Pitäisi hakea suht iso paketti postista ja kuljettaa sitä bussissa, nolottaa!
Tai sit otan taksin. Mutta matka on lyhyt: ensin postikonttorista tien yli pysäkille. Sen jälkeen hyppään bussiin ja matka-aika on ehkä 7min.
Paketti on sellainen about mikron kokoinen paketti mutta melko kevyt.
Kommentit (36)
Eihän mikron kokoinen paketti ole edes iso
Miksi et hae sitä omalla autolla?
Vierailija kirjoitti:
mikä siinä on noloa? ai kun kaikki kattoo? no ehkä jos asut jossain pöndellä
Asun Helsingissä.
Ap
Olen kuljettanut isoja ostoksia bussissa.
En ole tajunnut hävetä sitä, mutta olin kyllä lähellä kaatua, kun kuski lähti ajamaan kun olin vasta leimaamassa ja kädet täynnä tavaroita.
Sen jälkeen olen käyttänyt taksia tai kotiinkuljetusta.
Vierailija kirjoitti:
Oot työtön ja rahat tiukilla mut silti tilaat jotain paskaa kotiin. Kyllä muakin nolottais
En ole työtön
Ap
Se on hyvä että voi kulkea bussilla paketin kanssa. Sairaana ihmisenä mä joudun kantamaan kotiin. Harvoin tilaan mitään isompaa. Ei ole varaa kotiinkuljetukseen.
Aika vaivattomasti tuollaisen pystyy kantamaan, kun laittaa sidontahihnan ympärille "kahvaksi". Niitä myydään vähän sielä sun täälä ellei sitten ole jo valmiiksi kotona sellaista. Ei tarvi sylissä edessään kantaa ja kurkkia sen takaa. Sellainen metallinen jousikuormitteinen lukko, johon toinen pää työnnetään ja sitten vedetään kireälle, niin pysyy kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kotiinkuljetus postista. Samaan kuljetukseen saa max 5 pakettia. Tai seuraavalla kerralla tilaa kotiin kuljetettuna lähettäjältä suoraan.
Postin "kotiinkuljetus" tarkoittaa sitä, että itellanjakaja jättää postiluukkuun lapun, jonka mukaan vastaanottajaa ei pystytty tavoittamaan. Pakettia ei ole edes autossa mukana, myöntävät kyllä tämän, jos lähetystä rupeaa lapun jättäneeltä jakajalta kyselemään. Ulkolaiset kuriiripalvelutkin ulkoistavat "kotiinkuljetukset" usein Postille, joten firmalla ei ole merkitystä.
On paljon helpompaa ja nopeampaa tilata paketti noutopisteeseen. Tällöin siitä saa viestin suoraan puhelimeen tai sähköpostiin ja lähetyksen pääsee hakemaan vaikka kotimatkalla.
Älä puhu palturia!
Kotiinkuljetus tuodaan kotiin aikana, joka sovitaan tekstarilla.
Puhuisinkin, autottoman olisi kiva saada painavat tai isot tilaukset suoraan ovelle. Mitään tekstaria tai muutakaan yhteydenottoa valehtelevan lappusen lisäksi en ole ikinä saanut. AV:lla on ollut tästä Postin toiminnasta keskustelua eli en ole edes ainoa.
Onko siinä paketissa joku pumpattava barbara ja kuva laatikon päällä? Vai tilasitko itsellesi aikuisten vaippoja? Tai jotain muuta jonkun mielestä noloksi luokiteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot työtön ja rahat tiukilla mut silti tilaat jotain paskaa kotiin. Kyllä muakin nolottais
En ole työtön
Ap
Olet
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuljettanut bussissa isokokoista kokovartalopeiliä ja kevyehkön nojatuolinkin olen kotiini bussilla vienyt.
Tuo nyt on pientä. Minä olen kuljettanut... [rumpujen pärinää]... vessapaperia!
Minä vein raitiovaunussa trampoliinia ja hmisenkokoista luurankomallia. Ei nolostanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä vein raitiovaunussa trampoliinia ja hmisenkokoista luurankomallia. Ei nolostanut.
Luurankomallin kuljettaminen olisi pelkästään coolia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kotiinkuljetus postista. Samaan kuljetukseen saa max 5 pakettia. Tai seuraavalla kerralla tilaa kotiin kuljetettuna lähettäjältä suoraan.
Postin "kotiinkuljetus" tarkoittaa sitä, että itellanjakaja jättää postiluukkuun lapun, jonka mukaan vastaanottajaa ei pystytty tavoittamaan. Pakettia ei ole edes autossa mukana, myöntävät kyllä tämän, jos lähetystä rupeaa lapun jättäneeltä jakajalta kyselemään. Ulkolaiset kuriiripalvelutkin ulkoistavat "kotiinkuljetukset" usein Postille, joten firmalla ei ole merkitystä.
On paljon helpompaa ja nopeampaa tilata paketti noutopisteeseen. Tällöin siitä saa viestin suoraan puhelimeen tai sähköpostiin ja lähetyksen pääsee hakemaan vaikka kotimatkalla.
Älä puhu palturia!
Kotiinkuljetus tuodaan kotiin aikana, joka sovitaan tekstarilla.Puhuisinkin, autottoman olisi kiva saada painavat tai isot tilaukset suoraan ovelle. Mitään tekstaria tai muutakaan yhteydenottoa valehtelevan lappusen lisäksi en ole ikinä saanut. AV:lla on ollut tästä Postin toiminnasta keskustelua eli en ole edes ainoa.
Tämä koskee vain niitä postin kotiinkuljetuspalveluita, joihin ei sisälly erikseen sovittavaa toimitusaikaa vastaanottajan kanssa.
Jos tilaa postitoimipaikkaan saapuneelle lähetykselle erillisen maksullisen kotiinkuljetuksen, se aika sovitaan tarkasti asiakkaan kanssa ja kuljettaja tuo paketin ovelle. Tämä on erikseen normaalista postinjakelusta suoritettava palvelu.
Palvelu maksetaan kuljettajalle pakettia tuodessa, joten mainitsemasi skenaario ei ole kenellekään edullinen ratkaisu. Normaalin postinjakelun mukana kuljetettavista kotiinkuljetuspaketeista, joihin ei sisälly erillistä sopimista toimitusajasta, tuodaan usein vain lappuja koska niiden jakelu ei ole käytännössä mahdollista monillakaan jakelualueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu palturia!
Kotiinkuljetus tuodaan kotiin aikana, joka sovitaan tekstarilla.Puhuisinkin, autottoman olisi kiva saada painavat tai isot tilaukset suoraan ovelle. Mitään tekstaria tai muutakaan yhteydenottoa valehtelevan lappusen lisäksi en ole ikinä saanut. AV:lla on ollut tästä Postin toiminnasta keskustelua eli en ole edes ainoa.
Sepä kumma! Tilaan usein kotiinkuljetuksen, hinta 9,50. Posti lähettää aamulla tekstarin, jossa on 3 toimitusaikaa tarjolla, ja neljäntenä, että posti soittaa ja sopii jonkun muun ajan.
Aina on paketti tuotu sovitusti.
Älä tilaa netistä jos se on niin hirveän noloa.