Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö ihmisestä ulospäin, harrastaako hän paljon seksiä?

Vierailija
10.01.2018 |

Vanha sanonta "sen näkee naamasta, jos lakkaa saamasta" tuntuu ehkä joskus pitävän paikkansakin...ehkä? Olen ihastunut naiseen, joka jotenkin ihanasti hehkuu koko olemukseltaan välillä ja hän monesti kävelee siten, että hänen selkänsä on ehkä hieman notkolla ja hänen kaunis peppunsa näyttää todella ulkonevalta. Tulee mieleen, että voiko se kävelytapa liittyä siihen, että hän harrastaa runsaasti seksiä tietyssä asennossa? :) Se olisi kieltämättä ihana ajatus, vaikka harmittaakin, etten ole se toinen osapuoli siinä puuhassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tuolla tavalla käveleminen ei ole valintakysymys. Se on vain pakko, jos on notkoselkä. Notkoselkä on rakenteellinen "vika".

Vierailija
2/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, että paljon seksiä harrastavat SAATTAVAT yleisesti olla rennompia ja iloisempia. Seksin jälkeen on tietty hehku kasvoilla. Mutta vaikeata sitä varmaksi sanoa onko tuo hehku peräisin aamupanosta vai aamu bodypumpista! Varmaa on kuitenkin, että mistään pepun kaaresta et sitä näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti myös kovasti logiikallasi, että jos (vanha) mies kulkee kumarassa, johtuuko siitä että jalkojen välissä on paljon painoa. :D

Vierailija
4/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole harrastanut seksiä vuosikausiin, mutta joskus noin 9 vuotta sitten, kun mulla oli normaali ja toimiva parisuhde ja seksiäkin, niin muistan, että vartaloni näytti sopusuhtaisemmalta ja seksi kävi myös hyvästä pakaratreenistä, sillä olin aina tosi aktiivinen (naisena) siinä seksissä ja tein kaikkeni miellyttääkseni kumppaniani. Harmittaa, ettei ole enää ollut toimivaa suhdetta aikoihin. :( Se oli hyväksi sekä henkisessä että fyysisessä mielessä kaiken kaikkiaan, vaikka jotkut riidat ym. olivat myös kuluttavia.

Off topiccina mainittakoon, että kyseinen exäni haikailee vieläkin perääni, vaikka hän on nykyisin varattu ja asuu toisella puolella maapalloa.

Olen jo 40, joten eipä tässä elämässä varmaankaan enää tule olemaan seksiä tai suhdettakaan. Täytyy tyytyä unelmoimaan vain. Tosin sekin on kuluttavaa.

N40

Vierailija
5/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä väitän, että paljon seksiä harrastavat SAATTAVAT yleisesti olla rennompia ja iloisempia. Seksin jälkeen on tietty hehku kasvoilla. Mutta vaikeata sitä varmaksi sanoa onko tuo hehku peräisin aamupanosta vai aamu bodypumpista! Varmaa on kuitenkin, että mistään pepun kaaresta et sitä näe.

Oon ihan hirveä piilop*rvo varmaan, mutta yksi nainen kävelee silleen "peppu tarjolla"...tulee vain massiivinen halu häneen, kun näen sen hänen upean vartalonsa. Mut enpä mä voi tehdä mitään muuta kuin haaveilla hänen kaltaisestaan... :(

Vierailija
6/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti myös kovasti logiikallasi, että jos (vanha) mies kulkee kumarassa, johtuuko siitä että jalkojen välissä on paljon painoa. :D

No siis ainakin manspreading-istumatavasta tulee mieleen, että kivekset painavat. :)

Vierailija
7/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainankin pätee. Pieni vanha kumarassa kulkeva mies ja paljon painoa jalkojen välissä. ;))))

M60v

Vierailija
8/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei näe oikeasti mitenkään ulospäin, kenestäkään.

Tuo joidenkin nuorten naisten tapa kävellä oudosti peppu pitkällä tulee siitä, että he ihailevat instajulkkiksia esim Kim Kardashiania, jolla on iso peppu, ja yrittävät saada omansa näyttämään samalta. Eli tietyn joukon muoti-ilmiö. Kyseessä voi olla ihan täysin neitsyt ja tuttö, jota ei edes oikeasa elämässä seksi kiinnostakaan vielä.

Se että näyttää miehen silmään srksikkäältä.on aivan eri asia kuin että harrastaisi itse seksiä. Ja myös toisinpäin. Kuivakan kirjastonhoitajan näköinen nutturasilmälasinainen säkkimäisisdä vaatteissa voi harrastaa joka päivä bdsm:ää.

