Pitäisi hakea suht iso paketti postista ja kuljettaa sitä bussissa, nolottaa!
Tai sit otan taksin. Mutta matka on lyhyt: ensin postikonttorista tien yli pysäkille. Sen jälkeen hyppään bussiin ja matka-aika on ehkä 7min.
Paketti on sellainen about mikron kokoinen paketti mutta melko kevyt.
Kommentit (36)
Tilaa kotiinkuljetus postista. Samaan kuljetukseen saa max 5 pakettia. Tai seuraavalla kerralla tilaa kotiin kuljetettuna lähettäjältä suoraan.
Minä olen kuljettanut bussissa isokokoista kokovartalopeiliä ja kevyehkön nojatuolinkin olen kotiini bussilla vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Saako sellaiseen kestokasiin tai jenkkikassiin sopimaan?
Millainen on jenkkikassi?
AP, kuvittele itsesi sinne istumaan kun joku kantaa pakettia. Miettisitkö itse että onpas noloa?
Eihän sitä mielellään tee, mutta itsekin kuljetellut bussissa yli metrin mittaista taulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sellaiseen kestokasiin tai jenkkikassiin sopimaan?
Millainen on jenkkikassi?
Sellainen mikä tulee jenkeistä
mikä siinä on noloa? ai kun kaikki kattoo? no ehkä jos asut jossain pöndellä
Mä olen kuljettanut bussissa mm keinuhevosta ja montaa isoa pkt. En ole kertaakaan älynnyt nolostua asiasta
Mä olen kuljettanut bussissa mm keinuhevosta ja montaa isoa pkt. En ole kertaakaan älynnyt nolostua asiasta
mäkin oon kantanut hirveän isoa pakettia melkein kilsan kävellen kotiin.. ei mitään ihmeellistä siinä
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kotiinkuljetus postista. Samaan kuljetukseen saa max 5 pakettia. Tai seuraavalla kerralla tilaa kotiin kuljetettuna lähettäjältä suoraan.
Postin "kotiinkuljetus" tarkoittaa sitä, että itellanjakaja jättää postiluukkuun lapun, jonka mukaan vastaanottajaa ei pystytty tavoittamaan. Pakettia ei ole edes autossa mukana, myöntävät kyllä tämän, jos lähetystä rupeaa lapun jättäneeltä jakajalta kyselemään. Ulkolaiset kuriiripalvelutkin ulkoistavat "kotiinkuljetukset" usein Postille, joten firmalla ei ole merkitystä.
On paljon helpompaa ja nopeampaa tilata paketti noutopisteeseen. Tällöin siitä saa viestin suoraan puhelimeen tai sähköpostiin ja lähetyksen pääsee hakemaan vaikka kotimatkalla.
Oot työtön ja rahat tiukilla mut silti tilaat jotain paskaa kotiin. Kyllä muakin nolottais
Eikö siitä puhallettavasta lampaasta voi päästää ilmaa pois kuljetuksen ajaksi. Menisi pienempään tilaan.
Olen kuljettanut bussissa Ikean huonekaluja (paketeissa olevia siis), miljoonaa taiteltua pahvilaatikkoa muuttoa varten ja kerran pari parveketuolia. Nuo tuolit sai vähän nolostumaan, mutta onneksi siihen rattaille tarkoitettuun syvennykseen, jonka olin tuoleilla vallannut, ei sen matkan aikana tullut ketään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postin "kotiinkuljetus" tarkoittaa sitä, että itellanjakaja jättää postiluukkuun lapun, jonka mukaan vastaanottajaa ei pystytty tavoittamaan. Pakettia ei ole edes autossa mukana, myöntävät kyllä tämän, jos lähetystä rupeaa lapun jättäneeltä jakajalta kyselemään. Ulkolaiset kuriiripalvelutkin ulkoistavat "kotiinkuljetukset" usein Postille, joten firmalla ei ole merkitystä.
On paljon helpompaa ja nopeampaa tilata paketti noutopisteeseen. Tällöin siitä saa viestin suoraan puhelimeen tai sähköpostiin ja lähetyksen pääsee hakemaan vaikka kotimatkalla.
Nosta äläkkä, niin minä nostin ja paketit saapuvat joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu palturia!
Kotiinkuljetus tuodaan kotiin aikana, joka sovitaan tekstarilla.
Hitsi kun en ole itse koskaan tajunnut nolostua asiasta. Olisi saanut enemmän vaikeuksia elämään