Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisin asia, mikä nolottaa sinua?

Vierailija
10.01.2018 |

Tuli mieleen tuosta iso paketti postista-keskustelusta.

Mikä on sellainen ehkä arkinenkin, normaali asia joka nolottaa sinua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ostaa herkkuja kaupasta (siis ihan pientäkin määrää), pakko ostaa aina jotain terveellisempää samalla.

Vierailija
2/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperipaketti, käytän puunsäästäjämerkkistä paperia. Ajattelen aina että joku miettii miten joku voi pyyhkiä tuollaisella "hiekkapaperilla" persikkansa. Ostaessani laitan sen muovipussiin, en kehtaa pelkästään se paketti käsissä kävellä kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useampi paketti postissa haettavana.

Vierailija
4/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisopiskelija, ja nolottaa mennä (kaupungin)kirjastoon tekemään tehtäviä. Tuntuu etten kuulu sinne. Nolottaa myös käydä iltalukiota tämän ikäisenä. 

Vierailija
5/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden ostelu. Nolottaa jostain syystä se että joku tuttu näkis mut valitsemassa ja katselemassa vaatteita, tuntuis jotenkin turhamaiselta ja se nolottaa :D nään ostoksilla usein tyttöjä poikaystäviensä kanssa, mä en ikinä menis oman kanssa vaateostoksille!

Vierailija
6/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuisopiskelija, ja nolottaa mennä (kaupungin)kirjastoon tekemään tehtäviä. Tuntuu etten kuulu sinne. Nolottaa myös käydä iltalukiota tämän ikäisenä. 

Aikuisopiskeluhan on hieno juttu! Rispektiä sinulle.

Vierailija
7/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää menkkojen aikaan pi**unhaju.

Vierailija
8/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käsiala.

Vierailija
9/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nolottaa ostaa jostain syystä väkeviä alkoholijuomia, esim. vodkaa. Jotenkin ajattelen, että pitävätköhän myyjät ihan jonain juoppona kun pitää ostan just sitä halvinta ja vahvinta hintasuhteeltaan :)

- Nolottaa ostaa myös liukuvoidetta. Jos joku näkee sen siinä kassahihnalla... Gaah!

- Nolottaa käyttää koiraa ulkona, jos sillä on leikkauksen takia sellainen tötterö päässä. En tiedä miksi.

Komppaan myös tuota suuren paketin kantamista. Tuntuu jotenkin tosi hölmöltä kaksin käsin pakettia kantaen ja reittiä välillä sen takaa kurkkien taapertaa kapeilla jalkakäytävillä!

Vierailija
10/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää menkkojen aikaan pi**unhaju.

Muista käyttää saippuaa

Vierailija
11/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten härskit ehdotukset.

Vierailija
12/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää palstailla täällä.

Vierailija
13/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskien ehdotusten tekeminen.

Vierailija
14/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa/hävettää oma todella vähäinen sosiaalinen elämä. Ei ole ketään kaveria jota voisin pyytää viettämään vapaa-aikaa yhdessä esim lähteä kahville tai lenkille.

Vierailija
15/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää palstailla täällä.

Sama täällä. Suljen koko sivun, jos mies kulkee ohi. Ja vietän pitkiä aikoja pois palstalta myös.

Vierailija
16/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hävettää melkein aina se hetki, kun seison kaupan kassalla ja odotan kun kassa piippailee ostoksiani. Jotenkin tosi vaivaannuttavaa miettiä missä asennossa seisoo ja ajankuluksi järkkää kortin/setelin lähtövalmiiseen asentoon kädessä ja muka hyväksyen vilkaisee muita jonottajia ostoksineen. Super outo tilanne mulle. :D

Ja siis en oo edes mikään sosiaalisten tilanteiden pelkääjä tai ylipäätään ujo asiakaspalvelijoiden kanssa. Se on vaan tuo lyhyt odottamisen hetki.

Vierailija
17/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa palauttaa postipaketteja, kun tuntuu että siitä on niille työntekijöille ylimääräistä vaivaa. Luulen että ne ajattelee että miksi tuokin aina tilaa kaikkea, jos ne pitää sitten palauttaa. :D

Myös kortsujen ostaminen on noloa.

Hävettää jos on pitkiä työpalavereja ja joutuu kesken kaiken käymään vessassa. Mulla ei ole seurapiirirakko varsinkaan jos on kahvia tarjolla.

Vierailija
18/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauska ketju! Kiva huomata että moni on miettinyt ihan samoja juttuja kuin itse. Ollaan outoja yhdessä :D

8

Vierailija
19/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat genitaalini.

Vierailija
20/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen tamppaaminen. Johtunee siitä että olen ilmeisesti ainoa koko taloyhtiössä joka tekee näin ja joka toiseen ikkunaan ilmestyy naama tuijottamaan kun tamppaan :D