ADHD Lääkkeet ja Seksihalut?!
Hei! Sain adhd dg:n ja seuraavaksi aletaan kokeilemaan lääkitystä. Ongelmana on, että libidoni on jo valmiiksi lähes olematon enkä halua menettää niitä rippeitä joita viel on. Esim. Kaikenlainen hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa voimakkasti, ja olen täysin kyvytön seksiin niiden kanssa. Eli siis. Miten teillä muilla (naisilla, miksei miehilläkin) vaikuttaa seksuaalisuuteen esim concerta, voxra yms.? KIITOS!
Kommentit (62)
Krooniseen kipuun määrättiin vastoin tahtoani Duloksetiini, kun titrasin ylös niin tuli yöllä verta nenästä, tasapainoaisti häiriintyi ja kaaduin kaksi kertaa joista toisen pahasti (nivelrikko), pissaaminen vaikeutui kun ei tyhjentynyt ja letkut menivät kramppiin, erektiokyky meni ja libido katosi.
Ilmoitin lääkärille että titraan pois jolloin alkoi helpottamaan mutta erektiokyky ja libido eivät ole palautuneet entiselleen. Sildenafiili ja Tadalafiili antavat "puolipainetta puolitankoon" mutta ei riitä penetraatioon.
Medikinet CR ollut käytössä nyt 1,5kk, seksihaluihin en ole huomannut mitään vaikutusta, olen yli-innokas kuten aina ennenkin (40v mies). Potenssin kanssa ei ongelmia, mutta olen huomannut, että laukeaminen on ehkä vähän vaikeampaa lääkityksen vaikutuksen alaisena. Jos otan lääkkeen aamulla enkä toista iltapäivällä (syön vähän kokeillen 20/30mg vahvuisia tällä hetkellä), en huomaa mitään vaikutuksia tuohon laukeamisherkkyyteen enää illalla. Näin muuten lääke on auttanut todella paljon, olen järjestelmällinen, syön järkevästi enkä impulsiivisesti, pystyn keskittymään paremmin kaikkeen mitä teen jne. Mitään muita sivuvaikutuksia kuin tuo laukeamishomma sekä suun kuivuminen n. 2-3h lääkkeen ottamisesta en ole huomannut.