Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko päivittäin ulkona liikkuessasi (kadulla, kaupassa jne) enemmän positiivisia vai negatiivisia fiiliksiä muista ihmisistä?

Vierailija
10.01.2018 |

Kumpia tuntemuksia koet yleisimmin?

Koetko päivittäin ulkona liikkuessasi (kadulla, kaupassa jne) enemmän positiivisia vai negatiivisia fiiliksiä muista ihmisistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska kysymys. Ehkä enimmäkseen neutraaleja, mutta mieleen varmaan jäävät eniten valitettavasti ne negatiiviset.

Täytyypä oikein tarkkailla tästä lähtien omia fiiliksiä.

Vierailija
2/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos koen lähinnä neutraaleja fiiliksiä muista ihmisistä kadulla tai kaupassa kävellessäni..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä koe mitään vahvoja tunteita ollenkaan. Joku kaupassa käynti vaikkapa on niin neutraalia, harvoin kukaan riehuu tai tekee jotain mikä herättäisi fiiliksiä.

Hyvä mieli voi jäädä jos kassatyöntekijä hymyilee ja on ystävällinen tms.

Vierailija
4/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään fiiliksiä.

Tosin harvoin nyt kukaan positiivisesti yllättää, joskus kyllä ärtyy. Mutta en silti äänestä, koska ärtymystäkin on tosi harvoin.

Vierailija
5/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos koen lähinnä neutraaleja fiiliksiä muista ihmisistä kadulla tai kaupassa kävellessäni..?

Tiedän ettei kaikki herätä suuria tunteita puoleen tai toiseen, mutta ei tällaiseen kysymykseen luulisi olevan täysin mahdotonta vastata. :)

Ap

Vierailija
6/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset ei aiheuta juurikaan tuntemuksia päivän aikana. Joskus törmää törppöihin ja ärsyttäviä, joskus tapahtuu jotain kivaa. Tosiaan keskimäärin siis sitä neutraalia eli evvk.

Vierailija
7/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas koen todella vahvojakin negatiivisia

tuntemuksia lähes päivittäin. Melkein aina on takaraivossa jokin sellainen pelonomainen tunne että kohta voi tapahtua jotain ikävää.

Ap

Vierailija
8/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin negatiivisia. Tyyliin "hittoako tänne pitää kaikkien tunkea, mitä tuokin kävelee keskellä tietä" ym. ajatuksia joita en tietenkään ilmaise mitenkään. Enemmän liittyy siihen että koen ahdistusta väenpaljoudessa ja sosiaalisissa tilanteissa, niissä ihmisissä harvemmin oikeesti mitään vikaa on :)

Vierailija
9/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä melko positiivinen olo liikkuessani ihmisten ilmoilla. Suhtaudun kanssaihmisiin niin että pääsääntöisesti ihmiset ovat mukavia tai vähintäänkin neutraaleja. Olen niitä ihmisiä, joita lähestyvät aina esim. mummelit, jotka kysyvät neuvoa jostakin asiasta. Ja ei siinä mitään, minulla on aina aikaa jutella muutama sana ihan ventovieraallekin. Joskus itsekin ihmettelen tätä kun tuntuu että nykyään ihmiset ovat tai ainakin haluavat antaa vaikutelman kauheasta kiireestä. Minulla on todella harvoin kiire, oikeastaan ainoastaan silloin kun yritän ehtiä työvuoroni jälkeen bussiin, kun kotikulmilleni busseja ajaa niin harvoin eli tuolloin otan muutaman kiirehtivän juoksuaskeleen. Olen itsekin oikea perustavis ihminen ja ajattelen että tällaisia kaltaisiani tallaajia on suurin osa ihmisistä, miksi siis en suhtautuisi heihin ihan perusystävällisesti.

Vierailija
10/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen on lähes aina nega olo ja sen jälkeen ruuhkaisaan kauppaan, jossa lähes poikkeuksetta ottaa päähän käytävillä seisovat tukkeet, lastenvaunukaravaanit ja kassalla lisäksi aina joku jolla ei ole punnittu tuotetta,laskee kolikoita, tuotteesta puuttuu hinta tms. Että kyllä koen negatiivisia tunteita enemmän.

Vierailija
11/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neg

Vierailija
12/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisia. Mutta toisaalta yllätyn joka kerta positiivisesti, kun joku vasenta puolta vastaan kävelijä väistääkin eikä jyrää päin, tai kun kaupassa ostoskärryineen koko käytävän leveydeltä kuulumisia vaihtavat mummot tekevät oma-aloitteisesti tilaa. Positiivisimpia yllätyksiä ovat ne (harvat) koiranulkoiluttajat, jotka ottavat koiransa ohittaessa lyhyeen hihnaan eivätkä anna sen syöksähtää kahdenkymmenen sentin päähän omasta koirastani.

Vierailija
13/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisia. Kun kulkee ulkona ajatellen ihmisten olevan mukavia ja kiinnostavia, tulee siitä hyvän mielen kierre, joka lisää onnellisuutta. Tosin hulluna saattavat pitää, jos hymyilet, mutta siitä ei tarvitse välittää. Mökötyksestä taas tulee negatiivinen kierre, joka saa toisetkin suhtautumaan sinuun ikävästi. Sillä loppujen lopuksi vahingoittaa vain itseään. Se miten suhtautuu kanssakulkijoihin tai esim. säätilaan on jossain määrin aina valinta eikä ole pakko hermostua siitä jos joku nyt hidastelee edessäsi.

Vierailija
14/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja. Ihmiset on kpäitä.

Vierailija
15/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraaleja reilusti eniten. Negatiivisia ja positiivisia varmaan noin saman verran, mutta ei hirveästi muiden tekemiset kiinnosta tai vaikuta, niin eipä noita kumpiakaan kovin kummoista määrää tule tunnettua.

Vierailija
16/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes pelkästään negatiivisia. Joskus joku hymyilevä nainen tai tilaa antava ihminen piristää, mutta valtaosa on vain tiellä. Juuri tulin töistä ja pyöräilin kilometrin matkan ja tuolla matkalla 5 ihmistä käyttäytyi typerästi liikenteessä. Lapsi porukka käveli vastaani, eikä kukaan tuntunut väistävän mihinkään suuntaan, koska eivät katsoneet eteensä ollenkaa, vaan tukkivat koko tien. Nainen lykäsi puhelinta räpläten lastenvaunut keskelle pyörätietä ja jätti ne siihen. Ei edes vilkaissut tuleeko sieltä ketään. Autoilija ei väistänyt jalankulkijaa suojatiellä. Joku käveli liikennevaloissa minun eteeni odottamaan, vaikka minä olin tosiaan pyörällä ja jouduin sitten ohittamaan hänet aivan tarpeettomasti. Nainen ja lapsi pysähtyivät yhtäkkiä keskelle ajorataa ylittäessään tietä vihreillä valoilla. Puhuivat jotain mihin suuntaan ovat menossa. 

Vierailija
17/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisiä, ja siks en poistukaan kotoa muuten kuin on pakko. Haaveilen maalle muutosta jonnekin, missä lähin naapuri olisi kilometrin päässä.

Vierailija
18/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
19/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/23 |