Patti rinnassa
Kävin pari päivää sitten lääkärissä, joka laittoi lähetteen eteenpäin. Tänään soitettiin, mammografia-aika on perjantaina. Tässä sitä nyt odotellaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Millaista kipua? Mulla myös vasen rinta kipuillut jonkin aikaa, sellaista vihlontaa ym mutta pattia en (eikä mieskään) löydä. Lääkäreille olen maininnut kivuista (koska äidilläni oli rintasyöpä) mutta ovat vain vähätelleet ettei näin nuorella ole syöpää.
Älä anna lääkäreiden vähätellä! Varsinkin jos lähisuvussa on syöpää. Etenkin nuorilla rintasyöpä voi olla aggressiivinen. Mene oman mielenrauhasi takia toiselle lääkärille ja vaadi mammografia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kova patti peniksessäni, joka kipeytyy kun sitä painelee, mutta sen tuntee vain peniksen ollessa erektiossa. Mitenpä menen tuollaista lääkärille näyttämään? Kokeilee, eikä tunne mitään ja käskee seuraamaan. Ei kiitos.
Kyllä lääkärikin ymmärtää erektion. Voit mennä näyttämään pattiasi lääkärille.
Ai meinaatko, että laitan penikseni erektioon ennen kuin näytän sitä lääkärille? En todellakaan.
Kuule, ei se erektio ole mikään poikkeava fysiologinen tila, vaan ihan normaali juttu. En tarkoittanut, että vemppaat munan kovaksi ja yllätät lääkärin sillä, vaan menet lääkärille ja sanot, että peniksessäsi on patti, joka tuntuu vain erektiossa.
Mun äiti on monesti toistellut sairaanhoitajaopiskelijana kuulemaansa opettajan lausumaa neuvoa (alapään ajelusta; silloin häpykarvat ajeltiin sairaalassa lähes rutiinitoimenpiteenä): "jos tulee erektio, on helpompi raakata". Opettajalla oli erittäin sorahtava ärrä.
Oletko sinä 21 huomannut että fibroadenooma aristaa/kasvaa riippuen kierron vaiheesta? T: toinen jolla myös fibroadenooma, ennen kuukautisia tuntuu olevan 2-3 cm, kuukautisten jälkeen surkastuu n. sentin kokoiseksi
Täällä myös odotellaan tuloksia :( Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös odotellaan tuloksia :( Tsemppiä!
Koska olet ollut tutkimuksissa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kova patti peniksessäni, joka kipeytyy kun sitä painelee, mutta sen tuntee vain peniksen ollessa erektiossa. Mitenpä menen tuollaista lääkärille näyttämään? Kokeilee, eikä tunne mitään ja käskee seuraamaan. Ei kiitos.
Kyllä lääkärikin ymmärtää erektion. Voit mennä näyttämään pattiasi lääkärille.
Ai meinaatko, että laitan penikseni erektioon ennen kuin näytän sitä lääkärille? En todellakaan.
Kuule, ei se erektio ole mikään poikkeava fysiologinen tila, vaan ihan normaali juttu. En tarkoittanut, että vemppaat munan kovaksi ja yllätät lääkärin sillä, vaan menet lääkärille ja sanot, että peniksessäsi on patti, joka tuntuu vain erektiossa.
Mun äiti on monesti toistellut sairaanhoitajaopiskelijana kuulemaansa opettajan lausumaa neuvoa (alapään ajelusta; silloin häpykarvat ajeltiin sairaalassa lähes rutiinitoimenpiteenä): "jos tulee erektio, on helpompi raakata". Opettajalla oli erittäin sorahtava ärrä.
Olen kyllä käynyt lääkärillä aiemminkin alapään vaivojen takia ja se on todella vaivaannuttavaa lääkärin puolelta. Tulee itsellekin vaivaantunut olo, kun toinen ei osaa suhtautua siihen neutraalisti. Jos tilanne olisi tuollainen kuin sanot, niin voisin mennäkin. Ikävä kyllä lääkärit eivät ole vielä robotteja.
Toivotaan parasta, ap :) Mullakin on parisenttinen fibroadenooma rinnassa, sellanen kivikova, liikkuva patti. Välillä koko rintaa tuntuu vihlovan, mutta en koe sen poistamista tarpeelliseksi nyt kun tiedän sen olevan hyvälaatuinen. Oli kyllä pelottavat 2 vuotta ennen kuin uskaltauduin tutkituttamaan sen.