Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyönyt kerran, onko suhteella mitään mahdollisuutta

Vierailija
10.01.2018 |

Mies lähempänä 30v, minä lähempänä 20. Ennen kun seurusteltiin ja mies oli jotenkin tosi huonossa jamassa psyykkisesti, oli yks kauhea yö milloin mies kohteli mua täysin tahallaan tosi ilkeesti. Kaiken huipuksi löi kerran. Kännissä oli kuin käki, mutta eipä sillä ole vaikutusta.

No, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, rakastuttiin silti, mies varsinkin on enemmän rakastunut kuin minä (kuulostaa typerältä, tiedän). Ton yön jälkeen mies on ollut mulle aina todella hyvä kumppani. Ollaan keskusteltu tosta yhdestä yöstä paljon, on ainakin vaikuttanut olevan järkyttynyt ja pahoillaan ja käytöksensä perusteella rakastaa mua.
Nyt ollaan oltu yhdessä melkein vuosi, ja homma kaihertaa. Kun kirjoitan tätä tai kerron tästä ulkopuolisille, huomaan miten säälittävältä tää kuulostaa. Mies silti aina ton jälkeen ollut tosi hyvä... onko ero ainoa vaihtoehto?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaan tarvitaan aina kaksi

Vierailija
2/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tässä tapauksessa, sehän tässä onkin niin ihmeellistä. Tämän on mieskin myöntänyt. En provosoinut tai käyttäytynyt mitenkään muuten kuin peruskohteliaasti. Miten tuo heittämäsi kulunut sananparsi muutenkaan liittyy kysymykseeni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sä itse haluat suhteesta pois,kun vähemmän rakastatkin kuten sanoit.Mutta ei,en jäisi tuohon suhteeseen.Väkivalta toistuu aina.

Vierailija
4/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä neuvoja täältä sulle annetaan, kun tuskin koskaan niihin tartutaan. Aina se sama laulu että "mies on kännissä väkivaltanen, lyönyt/retuuttanut" jne. Sitten kun alkaa tulla hyviä neuvoja ja ohjeita niin ap alkaa puolustella; "mutta en haluais kuitenkaan tämän takia erota, mies tekee kotitöitä, on lapsille hyvä isä ja parisuhde muuten kunnossa" ja muuta sontaa. Miks kysyä täältä ohjeita kun ei kuitenkaan oo aikomustakaan tehdä asioille mitään.

Vierailija
5/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olisi  lyönnin jälkeen ollut ainoa vaihtoehto, mutta nyt kun järjenvastaisesti olet jäänyt tilanteeseen sisään, tuntuisi ero tuolla perusteella nyt hölmöltä.

Se, että mies rakastaa enemmän, on parempi syy erota.

M41

Vierailija
6/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin on aikomusta kuunnella sitä, mitä ulkopuoliset ihmiset tuumaa tästä tilanteesta. Pelkään ja epäilen että otan sen liian heppoisesti itse. Vai mikä syy siinä sun mielestä on että tein tän keskustelun?

Olen rakastunut mieheen, mutta tää tulee verottamaan sitä varsinaista rakkautta. Haluaisin todella että tää suhde jatkuu ja olis hyvä, mutta en tiedä onko noi miehen virheet ratkaiseva asia mikä sitten estäis mua aidosti rakastamasta miestä.

Vierailija
7/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on tulevaisuutta, mutta sangen pelottavaa. En usko, että voisit koskaan luottaa mieheen, en minäkään ja sille on ihan syynsä. Tiedät itsekin, että pelaat vaarallista peliä tuon suhteesi kanssa. Tuskin haluat päätyä lööppeihin uhrina?

Vierailija
8/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "miehen virheet". Sekö oli vain pikku virhe, että löi?

Tulee lyömään uudestaankin.

Et sitten käskenyt mennä terapiaan tai soittaa Lyömättömälle linjalle tms?

No mitäs siinä.

Jää odottelemaan millon lyö kännissä taas.

En sitten jaksa lukea kuinka et voi lähteä kun lapset ja talot ja selvin päin se itkee ja pyytää anteeksi.

Vierailija
9/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on tulevaisuutta. Eihän tuossa mitään ongelmaa ole kunhan mies ei vaan enää lyö. Muista sanonta: "kolmas kerta toden sanoo". Eli kaksi virhettä voi tulla, kolmas on liikaa.

Vierailija
10/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa muuten mitä? En ole koskaan, KOSKAAN lukenut tällaista ketjua jossa ap:ta vaikka lyödään ja hakataan säännöllisemminkin että ap olisi sitten päättänyt lähteä. Jännä.

Vierailija
11/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta välttämättä lyöntiä ei edellä riitatilanne. Exä vetäs minuakin aikanaan pataan, olimme olleet baarissa ja kotiintultuamme menneet nukkumaan ja sitten yhtäkkiä heräsin siihen, että tämä sai jonkun skitsokohtauksen, jonka päätteeksi tosiaan sain muistoksi mustan silmän.

Ja vaikka nyt riita olisikin, ei se nyt oikeuta lyömään, ei naista eikä miestä.

Vierailija
12/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi  mistään syystä suhdetta ihmisen kanssa joka minua lyö.Se kerta riittää.

Vierailija
13/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että sä itse haluat suhteesta pois,kun vähemmän rakastatkin kuten sanoit.Mutta ei,en jäisi tuohon suhteeseen.Väkivalta toistuu aina.

Miksi tuota aina hoetaan, mutta sille ei esitetä mitään perusteluita? Miksei ihmiset voi muuttua?

Vierailija
14/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa suhdetta ainoastaan, jos mies sitoutuu terapiaan.

Vierailija
15/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin on aikomusta kuunnella sitä, mitä ulkopuoliset ihmiset tuumaa tästä tilanteesta. Pelkään ja epäilen että otan sen liian heppoisesti itse. Vai mikä syy siinä sun mielestä on että tein tän keskustelun?

Olen rakastunut mieheen, mutta tää tulee verottamaan sitä varsinaista rakkautta. Haluaisin todella että tää suhde jatkuu ja olis hyvä, mutta en tiedä onko noi miehen virheet ratkaiseva asia mikä sitten estäis mua aidosti rakastamasta miestä.

No me ei täällä tunneta sun ukkoas, niin ei voida mitenkään tietää lyökö se vielä vai ei. Mutta jatkamalla tuossa otat sen riskin, että nyrkkiä vielä joskus tulee. Joku syyhän sille miehen väkivaltaisuudelle on (ehkä vaan kusipäisyys ja ilkeys tai joku muu, en tiedä kun en ole psykologi), onko se syy tässä välissä poistunut johonkin? Ei voi tietää, mutta niinkun joku tuossa aikaisemminkin totesi, väkivallalla on taipumus toistua, ei siinä rakastamiset auta.

Vierailija
16/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota aina hoetaan, mutta sille ei esitetä mitään perusteluita? Miksei ihmiset voi muuttua?

Muuttua? Ei sellainen ihminen, joka käyttää väkivaltaa tilanteiden ratkomiseksi muutu mihinkään! Se nyt on fakta. Heikot hermot ja itsehillinnän puute. Toki joku vihanhallintaterapia voi auttaa, mutta itse en kyllä jäisi odottelemaan ja katselemaan auttaakohan se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi