Wtf... Oletko lukenut sinusta kirjoitettuja Kanta-tekstejä
Nopeasti selasin tänään Kanta-palvelussa kuvailuja lääkärikäyneistä ja siis mitä hitto, on kuvailtu esim pukeutumista / olemusta / käyttäytymistä?? Esim. "iän mukaisesti pukeutunut"... Miten liittyy lääkäri käyntiin..?! Muilla vastaavia outoja tekstejä?? Mitähän vielä kun käyn ajan kanssa lukemassa
Kommentit (28)
Mulla ei mitään kummallisia tekstejä, mutta.. Olen Kannan mukaan ollut naapurikunnassa terveyskeskuksessa vuodeosastolla pari päivää. Olen 100% varma että en ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
minusta oli luonnehdittu että ”asiallisen oloinen rouvashenkilö”. Kiinnostaa vaan millainen olisi sitten asiattoman oloinen rouvashenkilö..
Asiaton rouvashenkilö näyttää tissit heti ja pyytämättä.
Luen ne aina, mutta ihan asiallisia tekstejä joka kerta. 😊
Luen oman terkkarini kertomuksia ja ne on ihan huippuja! Mulla on muutenkin aivan mahtava terveydenhoitaja! Voisin käydä siellä vaikka päivittäin, niin hyvä mieli aina on siellä! 😂
Minusta ei Kanta-palvelussa ollut muuta tietoa kuin yksi puhelimessa annettu resepti virtsatietulehdukseen.
Niin toi asiallinen on vähän hassu ilmaisu, mutta se tarkottaa vaan että ymmärtää mistä on kyse ja että ei oo sekavuutta tms.
Olen lukenut ja ei ole mitään asiatonta kirjoitettu ja minä olen suht pöpi (ihan virallisesti).😂😂
Musta oli käytännössä diagnosoitu luulosairas kannassa. Olin aidosti huolissani suuresta patista kaulallani joka oli ollut turvonneena jo pidemmän aikaa, ja kun halusin, että se ultrataan kaiken varalta, niin olenkin luulosairas.. :)))))
Ehkä sitä pitääkin antaa kaikkien pattien ihan rauhassa vaan muhia kehossa ilman mitään tutkimuksia. Huoh.