Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PLUSSA tuli! vaikka jo luulin etten edes ovuloi...

13.04.2006 |

Kaksi komeaa viivaa pärähti testiin joten kyllä se on kai uskottava että tärppi tuli. Olen 4 kierron ajan tikuttanut ovista ja vain YHDEN kerran saanut ovisplussan joten aloin jo olla ajatuksissa etten ovuloi ollenkaan tai sitten hyvin harvoin. Tässä kierossakin sain taas ovistikkuun MELKEIN sitä tarkistusviivaa yhtävahvoja viivoja mutta negojahan ne siis on. Kuitenkin raskaustesti näytti nyt plussaa. Uskomatonta. Tikutin ovista jopa kaksi kertaa päivässä kun kuulin että lh-huippu voi mennä tosi nopeasti ohi mutta en silti saanut niihin plussaa kuin sen yhden kerran joka kestikin sitten 4 päivää!Kummallisia on nämä raskautumis jutut.

Paljon tärppionnea kaikille ja hyvää pääsiäistä!

terv Senna (+ joku?)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Millä testillä tikuttelit? Miten raskaus on lähtenyt käyntiin? Onko vointisi hyvä?

Vierailija
2/2 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärpistä ja vauvaliimaa!! Itse olen sitä mieltä, että kyllä ne haaleammatkin viivat kuin kontrolliviiva siinä ovistestissä voi ihan hyvin olla plussaa. Kaikillahan se hormonin erittyminen on yksilöllistä ja paljon tosiaan merkkaa se miten kauan virtsa on ehtinyt olla rakossa ja miten laimeaa se on jne.En itse niin kirjaimellisesti halua uskoa niiden testien " sääntöjä" . Onhan täällä palstoilla tosiaan raskautuneita, jotka ei siihen ovistestiin koskaan oo saanu kuin hailun viivan tai ei jopa viivaa ollenkaan ja silti ovat näissä kierroissa tosiaan raskautuneet. Joskus tosiaan saattaa ovis mennä joillain ohi, kun tosiaan sitä aivan yhtä paksua ja tummaa viivaa odotellaan eikä sitä sit tuukaan.

Loistavaa että jollekin kävi just näin,eli sulle! Onnea vielä kerran:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla