Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen järkyttynyt! Olen laitellut nimettömiä heippalaju naapureille ja nyt minä itse sain nimettömän heippa lapun
10.01.2018 |
Jossa kehoitetaan lopettamaan lapujen jakelu ja että jos yksikin loppu tulee niin soittavat minulle valkotakkiset!
Olen järkyttynyt he ovat siis kokoajan tieneet että loput tulevat minulta :0
Miten vaikka en ole allekirjoittanut niitä vaan pysynyt nimettömänä!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä olet mieleenjäävä persoona ja myös viestisi ovat hieman omalaatuisia?
Monäkin viwn kaikile maapureille heipalaju.
Alue: Aihe vapaa
Johtuu varmaan kirjoitusvirheistäsi.