Onko hyvä jos nainen on hauska, silleen blondimaisella tavalla? (tekee sen kuitenkin tietoisesti)
Kertoo siis huonoja juttuja, jotka kuitnein ovat hauskoja. Vaikea selittää.
Onko yleensäkin naisen huumorintaju ja rento elämänasenne huono vai hyvä juttu?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni, mitä ap tarkoittaa. Huumorintaju on tilannekomiikkaa ja englantilaista kuivaa huumoria. Mun mielestä sellainen on hyvä piirre niin naisessa kuin miehessäkin. Sitä on vaikea selittää, koska jos kerrot jonkin esimerkin, ei se kerrottuna naurata.
No brittihuumorilla ei ole kyllä mitään tekemistä blondimaisen käytöksen kanssa, ovat ihan eri asioita.
On niillä, jos blondimainen käytös katsotaan kyvyksi nauraa itselleen. Itse olen juuri tällainen blondi kuiva hajamielinen professori, joka en jaksa ottaa itseäni tai maailmaa muutenkaan liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni, mitä ap tarkoittaa. Huumorintaju on tilannekomiikkaa ja englantilaista kuivaa huumoria. Mun mielestä sellainen on hyvä piirre niin naisessa kuin miehessäkin. Sitä on vaikea selittää, koska jos kerrot jonkin esimerkin, ei se kerrottuna naurata.
No brittihuumorilla ei ole kyllä mitään tekemistä blondimaisen käytöksen kanssa, ovat ihan eri asioita.
On niillä, jos blondimainen käytös katsotaan kyvyksi nauraa itselleen. Itse olen juuri tällainen blondi kuiva hajamielinen professori, joka en jaksa ottaa itseäni tai maailmaa muutenkaan liian tosissaan.
Kyky nauraa itselleen on kykyä nauraa itselleen. Rentous ja valoisa elämänasenne ovat rentoutta ja valoisuutta. Ei niihin tarvita blondimaista käytöstä, mitä ikinä tuo onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee itsestään tyhmän kikattelulla yms. Ei sellainen miehiä kiinnosta, vaikka moni nainen vissiin luulee toisin.
Höpsistä. Miesten itsetunto on niin pienestä kiinni, että he juurikin pitävät tyhmistä naisista - ettei nainen nyt vain olisi heitä itseään fiksumpi. Ja tyhmän näytteleminen menee ihan kybällä läpi miehelle kuin miehelle.
En kyllä voi sanoa innostuvani näistä naisista, jotka sanovat 'kun mä olen tällainen blondi, niin voitko selittää...'. Tällaisessa yhteydessä blodius yhdistetään muka täydelliseen typeryyteen, ja se ei kyllä kiinnosta vähääkään.
minä ainakin nauran jos naurattaa. Yleensä nauran mutta toisinaan ei naurata mikään. Hymyilen tosi melkein kaikille ihan siksi etten halua mitään vakavan leimaa ja hymy tarttuu minuun ja koitan myös tartuttaa muihin. Jos sen perusteella ihminen on tyhmä että on iloinen niin kannattaa kattoo kuinka korkealla se oma älykkyys on. Älykkyys ei kerro mitään nauramisesta eikö yleensäkkään nauraminen ja vitsit ole mitenkään yhteydessä ihmisen älykkyyteen tai viisauteen. Itse heitän todella yksinkertaista vitsiä mutta olen kyllä koulutukselta pitkällä. Joten kun pidetään hauskaa niin ei sen tarvitse olla mitään astronauttivitsiä. Tosin jos taiteilijaa hamuaa niin voi vitsit olla jo niin erilaisia etten itse naura. Tietysti mielentila on yksi asia mikä vaikuttaa vitsien tasoon omalla kohdalla. Mieti onko sinun mielentilasi siinä kohdassa että joku voi heittää vitsiä.