Millä tavalla sinua on yritetty muuttaa parisuhteessa?
Kokemukset jakoon!
Minua on koetettu suostutella hankkimaan lapsia, vaikka nimenomaisesti sanoin, ettei koko touhu kiinnosta yhtään. Kuulemma jokaista naista alkaa kyllä jossakin vaiheessa äitiys houkuttelemaan.
Kommentit (30)
Lihavaksi on ilmeisesti koitettu muuttaa tuputtamalla kaikkea lihottavaa jatkuvasti vaikka sanoin etten halua ja että olen ahdistunut tästä ja haluaisin elää terveellisemmin.
Toisessa suhteessa taas on valitettu jos syön jotain herkkuja ja haluttu, että laihdutan.
On haluttu että meikkaisin enemmän. On haluttu, että olisin sosiaalisempi, mutta toisaalta vähätelty kavereitani.
Ymmärrettäviäkin muutosyrityksiä on ollut, ainakin siisteyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, että on painostettu hankkimaan lapsia. Lisäksi minusta on yritetty koulia totisempaa ja jäyhempää. En ole kovaäänistä räkättäjätyyppiä mutta kylläkin herkkä innostumaan ja siinä mielessä lapsenmielinen, että ilahdun helposti pienistäkin asioista. On kuulema noloa sellainen ja joutuu häpeämään silmät päästään.
Mulla ihan samat. Hauskinta että jälkimmäinen tapahtui kun olin just täyttäny 18 ja seurustelin samanikäisen jätkän kanssa. Oltiin vaan puol vuotta kimpassa ja heti kun täytin 18 niin suunnilleen synttäreitä seuraavana päivänä alko se miten mun pitäis ”Olla aikuisempi.” Kuitenkin JO 18-VUOTIAS! Ottaa lävistykset pois, meikata ja pukeutua aikuisemmin! Oon kans tällänen lapsenmielinen innostuja, aina ollu ja oon yhä nyt 25-vuotiaanaki. Ja tuun olemaan varmasti vielä mummonaki.
Vierailija kirjoitti:
Etten lukisi niin paljon vauva.fi:tä.
Kiitos muistutuksesta! Tyyppi jolle mikään minussa ei tuntunut kelpaavan valitti tästäkin. :D Vaikka olisi itse koko päivän ollut koneella tekemässä yhtä ja samaa asiaa, oli ongelma jos minäkin tein niin.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäämmän näköiseksi ja eri hius- ja vaatetyyli. Että meikkaisin. Erilainen vartalo - isompi peppu ja laihempi vartalo muuten ja parempi ryhti. Erilainen puhetyyli ja kunnioittavampi käytös miestä kohtaan. Etten juttelisi muiden miesten kanssa missään enkä kävisi ulkona kavereisen kanssa. Etten lukisi niin paljon vauva.fi:tä. Että käyttäytyisin eri lailla seksin aikana. Etten kehottaisi tai pyytäisi häntä tekemään mitään kuten kotitöitä. Että vastaisin heti puhelimeen, kun hän soittaa.
Kiitos tästä aloituksesta.
Tää miesten ”sun pitäis lihottaa sun persettä” on kyllä yks älynväläys. Jos ihminen vois vaikuttaa mihin rasva kertyy lihoessa, tuskin kellään olis esim. isoa mahaa. Hervottomia tissejä ja persetä varmaanki😂
Oma puoliso alkaakin näitä lukiessa vaikuttaa normaalilta. Alussa toki ei olisi saanut olla miespuolisia kavereita, mutta sanoin, ettei kanssani ole mikään pakko olla. On edelleen.
Että en kiroilisi. No se oli helppo lopettaa. Muuten olen saanut olla just sellainen kuin olenkin.
Paras lienee kun minulla on alkoholinjuontikielto lääkäriltä(aiempi haimatulehdus)niin ex vuorotellen maanitteli,uhkaili tai kiristi mua juomaan useamman kerran viikossa.Jos en suostunut,ei päästänyt esim töihin tai kauppaan.
Eksäni sai minut ensin pukeutumaan konservatiivisemmin, värjäämään hiukseni ja kasvattamaan ne pitkiksi. Hän sai muuttamaan toiseen kaupunkiin ja yritti kovasti saada mut omaksumaan hänen tulevaisuuden haaveensa: omakotitalo ja lapsia ja minä kotiäitinä ja edustusrouvana pönkittämässä hänen itsetuntoaan. Konservatiiviset ja menestymistä ihannoivat arvot ja pinnallinen elämäntapa uusine autoineen ja tylsine statusulkomaanmatkoineen.
Jälkikäteen ajateltuna olin tyhmä, epävarma ja nuori kun annoin hänen vaikuttaa ulkonäkööni ja elämääni niin paljon, mutta luojan kiitos että tajusin lähteä ennen kuin hän olisi syyllistänyt, lahjonut ja kiristänyt minut lastenhankintaan.
Nykyinen mieheni ei painosta minua mihinkään, suunnittelen oman urani enkä halua perhettä. Näytän miltä itse haluan. On pelottavaa, miten helposti sitä nuorena ja hyväksynnän hakuisena alistuu toisen tahtoon ja kuvittelee että se on rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäämmän näköiseksi ja eri hius- ja vaatetyyli. Että meikkaisin. Erilainen vartalo - isompi peppu ja laihempi vartalo muuten ja parempi ryhti. Erilainen puhetyyli ja kunnioittavampi käytös miestä kohtaan. Etten juttelisi muiden miesten kanssa missään enkä kävisi ulkona kavereisen kanssa. Etten lukisi niin paljon vauva.fi:tä. Että käyttäytyisin eri lailla seksin aikana. Etten kehottaisi tai pyytäisi häntä tekemään mitään kuten kotitöitä. Että vastaisin heti puhelimeen, kun hän soittaa.
Kiitos tästä aloituksesta.
Tää miesten ”sun pitäis lihottaa sun persettä” on kyllä yks älynväläys. Jos ihminen vois vaikuttaa mihin rasva kertyy lihoessa, tuskin kellään olis esim. isoa mahaa. Hervottomia tissejä ja persetä varmaanki😂
Mies on kivenkovaan väittänyt, että minun olisi mahdollista muuttaa kuntoilemalla vartalomalliani (leveät hartiat, kapea lantio ja pieni peppu ja suora keskivartalo) erilaiseksi eli iso peppu ja leveä lantio ja x-mallinen vyötärö. Ehdotin lopulta, että mennään terveysaseman lääkärin vastaanotolle yhdessä kysymään, että onko mahdollista. Sitten alkoi ehdotella, että laittaisin pakaraimplantit.
Ei ole sellaisia olosuhteita, joissa tarvitsisi tehdä enemmän.