Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla mies halusi halata minua - esinainen moitti minut kun kieltäydyin halaamasta

Vierailija
09.01.2018 |

Eli uusi työpaikka, mies vielä täysin vieras. Huusi minulle yhdessä työpaikan kokouksessa ja tuli sitten pyytämään anteeksi ja halusi halata.

Sanoin, että asia on ok ja että asia on anteeksi annettu, mutta en halunnut halata vierasta miestä.

Oli sitten mennyt valittamaan tästä pomolle joka moitti minut siitä, etten ollut muka hyväksynyt anteeksipyyntöä kunnolla kun en suostunut halaamaan.

Eikö ole melko omituista? Pitäisikö nyt syyttää häirinnästä kun uutisten mukaan jo olalle taputtaminen on ahdistelua.

No tuo oli tosi omituinen työpaikka muutenkin. Toinen mies soitteli ja viestitteli joka päivä valehtelematta 20-30 kertaa, ei edes työasioista vaan selitti kaiken masennuksestaan ja lääkityksestään ja avio-ongelmista ja yksinäisyydestään ja haukkui työpaikan ihmisiä. Tuossa ihan sama, kun yritin kieltäytyä olemasta pakotettu auttava puhelin niin kanteli tuolle samalle esinainelle joka taas moitti minua.

Tuo oli kyllä sairain ja omituisin työpaikka koskaan. En kyllä tosiaan ole siellä enää vaan uudessa, mutta harmittaa että edes erehdyin sinne menemään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi