Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman noloa, tein foliopaperista alushousut

Vierailija
09.01.2018 |

Minulla ei ollut yksiäkään alushousuja pestynä ja minulla oli kiire treffeille erään naisen kanssa. En ehtinyt enää kauppaan, ja pakko oli jotain laittaa alapään suojaksi, koska ulkona oli kylmä viima. Yritin ensin leikellä itselleni alushousut kankaasta, sitten paperista ja lopuksi muovikelmusta. Muovikelmu oli hyvä idea, mutta se loppui kesken. Jäljelle jäi foliopaperi... Pelkäsin että se rapisee housujen sisällä niin, että jään siitä kiinni, mutta aika nopeasti muotoilemani foliokalsarit asettuivat paikoilleen. Yllättävän paljon sitä foliota kuluu yksiin alushousihin. Melkein koko rulla meni. Tein tosin bokserimalliset, koska halusin että reidetkin saavat hieman suojaa.

Treffit sujuivat hyvin. Liian hyvin. Päädyimme illalla sänkyyn. Arvaatkaapa vain muistinko riisuessani, että minulla on foliosta tehdyt alushousut jalassa. Eihän siitä puuhastelusta mitään enää tullut, kun treffikumppani repesi nauruun.Hän yritti ensin peitellä reaktiotaan teeskentelemällä ettei muka huomannut mitään, mutta lopulta repesi nauruun, eikä sille tullut loppua. Yritin itsekin nauraa mukana, mutta vaikka pelasin itselleni aikaa, en keksinyt järkevää selitystä tempaukselleni. Pakkohan sitä oli lopulta lähteä kotiin, kun hävetti niin paljon. En ole ottanut yhteyttä deittikumppaniini, enkä tiedä minkälainen reaktio on luvassa. Toisaalta haluaisin nähdä tätä naista vielä uudelleen, mutta en tiedä kehtaanko!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo niin paha

Vierailija
2/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo niin paha

Minä en nyt ymmärrä, kun itse en käytä alushousuja.

Mutta toisaalta ymmärrän, foliohattu - miehet ajattelevat... niin just sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää foliosta tehtyjä boksereita, niin sukuelimiä ei voi ainakaan stimuloida tai kiduttaa elektronisella häirinnällä. Jos siis naapuriasunnoista säteilytetään energia-aseilla, niin ihan hyvä idea pitää sängyssä folioboksereita, että saa nukuttua rauhassa ja hyvin.

Vierailija
4/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DEW kirjoitti:

Jos käyttää foliosta tehtyjä boksereita, niin sukuelimiä ei voi ainakaan stimuloida tai kiduttaa elektronisella häirinnällä. Jos siis naapuriasunnoista säteilytetään energia-aseilla, niin ihan hyvä idea pitää sängyssä folioboksereita, että saa nukuttua rauhassa ja hyvin.

Sulla lienee foliohattukin.

Vierailija
5/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mulle! Lupaan, etten enää naura sulle, unohdetaan ja aletaan ikäänkuin alusta.

Vierailija
6/8 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se kertoo että elämän perushallinta on hukassa, kun ei pese vaatteitaan tarpeeksi ajoissa. Tai ei osta tarpeeksi alushousuja.

Pyykinpesuaineen hinta tai alushousujen hinta tuskin on syy. Monista taloyhtiöistä myös löytyy ilmainen pyykkitupa, mikäli oma kone sattuisi hajoamaan. Ja jos ei rahasta kiinni, niin pesulapalveluita on jopa kotiinkuljetuksella.

Vierailija
7/8 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet heti kauppaan ja ostat vähintään viidet kalsarit, joista ainakin parit jätät odottamaan aikaa parempaa eli sinulla on puhtaat pöksyt, kun menet treffeille. Pane myös pyykkikoneen pyörimään, että niitä puhtaita pöksyjä riittää jokaiselle päivälle.

Olen usein kuullut puhuttavan tai lukenut foliohatuista ja foliolla vuoratuista itämaan tietäjien ostoskasseista, mutta että bokserit. Eikö perhekalleus kutistunut katkaravuksi, sillä kylmät on foliopöksyt ainakin ulkona.

Vierailija
8/8 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dude...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi