä ihmeellisessä interwebin some-maailmassa naisihmiset höpöttelevät hassuja. Voi niitä naisia, voi tuota omaa pikku höpönassua. Jokohan se on raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko jäädä pois töistä nuorempana kuin eläkeikäisenä toimiaksesi miehesi omaishoitajana (jos/kun tarve tulee)?
No moi Ikis.
Sinulle tämä on koko elämä. Kaikki.
Tuossa iässä miehen vaihtoehdot ovat vähissä. Se on joko moottoripyörä, uudempi auto tai nuori vaimo raskaana. Muuten tulee kuolema mieleen klo 3 yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän rikas ? Vai onko hänellä iso kulli?
Olemme varakkaita. En tiedä, koska aseksuaaleina emme harrasta seksiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän rikas ? Vai onko hänellä iso kulli?
Olemme varakkaita. En tiedä, koska aseksuaaleina emme harrasta seksiä. :)
Heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo raskaana?
En ole raskaana emmekä aio hankkia lapsia, joten kaksin olo on meille parempi. :)
Vierailija kirjoitti:
Mihin jäteastiaan inkontinenssisuojat lajitellaan?
Luultavasti sekajäte mutta en ole varma, koska en ole käyttänyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko jäädä pois töistä nuorempana kuin eläkeikäisenä toimiaksesi miehesi omaishoitajana (jos/kun tarve tulee)?
En aio jäädä pois töistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö saanut nuorempaa?
Nuorempi vai vanhempi - mitä väliä kunhan puoliso on oikea. Kyllä minulla ottajia olisi ollut, mutta mieheni kanssa klikkasi eniten. :)
Tiedätkö muita verbejä kuin klikata? Kerrotko yleensä miehestäsi ilmaisulla "mieheni klikkasi" ja "tapasimme mieheni kanssa" vai oliko hän jotain muuta kuin "miehesi" ennen tätä hääpäivää? Teittekö avioehdon?
Tiedän tiedän, esimerkiksi natsata tai sopia yhteen. Riippuu vähän mitä kieltä käytän ja kenelle puhun. Minä vaadin avioehdon, vaikka mies ei olisi halunnut, mutta suostui lopulta. :)
Teidän täytyy olla onnenne kukkuloilla, kun ehdit tänne palstailemaan.
Vierailija kirjoitti:
'Ikis' menikin nyt tällä kertaa vaihteeksi itse suoraan asiaan, itsensä siihen asettaen siis...
Ikiksellä ei ole muuta elämää.
Jumputus kirjoitti:
Terkut Dannylle!
Maria Veitola on huomenna 11.1 yökylässä Dannyn ja Erikan luona.
Maikkarilla klo 21.00
Ikäero on peräti 51v !!!
Kuka panis Suomessa paremmaksi😊
Mutta suhde on heidän kahden aikuisen tietoinen valinta niin ei kuulu toisille haukkua saati ihmetellä.
Joko charmantti hopeakettu ehti nähdä tämän aloituksen? Toiva siis on! :-)
Tiedätkö muita verbejä kuin klikata? Kerrotko yleensä miehestäsi ilmaisulla "mieheni klikkasi" ja "tapasimme mieheni kanssa" vai oliko hän jotain muuta kuin "miehesi" ennen tätä hääpäivää? Teittekö avioehdon?