En olisi uskonut tätä päivää näkeväni: aion äänestää Väyrystä
Yksi syy on väheksyvä haastattelutyyli, jolla esim. Timo Haapala Väyrystä haastattelee. Huhtasaari saa kyllä rauhassa selittää ummet ja lammet.
Väyrysen kriittistä ääntä tarvitaan maailmassa ja hänen asiatietonsa on valtava. Ajaa Suomen etua pitkällä kokemuksella. Santeri Alkion kansansivistyksen hengessä Väyrynen.
t. vasemmistolainen
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, onko Paavoa kohdeltu kaltoin ja se saa sut äänestämään? Mitä muuta teet kaltoinkohdeltujen eteen?
Hei Trumppikin valittiin, koska media kiusasi sitä. Näin sitä apinaa koijataan, apinaa koijataan... :D
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Väyrynen se joka tiuskaisi toimittajien kysymykseen:
"Minä juon nyt kahvia!"
Harri Holkeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä juon nyt kahvia!"
Harri Holkeri
Sama kokoomuslainen sanoi myös köyhille ennen joulua että, silakat on hyviä joulukaloja.
Haluaisin päästä silittämäään Paavon ihanan pehmeää ja sileää ihoa sekä hivellä hänen paksuja hiuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Minä juon nyt kahvia!"
Paavolla on oikeus juoda kahvinsa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin päästä silittämäään Paavon ihanan pehmeää ja sileää ihoa sekä hivellä hänen paksuja hiuksiaan.
Vuokko on tainnut silittää Paavon päälakea niin että on hiukset vaan lähteny.
No,komistaahan se kalju vaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Älä unoha kaulanalushelttojen sivelyjä:) Niitä pitää kansa helliä ja tietysti vatsan seudun höllyviä renkaita.
Vierailija kirjoitti:
...voi jestas teidän pöhköjen kanssa....moderaukka mahtaa olla varmaan puhki teijän kanssa....
Kyllä on tämä hallitus tehnyt ihmeitä minunkin äänestyskäyttäytymiselleni. 35 vuotta olen äänestänyt oikeistoa, nyt kävin antamassa ääneni Haataiselle. Ja jos Väyrynen on toisella kierroksella Niinistöä vastassa, äänestän Väyrystä. On kyllä aikoihin eletty.
-Minä äänestin myös Väyrystä, mutta en siksi että siitä tulisi nyt pressa, sillä nyt Niinistö valitaan
-Mutta äänestin Väyrystä sen takia että se olisi seuraavalla kerrallakin mukana siis että olisi ensi kerralla joku pistämässä uudet "wannabe porvarit" ja uudet "wannabe EU on täydellinen" ja vanhat "wannabe kukkahattutädit " ruotuun 100-0
-Nämä vaalit menee vielä hyvin, mutta seuraavat vaalit voivat olla katastrofi ellei siellä ole joku vastavoima uusille wannabe idiooteille
Meetoo