Töitä, joista ajattelet, että onneksi olet mieluummin työttömänä, kuin tekemässä?
Minulla, kun näen päiväkodin työntekijöitä ulkona lapsilauman kanssa, niin ajattelen, että jos tuota työtä tekisin pitkän uran, niin ei kyllä tuntuisi siltä, että itse olisin saanut työltä kovinkaan paljoa. Riittää, kun olen ulkoillut omien lasteni kanssa ja oppinut heiltä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja, turkistarhaaja.
Joo, nämä, ei tullu edes mieleen kun laitoin oman vastaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki.
sama
Mulle tekee heikkoa kaikki haisevat paikat ja sotkut, joten jos olisin siivooja vaikka jossain ostoskeskuksen vessassa (jonne jätän muutenkin menemättä) niin työnteko vois vähän takuta.
Ovelta ovelle myyntityö. Harvemmin näitä enää nykyään ole mutta miehelle tarjottiin joskus ilmakuvien myyntityötä jossa palkkaa tulee ainoastaan provikkana.
En ole provikkapalkkaa vastaan, riippuu työstä, mutta ovelta
-ovelle ei vaan sujuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi olla vahtimestari? Voisiko oikeasti paskempaa duunia olla?
Olen ollut mm. museossa vahtimestaria, tykkäsin työstäni ihan hirveästi.
Lähihoitajan työ vuodeosastolla missä on huonokuntoisia vanhuksia ja mulla on kokemusta tästä.
En tule koskaan unohtamaan sitä hajua ja näkyä kun 90v vanhus on ripuloinut vaatteisiinsa oikein kunnolla.
Lääkäri, sh tai mikä tahansa, jossa pitäisi hiplailla ihmisiä tai eritteitä.
Sairaanhoito, vanhusten- ja vammaistenhoito, en vaan pystyisi, ei vaikka mikä olisi. Fyysisiin töihin en kykene tällä kropalla.