Onko hyvä jos nainen on hauska, silleen blondimaisella tavalla? (tekee sen kuitenkin tietoisesti)
Kertoo siis huonoja juttuja, jotka kuitnein ovat hauskoja. Vaikea selittää.
Onko yleensäkin naisen huumorintaju ja rento elämänasenne huono vai hyvä juttu?
Kommentit (25)
Huumorintaju ja rentous ovat plussaa, mutta sellainen krissemäinen päälleliimattu blondius ei.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju ja rentous ovat plussaa, mutta sellainen krissemäinen päälleliimattu blondius ei.
en kyllä tarkoittanut sellaista.
Nainen tekee itsestään tyhmän kikattelulla yms. Ei sellainen miehiä kiinnosta, vaikka moni nainen vissiin luulee toisin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee itsestään tyhmän kikattelulla yms. Ei sellainen miehiä kiinnosta, vaikka moni nainen vissiin luulee toisin.
Kyllä minä ainakin pidän tyttömäisistä naisista jotka eivät ota kaikkea niin tosissaan ja vakavasti. Kikattelu on ihanaa!
T: m 35
Pääasia että ei ole tyly/ylimielinen. Sellaiset alentuvaisesti käyttäytyvät korkeakoulutetut nirppanokkanaiset on pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kiinnostaa niitä miehiä, joille naiset ovat miestä alempiarvoisia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pidän tyttömäisistä naisista jotka eivät ota kaikkea niin tosissaan ja vakavasti. Kikattelu on ihanaa!
T: m 35
Vähäjärkisesti kikattelu on noloa. Jos mua naurattaa, niin nauran kunnolla, enkä kikattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en kyllä tarkoittanut sellaista.
Mitä sitten tarkoitit? Siis blondimaisen hauska, eli vitsit ovat huonoja mutta kuitenkin hauskoja? En ymmärrä yhtään, jos tuo krisse-tyyli ei ole se mitä haet.
Tämä herätti mielikuvan eräästä jo keski-ikäisestä rouvasta, joka esittäää kaikkien teinityttöjen ja -poikien kaveria lapsen harrastuksessa yrittäessää käyttäytyä kun hauska ja söpö teini.
Luulen tietäväni, mitä ap tarkoittaa. Huumorintaju on tilannekomiikkaa ja englantilaista kuivaa huumoria. Mun mielestä sellainen on hyvä piirre niin naisessa kuin miehessäkin. Sitä on vaikea selittää, koska jos kerrot jonkin esimerkin, ei se kerrottuna naurata.
Itsensä tekeminen tyhmäksi muka huumorin varjolla on naurettavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että useimmat miehet pitävät juurikin tyhmistä naisista. Kaikki miehet pitävät naisista jotka nauravat heidän jutuilleen, oli juttu kuinka huono hyvänsä. Kaikki miehet pitävät myös naisista jotka jaksavat kuunnella miehen loputonta puhetta itsestään. Semmoinen nainen on miehen mielestä siis myös älykäs.
En tiedä mitä ap tarkoittaa hauskalla, mutta miehen mielestä olet siis hauska, jos olet vähän "viaton" ja tietämätön mutta halukas kuuntelemaan miestä ja naurat hänen jutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että useimmat miehet pitävät juurikin tyhmistä naisista. Kaikki miehet pitävät naisista jotka nauravat heidän jutuilleen, oli juttu kuinka huono hyvänsä. Kaikki miehet pitävät myös naisista jotka jaksavat kuunnella miehen loputonta puhetta itsestään. Semmoinen nainen on miehen mielestä siis myös älykäs.
En tiedä mitä ap tarkoittaa hauskalla, mutta miehen mielestä olet siis hauska, jos olet vähän "viaton" ja tietämätön mutta halukas kuuntelemaan miestä ja naurat hänen jutuilleen.
Surkea kuva miehistä... mutta ehkä tosi?
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tekeminen tyhmäksi muka huumorin varjolla on naurettavaa käytöstä.
Sepä hienoa, koska tarkoitus on saada ihmiset nauramaan :p
Teen itse tuota ja osa ymmärtää ja osa luulee oikeasti, että olen tyhmä.. Annan heidän pitää luulonsa ja vaihdan seuraa.
Olen älykäs ja harrastan tuota joskus saadakseni muut ihmiset rentoutumaan ja ilmapiirin kevyeksi. Tiettyjä ihmisiä tämä ärsyttää, heidän seurassaan olen vähemmän hömelö. Elämää ei pidä ottaa liian vakavasti.
Jos tekeydyt tyhmäksi bimboksi, houkutat sellaisia miehiä, joiden mielestä naiset ovat tyhmiä bimboja ja huonompia kuin miehet. Sitten he kohtelevat sinua halveksuvasti huonompana kuin itse ovat ja tyhmänä bimbona. Sitäkö oikeasti haluat?
Stereotyypiksi tekeytyminen ei ole hauskaa, älykästä eikä luovaa. Ei se minua ärsytäkään silti. Lähinnä tylsää, mutta tulen toimeen myös sellaisessa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni, mitä ap tarkoittaa. Huumorintaju on tilannekomiikkaa ja englantilaista kuivaa huumoria. Mun mielestä sellainen on hyvä piirre niin naisessa kuin miehessäkin. Sitä on vaikea selittää, koska jos kerrot jonkin esimerkin, ei se kerrottuna naurata.
No brittihuumorilla ei ole kyllä mitään tekemistä blondimaisen käytöksen kanssa, ovat ihan eri asioita.
Mihin tarvitset tätä tietoa