Vierailija
9/23 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei näe oikeasti mitenkään ulospäin, kenestäkään.

Tuo joidenkin nuorten naisten tapa kävellä oudosti peppu pitkällä tulee siitä, että he ihailevat instajulkkiksia esim Kim Kardashiania, jolla on iso peppu, ja yrittävät saada omansa näyttämään samalta. Eli tietyn joukon muoti-ilmiö. Kyseessä voi olla ihan täysin neitsyt ja tuttö, jota ei edes oikeasa elämässä seksi kiinnostakaan vielä.

Se että näyttää miehen silmään srksikkäältä.on aivan eri asia kuin että harrastaisi itse seksiä. Ja myös toisinpäin. Kuivakan kirjastonhoitajan näköinen nutturasilmälasinainen säkkimäisisdä vaatteissa voi harrastaa joka päivä bdsm:ää.

Voih, se mun unelmanaiseni näyttää juuri seksikkäältä & kiltiltä kirjastonhoitajattarelta.

Vierailija
10/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vastarannan kiiski ja sanoa että näkee. Ilman erityistä syytä leveästi hymyilevä ihminen, jolla vielä hieman pilkettä silmäkulmassa, ei yksinkertaisesti pysty piilottelemaan sitä hyvää oloaan.

Salitreenin jälkeisen euforian erottaa juuri tuosta viekkaasta hymystä.

Ja joku toki osaa sitä tarkoituksella piilotella, mutta kuitenkin hyvä seksi näkyy ihmisestä ulospäin.

Vierailija
12/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se näkyä, mutta nimenomaan naamasta. Pylly pitkällä kulkeminen kertoo vain notkoselästä.

Vierailija
13/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksistä nauttivan toinen seksistä nauttiva vaistoaa! Eikä tämä ole edes mikään ulkonäkökysymys. Sellainen iloisen flirttaileva naisen olemus vetoaa - ja turha on energiaa nyrpistelijöille tuhlata. Jotenkin vain sen näkee, että tuon kanssa on kivaa petihommissa. Enkä siinä muutamat liikakilot tai vatsamakkarat haittaa:)

Vierailija
14/23 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petivaisto kirjoitti:

Kyllä seksistä nauttivan toinen seksistä nauttiva vaistoaa! Eikä tämä ole edes mikään ulkonäkökysymys. Sellainen iloisen flirttaileva naisen olemus vetoaa - ja turha on energiaa nyrpistelijöille tuhlata. Jotenkin vain sen näkee, että tuon kanssa on kivaa petihommissa. Enkä siinä muutamat liikakilot tai vatsamakkarat haittaa:)

Roskaa. Minä en ole iloisen flirttailen näköinen satavarmasti ikinä. Perusilmeeni on naama hevonvitulla. Olen luonteeltani todella tiukkapipo ja aina vähän ahdistunut ja stressaantunut. Miksi ihmeessä flirttailisin vieraille? Miksi hymyilisin vieraille? Silti harrastan seksiä joka päivä oman miehen kanssa.

Vierailija
15/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten seksi on huonoa ja/ tai estoista jos jokapäiväisestä seksistä huolimatta naama on norsunvitulla.

Vierailija
16/23 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä kyllä näkee kun on puutteessa ainakin semmosen turhanpäiväsen tiuskimisen.  Huomaan itsekkin sen eron miten paljon rennompi ja iloisempi olen kun saan seksiä ja kunnon orgasmin

Mies33

Vierailija
17/23 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa kunnon orgasmin. ei ole sama kuin pano. Rakastelu on aivan eri asia kuin se naiminen!

Vierailija
18/23 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Katsi tarkemmin kun huomaat, että joku on kuin: juuri päivällä kiemurteleva koira ja illalla kuin maailman suloisin lemmikki, joka leikkii vain, kun hänen kanssaan leikitään. Joten miksi se on aina näin?

Vierailija
19/23 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Olen hervottomassa puutteessa, ja huomaan flirttailevani miehille. Yritän pitää itseni normiköytöksessä, mutta mullakin on tarpeita.

Jos olisin tyydytetty en hihittelisi, perä keikkuisi, olisin varmasti rennompi mutta naama peruslukemilla. 

Vierailija
20/23 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen panee oikein pirusti ja saa hyvää seksiä, niin sen lantio rentoutuu ja sen nyt vaan näkee kävelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä