Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras itsepalvelukirppari pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
09.01.2018 |

Onko kokemuksia?
Pelottaa että myyntipaikka maksaa ja tavaroista saatu hinta ei kata paikkavuokraa. Tavaraa ois kyllä ihan sikana..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy huutonetissä tai torilla, ei maksa mitään,mutta pitää ottaa kuvat ja tehdä ilmoitukset.

Vierailija
2/16 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas kirjoitti:

Myy huutonetissä tai torilla, ei maksa mitään,mutta pitää ottaa kuvat ja tehdä ilmoitukset.

Joo, oon tehnyt sitä, mutta se on vähän sellaista varausten odottelua ja treffien tekoa. Jos ihmiset ajelisivatkin heti hakemaan tavarat täältä metsän reunasta, mutta ei, se pitää suunnilleen viedä kotiovelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan pääkaupunkiseudulla mutta Järvenpäässä on aivan loistava "helmi" kirppis. Avara ja valoisa, hyvää tavaraa myynnissä. Aivan loistavia löytöjä olen siellä tehnyt. Itse en ole myynyt siellä tavaraa mutta vaikea uskoa etteikö kauppa kävisi jos tavara on kelvollista. Pöytävuokrakaan ei tainnut olla kovin kallis.

Vierailija
4/16 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn Siilitiellä olevalla Kahdeksas aisti -kirppiksellä. Aina on mennyt hyvin kaupaksi (tosin myyn laadukasta tavaraa, kuten Marimekkoa ja Arabiaa).

Vierailija
5/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttila

Vierailija
6/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselissa tavara liikkuu kyllä.

Vierailija
7/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn kaikki isot ja arvokkaat huuto.netissä ja fb.ssä.

Kaikki pikkusälä kerään yhteen paikkaan ja köyn kesällä myymässä Hietsussa. Kaunis päivä, laitan kaikkiin hinnat maalatinteipillä ja kauppa käy hyvin.

Olen tehnyt tätä vuosia, määrät ovat nyt pieniä.

Vierailija
8/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Relove, Kaivarin Kanuuna, Kampin kirpputori. Jälkimmäinen paras vaihtoehto jos myynnissä ei ole merkkivaatteita vaan ketjuliikkeiden tuotteita.

Vierailija
9/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metka-kirppis Hämeentiellä on hyvä!

Vierailija
10/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akselissa tavara liikkuu kyllä.

Mutta pöydän vuokra on 44,00 euroa per viikko ja 3,5% kokonaismyynnistä. Ihmisiähän siellä käy aivan perkuleesti varsinkin lauantaisin. Hyvä kun kääntymään mahtuu...

Vierailija
11/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn Siilitiellä olevalla Kahdeksas aisti -kirppiksellä. Aina on mennyt hyvin kaupaksi (tosin myyn laadukasta tavaraa, kuten Marimekkoa ja Arabiaa).

Kuinka lähellä toi on metroa?

Vierailija
12/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli Espoossa. Onhan pöytävuokra korkea, mutta aina on saatu myytyä lähes kaiken.

Vierailija
13/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauppa käynyt kaikkialla, missä oon myynyt. Kun on hyvää tavaraa ja hinnat kohdillaan.

Vierailija
14/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lähellä toi on metroa?

Noin kahden minuutin kävelyn päässä.

Vierailija
15/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellukirppis Mellunmäen metroasemalla. Idässä paljon lapsiperheitä ja tavara liikkuu.

Vierailija
16/16 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuusulan Femmatori liian kaukana, sielä ainakin kauppa käy.No arvokkaammat Torille mieluimmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän