Äikän ope
Äidinkielen opettajani huutaa aina kaikille, paitsi yhdelle pojalle, jota hän muutenkin suosii muita enemmän, jos vastaus tms. on väärin. Silti sanoo, että pitää yrittää, eikä tarvitse mennä oikein, mutta huutaa aina väärin vastanneille.
Minulle hän huutaa todella paljon, koska olen ujo, enkä pysty puhumaan tunneilla niin paljon kuin suurin osa luokkalaisistani, vaikka haluaisinkin.
Olen hänen takiaan itkenyt kotova paljon. Ja itsetuhoisuuttakin olen viime aikoina miettinyt todella paljon. Tuntuu kuitenkin, että siitä voisi olöa apua, jos saisin aiheutettua itselleni kipua. En kuitenkaan haluaisi olla itsetuhoinen.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Lupaa, että puhut asiasta huomenna luokanvalvojasi tai rehtorin kanssa, samoin kouluterveydenhoitajan kanssa!
Jos kukaan ei tartu "härkää sarvista" eli kerro opettajan toimista, asiat eivät muutu. Toki voit myös ensin jutella vanhempiesi kanssa, jos tunnet, että he ymmärtävät sinua. Jos näin ei ole, kannattaa puhua itse suoraan koulun henkilökunnalle. Tsemppiä! Muista, että sinulla on oma ainutlaatuinen elämä edessäsi.
Kiitos, tämä auttoi paljon
Lupaa, että puhut asiasta huomenna luokanvalvojasi tai rehtorin kanssa, samoin kouluterveydenhoitajan kanssa!
Jos kukaan ei tartu "härkää sarvista" eli kerro opettajan toimista, asiat eivät muutu. Toki voit myös ensin jutella vanhempiesi kanssa, jos tunnet, että he ymmärtävät sinua. Jos näin ei ole, kannattaa puhua itse suoraan koulun henkilökunnalle. Tsemppiä! Muista, että sinulla on oma ainutlaatuinen elämä edessäsi.